{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
861 visninger | Oprettet:

Min første mc bliver en............... {{forumTopicSubject}}

Hejsa :O)

Min første mc bliver en Suzuki GSX-R600K1.

Jeg skal købe den i starten af 2005......kan slet ikke vente :O)

Har dog et par venner som i forevejen har mc...de siger at det er lidt vildt at købe en 600-gixxer som den første....men jeg er bare faldet for den :O)

Kommentarer / gode råd....... modtages gerne :O)

Mvh
Allan

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min første mc bliver en...............
  • #1   21. jun 2004 Hej.

Det er en fed bike, ingen tvivl om det !, men som begynder cykel !!, du skal fandme bruge hovedet og ikke
    Pi**** til at køre med !, har du i det hele taget undersøgt hvad du skal give i forsikring ?

Hilsen Dennis.

• #2   21. jun 2004 Du kan bare lade være med at give så meget gas... Min GSX-R 1100 er også min første MC, men sparede op til den, så jeg har kun ansvar på. og da de lavede en fejl giver jeg kun 2600 helårligt. Men jeg giver de andre ret, BRUG HOVEDET, og lad ikke de andre provokere dig til at køre hurtigere end du vil, og kan styre....

Mvh.
    Lars K.

• Mikael p
    Mikael p Tilmeldt:
    feb 2004

MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #3   22. jun 2004 tilløk med den.min første mc var/er en ZX6R så længe man køre med omtanke,så skulle der ikke være noget for at starte op på en 600 sport.
    angående forsikring så har der lige været en god artikel i BIKE om div selskaber.

køre forsigtigt smiley

• #4   22. jun 2004 Lars T >> Jo tak :O)

Jeg skal nok køre med omtanke.

Mvh
    Allan

• #5   22. jun 2004 Dennis H >>

Ja, den er bare lækker!!!

Skal nok bruge hovedet....skal snart i gang med at undersøge hvad jeg skal give for en kasko :O)

Mvh
    Allan

• #6   22. jun 2004 Lars K >> Hehe...heldigt for dig, at de lavede en fejl...til din fordel :O)

Jeg vil helt sikkert IKKE lade mig provokere af andre, til at køre hurtigere / vildere på min kæreste GixXer :O)
    Der skulle jo nødigt ske den noget......og nåja...heller ikke mig :O)

Mvh
    Allan

• #7   22. jun 2004 Mikael P >> Jo tak :O)

Den artikel du omtaler.....kan man læse den på nettet ??

Mvh
    Allan

• Mikael p
    Mikael p Tilmeldt:
    feb 2004

MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #8   22. jun 2004 hehe jeg kan ikke finde den men der er da et par indlæg om forsikringer på deres (link fjernet)

Mvh mikael

• #9   23. jun 2004 ......!

"Jeg skal nok køre med omtanke"

"Jeg vil helt sikkert IKKE lade mig provokere af andre"

Husk på det! Du kan tro jeg var fornuftig inden jeg fik kørekort til bil og mc. Der var jo ingen grundt til at køre mere end hvad loven foreskrev!

Men ingen, og jeg mener ingen! Kan modstå fristelsen for at følge efter en mc der fx. har ligget i sidespejlet et stykke tid og lige pludselig overhaler med den mest provokerende atitude.... jeg mener hvorfor skulle man ignorere det? Det er der vel heller ingen grund til! Dog kan det meget vel blive en farlig affære hvis man er ny, med 110 HK mellem gå-stængerne!!! Hvorfor ikke køre på en mindre maskine det års tid du alligevel skal spare op.
    På den måde optjener du både ancinitet og erfaring!!!!

Mvh Jacob.

• #10   29. jun 2004 Mikael P >> Tak for linket :O)

Mvh
    Allan

• #11   29. jun 2004 Jacob F >> Har haft alm B-kørekort i snart 5 år nu, så jeg kender udemærket godt til lysten, til at køre hurtigere end hvad man må..... hehe

Hvorfor ikke køre på en mindre maskine det års tid du alligevel skal spare op.
    På den måde optjener du både ancinitet og erfaring!!!!
    <<< Tjaaaa, nu er jeg bare TOTAL faldet for den gixxer....jeg MÅ bare have den.....må bare køre pænt på den.....det gør jeg helt sikkert også...selvom jeg elsker fart, så vil jeg sgu ikke smadre min bike på at skulle spille smart.... :O)

Mvh
    Allan

• #12   1. mar 2005 Hey gutter :O)

Jeg har fundet ud af, at det med den gixxer bliver et problem.

Jeg kan nemlig ikke rigtig få den forsikret pga. min alder.

Jeg har nu i stedet købt en sprit ny Suzuki GS500F K4 Sort/sølv

Lækker kværn, især med den nye kåbe :O)

Kan slet ikke vente med at komme ud og køre på den!

Gå væk dumme sne...hehe!

Mvh
    Allan

Kommentér på:
Min første mc bliver en...............

Annonce