{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nolan hjelmstøj
  • #1   14. apr 2020 Det er for sent nu, men du burde have kørt en test-tur med hjelmen inden du købte den.
    Det eneste du nu nok kan gøre, er at sælge hjelmen igen eller bruge hørepropper.

• #2   14. apr 2020 Jeg har for meget tid...
    https://m.youtube.com/watch?v=KUajJ2clqso
    I slutningen af videoen er der en road test. Som én har skrevet i tråden "Hvordan er thansens hjelme" kan vindstøj være meget forskelligt fra kører til kører og mc til mc.
    En del støj kan komme fra underkanten af hjelmen, hvilket man kan teste ved at trække skuldrene op under kørslen, så nogen gange kan en sikkerhedskrave eller en hjelmhue eller anden beklædning fjerne støj. Generelt er det altid anbefalelsesværdigt med en form for høreværn under kørslen.

• #3   14. apr 2020 Jeg prøvede den i butikken, og købte den billigere et andet sted. Jeg havde bare ikke forestillet mig at vindstøjen ville være højere end i en hjelm til 500 kr (Mt)

• #4   14. apr 2020 Meget "sjovt" med tanke omkring tråden med "Hvordan er thansens hjelme".

Men jeg har selv en Nolan, omend en N105. Der er lidt meget støj i den, men jeg bruger ørepropper, og så er det problem sådan set væk.

Vh, Lars.

• #6   16. apr 2020 Hmm, prøve et sted og derefter købe andet steds>:(

Kommentér på:
Nolan hjelmstøj

Annonce