1.359 visninger
|
Oprettet:
Tænker hele tiden på noget jeg ikke kan finde {{forumTopicSubject}}
for ca 20 år siden
Der husker jeg noget med h.c. andersen eventyr
Hvor der var 3 stolader som kom hjem med hver skib til prinsesse med guld, sløv og et eller andet i den sidste skib. hvor hun skulle vist vælge en af dem.
Men så hvad fanden hedder den så..
kan huske at der var sådan noget dukker som nøddeknækker
Og jeg søger video som blev lavet den gang så de nye hjælper ikke
håber da nogen kender den haha
Godaften PS jeg er klart over at det ikke har noget med MC at gøre..
jul 2011
Følger: 19 Følgere: 160 MC-er: 3 Emner: 60 Svar: 1.672
dec 2007
Følger: 1 Følgere: 55 MC-er: 2 Emner: 17 Svar: 1.244
HC havde læst i Bladløse Tidende (uden forside og bagside), at man måtte gøre, hvad man ville, når bare det gik rigtigt stærkt.
Det bragte ham desværre bare i havsnød (2500,- af slagsen), for bag pynten lå Peter og lurede med sine laserpistoler.
Heldigvis havde HC en nordjysk plan, for han knækkede bare nøden og sejlede glad hjem på sin Kawa, som han glad og frejdig solgte til fordel for en Honda.
Moralen med eventyret er, at uanset om man bor nordenfjords på en øde Ø sammen med de knogleløse skeletter eller om man bor i et stammløst træ uden blade eller grene, kan man sige meget. Men det skal man ikke...
jun 2012
Følger: 1 Følgere: 3 Emner: 6 Svar: 68
For jeg kan nemlig huske for mange år siden kørte der sådan en video på TV, hvor der blev vist en video med sådan nogle soldater træfigurer hvor der blev sunget den der "3 små soldater".
Men om det så er det samme vi tænker? Det var ca 18-19 år siden jeg husker det blev sendt.
apr 2009
Følger: 5 Følgere: 75 MC-er: 2 Emner: 38 Svar: 2.281
Jens Henrik.
mar 2018
Følger: 5 Følgere: 141 Emner: 34 Svar: 190
Jeg er 25 år nu og det var omkring der
mar 2018
Jeg husker tydeligt noget med at der var vand med og de både var på vandet altså det lavet i virkeligheden ikke tegnefilm eller noget som var dukker ting
mar 2005
Følger: 4 Følgere: 239 MC-er: 5 Emner: 32 Svar: 1.158
For , så ved jeg det nemlig ikke.....desværre ...
jun 2012
Følger: 1 Følgere: 3 Emner: 6 Svar: 68
Jeg mindes om at jeg syntes kongen så uhyggelig ud
Jeg har faktisk selv ledt nettet tyndt for at prøve at finde den, men tror sgu det eneste sted den er tilgængelig er enten hos DR eller TV2s arkiv.
feb 2009
Følger: 3 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 22 Svar: 657
mar 2018
Tænker hele tiden på noget jeg ikke kan finde