{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.544 visninger | Oprettet:

Er min "MC" mærkelig?!? {{forumTopicSubject}}

Hej Gutter/Gut-inder! -Og godt nytår forøvrigt :o)!

Kørte netop hjem på min PGO 150 (Derfor "MC" i titlen hehe), her til morgen efter en stille og rolig nytårsaften, efter noget tid på motorvejen, har jeg oplevet nogle gange, at det er som om scooteren ligesom bliver "mættet", og mister hastighed - og kan stort set ikke genoprette samme hastighed som i starten (Kører dog aldrig max. med kold motor) - Og ja - det føles som om at der kommer nogle svage "ryk", som om der er bitte små klumper i benzinen (Ved ikke hvordan jeg ellers skal forklare det), og den ligesom derfra begynder at holde sig tilbage... Kører jeg op ad en bakke, ja så dykker hastigheden jo self., den er jo ikke SÅ stærk igen, men - kan normalt hjem fra arbejde godt holde en langt højere hastighed, da turen er forholdsvis kort, men ikke når jeg har kørt lange stræk, så bliver den virkelig "træt" og jeg føler næsten jeg skal holde ind til siden for lige at give den en pause - kan dette virkelig passe?? Når jeg kommer ind i byen igen, føles det normalt igen, ved godt jeg ikke kører samme hastighed, men så er det som om den er faldet ned igen...

Hvad sker der?? Er det noget med teknikken, der fortæller at nu skal jeg nok lige til at sænke hastigheden noget, da jeg har hørt de PGO 150 er lidt hårdt presset også standard (hvilket min er)..??

Eller er der bare et problem med benzin tilførslen på lange stræk, men ikke i byen??

Ja ved godt det er nogle underlige eksempler, og beskrivelser, men er jo ikke motor-haj, derfor skriver jeg her =)

Håber nogle har en smule forstand på sådan noget scooter-værk, specielt PGO og kan nogenlunde sætte sig ind i hvad det er jeg mener :o)

P.S Den er lidt over 3 år gammel, og har overholdt alle eftersyn (Og lige været til et for 3 dage siden)

Fortsat god 1-januar =)

/Christian

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er min "MC" mærkelig?!?
Kommentér på:
Er min "MC" mærkelig?!?

Annonce