Ros til thansen...den er god nok! {{forumTopicSubject}}
Meget skidt kan man læse om thansen og deres produkter i dette forum.
Jeg har dog oplevet en service der overstiger de fleste butikker og synes faktisk det fortjener en "rose".
Søndag den 6. januar var vi i thansen i Aalborg for at købe en køredragt til min kæreste, der kun vil med ud at køre en sjælden gang (derfor ville vi ikke ofre en formue).
De unge "flaskedrenge" var imødekommende men vidste ikke alverden om produktet (men det forventede vi nu heller ikke og blev derfor ikke skuffet). Vi fandt en dragt og købte den og først om aftenen opdagede vi at rygbeskyttelsen manglede...æv (og ja, jeg kører selv med dainise rygskjold, men igen...det er kun en sjælden gang hun vil med).
Det var den sidste jakke de havde derude og jeg gad ikke køre de 2*25 km for bare at få besked om at komme igen om to uger og hente det, så jeg skrev en kort mail med en høflig "reklamation" til thansens centrale serviceafdeling.
Allerede tirsdag lå der en seddel fra postbudet at der lå en pakke fra thansen til mig. Den kunne jeg hente onsdag på posthuset. Hør, dét er sgu da hurtig, effektiv og sublim kundebetjening!!
Nu har jeg så hentet pakken, og med undre konstaterede jeg så at der lå et par MC-handsker i pakken?? Ny mail for ½ time siden til Serviceafdelingen, og 10 minutter efter lå der besked fra thansen i indbaken. Der er en helt ny jakke klar til afhentning i Aalborg butikken nu på fredag....og handskerne...dem fik jeg så for besværet!!!
Undskyld mig, men dét er da fantastisk service og i mine øjne fortjener Ditte fra thansen sgu lønforhøjelse....eller i det mindste hæderstatus her på galleriet.
Bent....der ikke kan vente til det blir' forår!
sep 2007
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 23 Svar: 196
skrives når der er ros..
hilsen Henrik
okt 2005
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 215
aug 2004
Følger: 52 Følgere: 49 MC-er: 1 Emner: 291 Svar: 3.016
Noget lidt andet. Jeg vil lige give udtryk for, at den holdning (som mange i øvrigt har) med, "at man jo ikke så tit kører så tit", og derfor ikke har brug for godt grej (ikke at det du har købt er noget skrammel - slet ikke!), holder altså ikke helt... Efter min mening. Kvaliteten (hvor jeg tænker på det sikkerhedsmæssige) kommer jo kun på en prøve, hvis uheldet er ude.
Lige et sidespring - håber det er ok, ellers skal jeg nok slette igen.
apr 2005
Følger: 36 Følgere: 32 MC-er: 2 Emner: 108 Svar: 2.203
Jeg skulle bruge et blybatteri til min. Og da den er ombygget, skulle jeg finde et der kunne være i batterikassen, og fandt et på deres side der kunne bruges. I butikken begynder han så at spørge hvilken mc jeg har. Jeg forklarer ham at den er ombygget og der er ikke noget der er standart på den. Hvor han så svarer, "At så har han desværre ikke noget der passer."
Så måtte jeg jo lige forklare ham hvad jeg skulle bruge og hvor jeg fandt det... :o)
Pointen er at ved ikke mere end der står i deres system. Så hvis det er special eller universsal dele. Så skal man selv fid stumperne... :o)
aug 2005
Følger: 77 Følgere: 74 MC-er: 3 Emner: 63 Svar: 1.436
Som du skriver, er det mindst lige så vigtigt at rose, når der er grund til det.
Det kunne måske få forhandlernes øjne op for, at det kan betale sig at yde en god service.
Mvh.
Jan L
aug 2005
Følger: 47 Følgere: 44 MC-er: 4 Emner: 32 Svar: 3.495
T-svansen , jeg havde bestilt et sæt fælge med vinterdæk til min gamle transporter 3000 bobs , men dagen efter fik jeg et opkald fra T-svans der sagde at de ikke kunne skaffe den model fælg godkendt til varevogn
men hvis jeg ville gi 200- mere kunne jeg få et sæt 16" som normalt kostede 6000- jeg sagde selvfølgelig pænt JA TAK så man må sige at når de kvajer sig står de ved det og kompenserer fuldt ud :o)
maj 2006
Følger: 9 Følgere: 11 MC-er: 3 Annoncer: 1 Emner: 9 Svar: 746
Hvor mange af Jer kan svare på alle spørgsmål om reservedele til biler, tilbehør til mobiltelefoner og stumper til Scooterer samt EDB-udstyr og div. værktøj?
Servicen er måske ikke i top men priserne fejler i mange tilfælde ikke noget.
okt 2005
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 215
Den stakkels knægt bag disken tog en halv time om at forstå hvad det var jeg skulle have
sep 2005
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 2 Emner: 121 Svar: 1.126
Købte også en skivelås med alarm til 600 kr. Men den passede ikke. Den lå så hos min far, og fik returnerret den en uge for sent. Men alligevel fik jeg mine penge tilbage.
Synes T-Hansen er ganske udemærket.
okt 2006
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 167 Svar: 3.629
jeg købte en kabelafisoleringstang hos dem.
Første gang jeg trykkede på den knækkede en del indeni, anden gang knækkede en ny del , 3 gang faldt den helt fra hinanden indeni og man kunne ikke trykke mere, jeg var færdig af grin da det skete. min tændrørsnøgle derfra knækkede 4-5 gang jeg brugte den. så jeg køber ikke noget værktøj jeg lige akut står og mangler hos dem mere ihvertfald.
okt 2005
Følger: 77 Følgere: 75 MC-er: 5 Emner: 187 Svar: 2.907
dec 2007
Følger: 69 Følgere: 90 MC-er: 16 Emner: 64 Svar: 3.005
Planen er at der skal åbnes 10 mc-værksteder i Danmark.
dec 2003
Følger: 26 Følgere: 26 MC-er: 13 Emner: 139 Svar: 3.701
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 59 Svar: 862
Ros til thansen...den er god nok!