466 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
10 Svar
[Søger Info] Suzuki GS 500 E [Søger Info] Suzuki GS 500 E
Jeg søger nogen som ejer en Suzuki GS 500 E. Det skal være den model med 34 hk, dvs den neddroslede version.
Jeg overvejer at købe en i tyskland, de virker billige der nede. Men jeg kan ikke rigtigt finde nogen som er til salg her i danmark. Hvad er der egentligt at spare?
[Det er meget vigtigt at det er den neddroslede version med 34 hk, har nemlig lige fået mc-kørekort og jeg er kun 18]
0 synes godt om
apr 2005
Følger: 35 Følgere: 34 MC-er: 2 Emner: 76 Svar: 2.079
Mht at der ikke er så mange til salg, så er det nok fordi at det er blevet ok populært at køre mc, og gs500e er en særdeles populær begynder (kone) mc. jeg købte selv en i april i år, og jeg er sq stadig glad for den.
jeg tror ikke du kan hente ret meget ved at hente en sådanne cykel i tyskland, du kan måske spare et par tusinde men om det er bøvlet værd, det tvivler jeg på.
hvis du har flere spørgsmål, eller lign kan du jo bare spørge.
maj 2004
Følger: 21 Følgere: 18 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 51
Jeg tror heller ikke at der er det store at spare i Tyskland. Har dog lige været inde og kigge på dba.dk hvor der bestemt er nogle GS500E modeller til salg. / Ta dig et kig derinde...
VH Peter (Holstebro)
maj 2004
Følger: 21 Følgere: 18 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 51
Kan líge se at Koch-MC har en flot GS500E til salg i Holstebro. Den ser virkelig velholdt ud og farvesammensætningen er ganske flot.
Besøg siden på dette link;
http://www.kok-mc.dk/
VH Peter (Holstebro)
jan 2004
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 20 Svar: 45
maj 2005
Følger: 29 Følgere: 26 MC-er: 3 Emner: 156 Svar: 907
billeder kommer i min profil inden så længe
maj 2005
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Svar: 5
Den eneste forskel på den neddroslet og ikke neddroslet er en gasspjæld fjeder, tror jeg nok den hedder!. Jeg har en til at ligge fra min gamle cykel hvis det er! Men det er en super begynder mc som klart kan anbefales!
Med hensyn til køb af mc i tyskland så gå ind på told og skat hjemme side! her kan du få en ide om hvor meget afgiften ligger på!
jul 2005
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 1
Den GS 500 de har til salg hos kok-mc er meget flot ja, det vil jeg give dig ret i. Den er af nyere dato og koster også ca 40 tusind.
Det jeg havde tænkt mig var mere en cykel fra 90-93 eller der omkring, købt i tyskland kan den fåes for under 10 tusind rimelig let. Hvis man ser på told og skats hjemmeside så er afgiften på sådan en cykel meget lille.
Den vil cirka komme til at koste 20 tusind, hvilket er billigt synes jeg. Men jeg synes ikke rigtigt at kunne finde noget cykler i DK i sammen prisklasse eller årgang?
jun 2004
Følger: 42 Følgere: 42 Emner: 77 Svar: 357
men ville sku ikk begynde med alt det besvær at importere den fra tyskland..
min mor har lig gjort det med sin CBR 600 F3..
hun ligger stadig og fohandler med en afgift som de har sat alt for høj i forhold til andre tilsvarende cykler som de tidligere har sat en lavere afgift på.
-jeg ville finde en i DK, gav selv 25 for min '96. som havde gået ca 47.
jul 2004
Følger: 10 Følgere: 8 Emner: 28 Svar: 593
jan 2004
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 20 Svar: 45
[Søger Info] Suzuki GS 500 E