{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Prøveplader efter import?
  • Vagn
    Vagn Tilmeldt:
    mar 2017

Følger: 2 Følgere: 3 Svar: 123
    #1   4. apr 2020 Skat.dk er stedet de kan bestilles fra...

• #2   4. apr 2020 Det er jeg med på, men jeg kan ikke bestille en prøveplade derinde da mc'en ikke er oprettet i dmr endnu og det kan den først når den er synet ??
    Tænkte om nogen havde prøvet noget lignende og kendte et godt svar, men ellers må jeg bare forsøge at væbne mig med det der tålmodighed og ringe til skat på mandag ??

• #3   4. apr 2020 Jo du kan du skal bare bruge stelnr har selv lige bestilt en og der stod også uden dmr smiley

• #4   4. apr 2020 Måske jeg går ind under noget forkert så? Når jeg taster stel nr. Ind skriver den det ikke findes i dmr og det er jo os helt korrekt ?????

• #5   4. apr 2020 Læs især de sidste 2 linier:

Motorstyrelsen har 4 motorekspeditioner fordelt ud over Jylland, Fyn og Sjælland.

Midlertidig lukning for personligt fremmøde
    Motorekspeditionerne er foreløbig lukket i perioden mandag den 16. marts til og med mandag den 13. april 2020 for at begrænse spredning af corona-virus.

Personer uden dansk cpr-nummer kan ikke få udleveret prøvemærker i denne periode.
    Hvis du har et dansk cpr-nummer, kan du stadig bestille prøvemærker her på skat.dk (Bestil som borger - Bestil som erhverv). Du kan indtil videre også få prøvemærker i private synshaller.

• #6   4. apr 2020 det kan sagtens lade sig gøre, der må være et eller andet du gør forkert

• #7   4. apr 2020 Ahhh fedt, tror jeg har fundet ud af det nu ??
    Tak for hjælpen, vi ses snart på vejene smiley

Kommentér på:
Prøveplader efter import?

Annonce