Min sæson ødelagt sur røv {{forumTopicSubject}}
Var ude og køre en god tur igår, men tøs bag på og det hele, da kæden til knasthjulet faldt af?????????, de to små bolte som holder hjulet var faldet af, jeg har ikke lavet motor det har Buckberg mc, uden for Slagelse, jeg er overbevist om de ikke har brugt luckteit, da de spændte de bolte, og det er 2 år siden jeg fik det lavet, sagde du sur røv, så alle ventiler er bukket, og hvad ved jeg, så det er om igen, hvad ville i have gjort hvis det havde været jer det var sket for, jeg har aldrig været god til og skælde ud, dem som skal til Skagen, hvor jeg havde regnet med og skulle op i år, hav en fed tur og et godt træf, vi ses til næste år. mvh Jan k
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 275 MC-er: 5 Emner: 130 Svar: 4.957
Føler med dig, kommer heller ikke på toppen pga. arbejde ... sur røv !
okt 2004
Følger: 59 Følgere: 181 MC-er: 10 Emner: 18 Svar: 797
men uanset hvor mange km, så burde de bolte ikke gå løs! - slet ikke, den hænger på dem.
Jonas
jan 2005
Følger: 29 Følgere: 30 MC-er: 7 Emner: 35 Svar: 424
mar 2004
Følger: 46 Følgere: 43 MC-er: 5 Emner: 80 Svar: 213
Ja det er total sur røv, jeg er også helt ødelagt og total nede i kulkæler, har lige haft et tudeanfal, foran min mor, hvem fanden havde troet at man ville reager så voldsomt, men jeg har jo brugt meget tid og penge på den fine Honda som den er idag, jeg +ser finger for det ikke er så slemt.
Ja jeg skal op og snakke med dem, selv om jeg ikke har lyst, for jeg er dybt skuffed på dem, især når man har betalt en bundegård for at få det lavet, men tak for jeres støtte, må håbe min Harley den snart er færdig, jeg håber og komme ind og lukke bakken på den, så kan det jo være vi ses. mvh Jan k
jun 2005
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 15
Den gamle Suzuki bulder igen, endda med meget fin motorlyd efter der er kommet ny kæde i.
HVOR HELDIG KAN MAN VÆRE!....
I morgen tidlig går turen tl Skagen ;o)
okt 2004
Følger: 10 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 17 Svar: 386
Det er godt nok surt med den motor. Men jeg mener ikke at, det er retfærdigt at give Buchberg skylden. At have en Harley og køre 2 år uden at efterspænde samtlige skruer - også dem i motoren - er ikke helt smart. Motoren og cyklen vibrerer jo en hel del. Du lavede da også service på din Buick, ikk? Det er jo ikke en Honda. Hvad med at snakke med Harley folket i Slagelse?
apr 2005
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 15 Svar: 148
jeg håber ikke det bliver for dyrt
jun 2005
Følger: 15 Følgere: 14 MC-er: 2 Emner: 16 Svar: 120
Dan g
mar 2004
Følger: 46 Følgere: 43 MC-er: 5 Emner: 80 Svar: 213
Min sæson ødelagt sur røv