{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ønsker at købe racer mc max pris 90.00
  • #1   16. jul 2005 er 23 år..

• #2   16. jul 2005 Så har du jo en masse muligheder.

Honda CBR600
    Suzuki GSX 600 R
    Kawazaki ZX6

er bare nogle af de cykler som du nok skulle kunne finde i den prisklasse... Og nok også de mest populære...

• #3   16. jul 2005 er der nogle af jer der ved hvad en R6 koster.. det er den ondeste bike

• #4   16. jul 2005 På dba.dk ligger de fra 100.000 og op...
    Der er dog en enkelt til 99.000.
    Den ser da ikke helt dum ud.
    http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=40444991

• #5   16. jul 2005 det vil jeg give dig ret i,, men skal mest af alt bruge den til at have lidt sjov på.... men er 192 cm.. så det er måske et problem at finde en cykel man sidder behageligt på??

• #6   16. jul 2005 okay... lækkert at få en masse respons fra nogle af jer erfarne ... vil prøve at gå ud at undersøge markedet for hvad der er... skal nok tage en del højde for min højde... og mine forældre bor i nordjylland. så det er ogs vigtigt med en mc jeg kan køre lidt langt på....

• #7   16. jul 2005 Har du undersøgt om du kan få den forsikret? Hvis jeg var dig ville jeg vælge noget som f.eks en 1998 suzuki gsxr 750... En 600 er sjov osv.. men den bliver hurtig kedlig:)

• #8   16. jul 2005 har valgt ikke at få den kasko--... da det cirka vil koste 30.000 hvis jeg skal have en racer mc??? det er måske en dum ide ikke at fåå den kasko

• #9   16. jul 2005 er jeres råd at jeg skal købe en mindre hurtig cykel også få lidt erfaring:::???

• #10   16. jul 2005 hvad er prisen for en 650 sv.., cirka... har også kigget på en hyosung 650 comet... ved ikke om de er noget værd.. de er ihvertfald billige

• #11   16. jul 2005 okay,,. må hellere komme ud at sondere markedet....

Tak for hjælpen... helt perfekt...

en R6.. var måske også lige i over kanten

• #12   16. jul 2005 lækker gixxer...

man bliver sgu helt forvirret af at være herinde...hhehe

må ud at prøve lidt af det hele?
    ??

• #13   16. jul 2005 Rune.. det sage jeg også og jeg havde da også kørt 20.000 før de gik galt.... en Mc har meget magt.. jeg kender ikke nogen som ikke har vært nede og ligge af dem som har en hurtig mc.. Så pas på for fanden.

Michael T en R6 er en find maskine men jeg er bange for at den er alt for hurtig.. og den koster også meget at lave hvis det går galt.. køb en ældre en de er ikke så langsom som du tror.. min FZR 1000 kan følge med en zx10r ny og en 1300suzu op til 200km/t før de rigtig trækker fra mig.

• #14   16. jul 2005 Det kommer jo så helt an på hvordan man gerne vil køre... Skal det bare gå strækt lige ud så er det fint med mange hk, men skal man ud og køre stærkt på de små snoede landeveje er en SV650 mere end rigeligt til langt de fleste, man behøver jo ikke nå 200 km/t mellem hvert sving smiley

Mvh. Rune

• #15   16. jul 2005 At bruge 90k på en mc og så ikke kasko forsikre den hehe..... så den morgen du opdager at den er stjålet slår du dig selv.... Start på noget andet end en racer..

• #16   16. jul 2005 Michael T:
    Jeg vil mene du sagtens kan købe en hurtig 600 ccm!! Så længe du bare ikke kører med hovedet under armen!!! Meget vigtig detalje:)

Jeg sys det ville være meget fornuftigt på den måde at du ikke for lyst til noget større sådan lige med det samme... For det er sq for sjældent at man bliver rigr på den slags:)

Du kan da komme med et bud på min hvis det sq være...
    Det er i hvertfald en lækker mc- hvis du altså spørg mig:)

Vh Rune

• #19   16. jul 2005 Jacobsen du har min næste motor:) Den 750er er for nice.

• #20   16. jul 2005 Michael T.....
    med hjertet er en R6 fin.

Men med hjernen?
    har du ikke råd til kasko?........har du sikkert heller ikke råd til at køre på sådan et dyr....der skal dæk til de er dyre.......du skal ha en hjelm.....den er dyr hvis den skal være i samme liga som cyklen og ikke fra T-hansen...
    Hvad med læderdragt?.....støvler......handsker....kædekit....olieskift....fartbøder....generhvervelse af kørekort, hent af ny cykel i tyskland uafg. til at genopbygge den skadede R6 osvosv....listen med udgifter er lang meget lang.....
    Men så igen man skal ikke være hellig min første gadecykel var en cbr600......den var så også total skadet efter 20 timer :(........
    Men jeg var sq ikke blevet klogere så da knoglerne var groet sammen løb jeg ud og købte en nyere og dyrere..

Hvis jeg skulle starte forfra idag....ville jeg kigge på
    CB600 hornet, Fazer600, Bandit 600 (den kan du evt få billigt nok brugt til at overveje at droppe kasko), Sv650
    Alle cykler der kan køre hutigt nok til langt de fleste og som kan bruges til daglig sportslig kørsel

Måske hvis du elsker fart og ikke kan få råd til kasko men det kan blive huller i jorden til at putte penge i.
    Ældre zx10, gsxr750-1100, Fzr 1000

• #21   16. jul 2005 Ej prøv nu lige at høre her, lad dog manden, tage ud og selv prøve sig frem, og til alle jer der er modstander af han køber en R6...hmmm Hvorfor sku han ikke det, det er da en fin maskine med optimale styre egenskaber og bremser, fordi den kan køre 250 er der jo ingen der siger man behøver køre så hurtigt ?? Det er jo trodsalt ham der sidder med gassen der bestemmer farten!! Mit råd til dig KØB EN R6'er det r en super maskine! (-:

Kermit

• #22   16. jul 2005 Enig med dig et langt stykke af vejen Martin N....
    Man kan sq også slå sig på en Gs 500e...
    Men 90000+ uden kasko er sq lidt dumt hvis cyklen bliver stjålet.

• #23   17. jul 2005 Kim H: jo det er MEGET stor forskel på en cb 500 og en R6`er på de små veje...!:)

Køb en R6`er Michael T, du får en meget sjov cykel, og hva folk så siger om forskellen fra 750ccm og R6 ska du ikke tænke på, jeg har haft min 600 til at vise 289 på klokken. Desuden er det blevet testet at en R6 kan vise 299 uden der er pillet ved den..!

Mht kasko, hvorfor kan man ikke køre uden?! Hvis du spørger mig, så vil jeg aldrig betale 30.000 om året for kasko, når du kører ansvar ved GF for 2500 helårligt.
    Er uheldet ude må du være smart og finde den billigste og bedste løsning, evt have nogle kontakter til billige dele, maler uden kvitt osv..

Køb den R6`er
    Jakob

• #24   18. jul 2005 Tag og køb en FZR600 den er nok til at forsikre, den er til at styre og den styre godt... er glad nok for min som trackday-cykel smiley
    Den er trods alt R6'erens forgænger...

Mvh. Rune

Kommentér på:
ønsker at købe racer mc max pris 90.00

Annonce