{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.051 visninger | Oprettet:

Ros til thansen...den er god nok! {{forumTopicSubject}}

Meget skidt kan man læse om thansen og deres produkter i dette forum.

Jeg har dog oplevet en service der overstiger de fleste butikker og synes faktisk det fortjener en "rose".

Søndag den 6. januar var vi i thansen i Aalborg for at købe en køredragt til min kæreste, der kun vil med ud at køre en sjælden gang (derfor ville vi ikke ofre en formue).

De unge "flaskedrenge" var imødekommende men vidste ikke alverden om produktet (men det forventede vi nu heller ikke og blev derfor ikke skuffet). Vi fandt en dragt og købte den og først om aftenen opdagede vi at rygbeskyttelsen manglede...æv (og ja, jeg kører selv med dainise rygskjold, men igen...det er kun en sjælden gang hun vil med).

Det var den sidste jakke de havde derude og jeg gad ikke køre de 2*25 km for bare at få besked om at komme igen om to uger og hente det, så jeg skrev en kort mail med en høflig "reklamation" til thansens centrale serviceafdeling.

Allerede tirsdag lå der en seddel fra postbudet at der lå en pakke fra thansen til mig. Den kunne jeg hente onsdag på posthuset. Hør, dét er sgu da hurtig, effektiv og sublim kundebetjening!!

Nu har jeg så hentet pakken, og med undre konstaterede jeg så at der lå et par MC-handsker i pakken?? Ny mail for ½ time siden til Serviceafdelingen, og 10 minutter efter lå der besked fra thansen i indbaken. Der er en helt ny jakke klar til afhentning i Aalborg butikken nu på fredag....og handskerne...dem fik jeg så for besværet!!!

Undskyld mig, men dét er da fantastisk service og i mine øjne fortjener Ditte fra thansen sgu lønforhøjelse....eller i det mindste hæderstatus her på galleriet.

Bent....der ikke kan vente til det blir' forår!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ros til thansen...den er god nok!
  • #1   9. jan 2008 Ja, det må jeg sige det er service ellers er de altså nogle flaskedrenge i Thansen son du selv skriver, dejligt med sådan oplevelser, når de får ris her og der skal der osse
    skrives når der er ros..

hilsen Henrik

• #2   9. jan 2008 Se det er service som vi kan li det.

• #3   9. jan 2008 Surt de lige klokker i den med handskerne, men fint du får dem foræret så! Men har nu heller aldrig haft dårlige erfaringer med dem! Dog savner jeg ofte (ligesom du også nævnte) lidt mere viden omkring de produkter de har fra personalet i butikkerne.

Noget lidt andet. Jeg vil lige give udtryk for, at den holdning (som mange i øvrigt har) med, "at man jo ikke så tit kører så tit", og derfor ikke har brug for godt grej (ikke at det du har købt er noget skrammel - slet ikke!), holder altså ikke helt... Efter min mening. Kvaliteten (hvor jeg tænker på det sikkerhedsmæssige) kommer jo kun på en prøve, hvis uheldet er ude.
    Lige et sidespring - håber det er ok, ellers skal jeg nok slette igen. smiley

• #4   9. jan 2008 Det er da fedt at høre at de har en god kundeservice. Det har de nu også i butikken. Men de ved ikke meget om stumperne.
    Jeg skulle bruge et blybatteri til min. Og da den er ombygget, skulle jeg finde et der kunne være i batterikassen, og fandt et på deres side der kunne bruges. I butikken begynder han så at spørge hvilken mc jeg har. Jeg forklarer ham at den er ombygget og der er ikke noget der er standart på den. Hvor han så svarer, "At så har han desværre ikke noget der passer."
    Så måtte jeg jo lige forklare ham hvad jeg skulle bruge og hvor jeg fandt det... :o)

Pointen er at ved ikke mere end der står i deres system. Så hvis det er special eller universsal dele. Så skal man selv fid stumperne... :o)

• #5   9. jan 2008 Godt indlæg Bent,
    Som du skriver, er det mindst lige så vigtigt at rose, når der er grund til det.
    Det kunne måske få forhandlernes øjne op for, at det kan betale sig at yde en god service.
    Mvh.
    Jan L

• #6   9. jan 2008 Ja den er go nok man kan få Kanon service hos
    T-svansen , jeg havde bestilt et sæt fælge med vinterdæk til min gamle transporter 3000 bobs , men dagen efter fik jeg et opkald fra T-svans der sagde at de ikke kunne skaffe den model fælg godkendt til varevogn
    men hvis jeg ville gi 200- mere kunne jeg få et sæt 16" som normalt kostede 6000- jeg sagde selvfølgelig pænt JA TAK så man må sige at når de kvajer sig står de ved det og kompenserer fuldt ud :o)

• #7   9. jan 2008 Det er måske ikke så mærkeligt at dem der står i deres forretninger ikke kan svare på alle spørgsmål der stilles eller må forholde sig til det der står på hjemmesiden.

Hvor mange af Jer kan svare på alle spørgsmål om reservedele til biler, tilbehør til mobiltelefoner og stumper til Scooterer samt EDB-udstyr og div. værktøj?

Servicen er måske ikke i top men priserne fejler i mange tilfælde ikke noget.

• #8   9. jan 2008 Jan K. Derfor bør man altid bestille sine ting til afhenting inden man tager der ud. Den kiksede for mig igår da jeg skulle bruge ting til olieskift på bilen.
    Den stakkels knægt bag disken tog en halv time om at forstå hvad det var jeg skulle have smiley

• #9   9. jan 2008 Jeg har nu ikke noget imod T-Hansen. Købte mine MC handsker der, og de holder endnu, og er ganske gode.

Købte også en skivelås med alarm til 600 kr. Men den passede ikke. Den lå så hos min far, og fik returnerret den en uge for sent. Men alligevel fik jeg mine penge tilbage.

Synes T-Hansen er ganske udemærket.

• #10   10. jan 2008 Det kommer nok an på hvad man køber hos dem.
    jeg købte en kabelafisoleringstang hos dem.
    Første gang jeg trykkede på den knækkede en del indeni, anden gang knækkede en ny del , 3 gang faldt den helt fra hinanden indeni og man kunne ikke trykke mere, jeg var færdig af grin da det skete. min tændrørsnøgle derfra knækkede 4-5 gang jeg brugte den. så jeg køber ikke noget værktøj jeg lige akut står og mangler hos dem mere ihvertfald.

• #11   10. jan 2008 C4 du kan da heller ikke slå en pind i en lort uden at ødelægge begge dele..... du ved godt man spænder med uret og løsner mod uret ik`? ....

• #12   10. jan 2008 Jeg kan så oplyser jer om at Thansen er på vej ind på MC markedet.

Planen er at der skal åbnes 10 mc-værksteder i Danmark.

• #13   10. jan 2008 Det lyder sq godt, det kunne være fdt hvis alle forhandlere/reservedelsfirmaer var sådan :DD

• #14   10. jan 2008 Jeg fik også en udmærket service sidste år. Jeg bestemte mig til at afprøve noget bilshampoo og voks de fører. Jeg fandt på deres hjemmeside et tilbud på shampoo, voks og fælgrens og bestilte. Men da pakken kom 2 dage efter var der 2 shampoo men ingen fælgrens. Jeg skrev en mail og 2 dage efter lå en ny pakke med fælgrens uden regning. Det er ikke mange basører det drejer sig om, men stadig er det fin service.

Kommentér på:
Ros til thansen...den er god nok!

Annonce