{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.086 visninger | Oprettet:

Dagligdags mc til den "gamle" {{forumTopicSubject}}

Hejsa, min fornærede gamle far, (58) vil kører på 2 hjul hele året (som undertegnede) OG har p.t. den jeg har til salg på markedet. (den har endnu ikke kørt vinter). Jeg har overbevist ham om at sælge den, til trods for han lige har købt den. JEG mener den har for små hjul, og er ikke velegnet til de få ture han tager i løbet af sommeren ned til rødvig camping fra Amager!!

Jeg har overbevist ham om der er alternativer der er bedre.. Så langt, så godt!

Når nu den er solgt, skal jeg finde ham noget andet, han kører dagligt 12 km hver vej til og fra arb... Han vil ofre max 16.000, og den skal være nyere end 2000, og have mere end 100 kubik, og kører over 100, og 25 på literen ved pæn kørsel..

Hvem sagde gnavne gamle mænd!!

For at hjælpe lidt, var han ude og kører på min gamle havelåge! Og mente den var alt for voldsom, og tung (tabte den på en tankstation, knækket kåbe juhuu!)

Nå men for at gøre en lang historie længere, har kigget lidt på en Yamaha yzb 125 (tror jeg den hedder) til 15.000 (kan sikkert tales lidt ned) MEN jeg har absolut nul erfaring med modellen!! SÅ er der nogen der har erfaring med den model, eller en der er bedre i samme prisleje?

topfart og acc, er han stortset uintereseret, jeg prioriterer, store hjul, og bremseskive!!

Sjov forespørgsel, men skyd løs, gerne med links smiley


JEG er dog først klar til at købe en når den anden er solgt, men den tid, den glæde!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dagligdags mc til den "gamle"
Kommentér på:
Dagligdags mc til den "gamle"

Annonce