1.025 visninger
|
Oprettet:
så er det nu vi skal passe på {{forumTopicSubject}}
ja så er det nu vi skal passe ekstra på i rundkørslerne LARS LANDMAND er ude og høste og smider ALTID sit overlæs i det sving hvor vi køre.
Det er virkeligt noget der kan bringe mit pis i kog, når der ligger korn eller jord i svingene, de fatter ikke hvor farligt det er. var lige ved at smide den sidste år med under 10 km i timen skulle køre ud af en rundkørsel bagved en bil så jeg så ikke lige at der var lidt korn.
hvis man ser en fucking knolde sparker der smider korn og køre videre hvad skal man så gøre???
her er gode råd dyre
Søren
maj 2004
Følger: 87 Følgere: 89 MC-er: 2 Emner: 40 Svar: 3.720
Offslow
jan 2005
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 39 Svar: 122
Jeg føler mig en smule magtesløs.
lige pludselig ligger man der sku.
Søren
jul 2004
Følger: 15 Følgere: 14 MC-er: 2 Emner: 78 Svar: 807
apr 2005
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 10
apr 2004
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 62
apr 2004
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 62
jun 2004
Følger: 54 Følgere: 53 MC-er: 3 Emner: 118 Svar: 2.302
Men hvis man ser en tabe noget korn, bør man vel enten få ham til at holde ind, eller notere pladen og give den til politiet.
feb 2005
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 34 Svar: 303
maj 2005
Følger: 41 Følgere: 42 MC-er: 3 Emner: 94 Svar: 1.998
Vill min Fatter sige....han er bonde!
Har hørt flere historier hvor folk har brokket sig over dårlig oprydning efter vejarbejde, gyllekørsel osv.
Sjældent at det fører til noget andet end bøvl.
Sågar var en jeg kender indvolveret i en sag hvor der i et ligende tilfælde blev ringet efter Politiet.
Politetiet kom lettere irriterede over at skulle køre på landet og fortalte at hvis der ikke kunne findes en mindelig løsning mellem parterne kunne de begge få en bøde der ville kunne mærkes
jun 2005
Følger: 33 Følgere: 31 MC-er: 5 Emner: 74 Svar: 1.118
Så snak med ham hvis i ser hvem det er der sviner vejen med fx. korn.
Hvis det er jord eller andet der ligger der hvor han køre ind eller ud af marken skal der være sat skilte op og vejen skal renses om aftenen når han er færdig, ifølge loven.
Men pas på der ude det er ikke altid til at se for landmanden hvis han taber lidt korn.
Håber ikke der er nogen der kommer til skade der ude pga os BØNDER for det ville jeg sku også blive sur over.
Søren
dec 2004
Følger: 20 Følgere: 15 MC-er: 2 Emner: 103 Svar: 1.394
jun 2005
Følger: 33 Følgere: 31 MC-er: 5 Emner: 74 Svar: 1.118
Men det handler sku om at være vågen ude i trafikken. For en uge siden kørte jeg ud af nogle småveje, da jeg pludselig opdagede at vejfolkene havde været ude og ligge nye sten på vejen. De havde bare glemt at sætte advarselsskiltene op. Jeg fik bremset ned og vendt om men for helvede det kunne let være gået galt.
så er det nu vi skal passe på