681 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Rygskjold Rygskjold

Hej alle.

Jeg har problemet med at mit nuværende rygskjold ikke sidder ordenligt og rykker sig hurtigt længere op når jeg køre og sidder ofte lidt skævt. når jeg sidder på mcen går min buksekant på skjoldet - selvom skjoldet er lavet til at gå ned til halebenet hopper det nemt op og går på kanten er bukserne.

nogle gode råd / evt til køb af nyt rygskjold

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rygskjold
  • #1   1. jan 2008 tjae.. det kan være du enten har valgt det for lille, eller du har strammet det for meget så det ryger op i nakken.

overvejer selv et dainese wave rygskjold der skulle eftersigende være god komfort/sikkerhed i...

• #2   2. jan 2008 Jeg kan helt sikkert anbefale Daineses Wave-skjold!! Kører selv med det, og er så tilfreds at jeg næsten er ved at revne af fryd!!

Men prøv det, og sørg så for pokker for at spørg om hjælp, så du er sikker på det sidder præcist som det skal!

God ny sæson snart!

Lars

• #3   2. jan 2008 jeg kan godt anbefale dainese rygskjold!! det sidder bare rigtig godt..!! :o) og det holder varmen ude pga. aluminiums plade med masser af huller indeni.. og det er guld værd om sommeren, når man har læder dragten på.

• #4   2. jan 2008 tror jeg vil tag ud og prøve sådan et så og se om det dur. Går jo ikke at sikkerheden ikke er iorden smiley

Kommentér på:
Rygskjold

Annonce