Suzuki Bremsemaster recall {{forumTopicSubject}}
Faldt lige over en spændende artikel, om en tilbagekaldelse på bremsemasteren på suzuki gsx-r modellerne, hvor der åbenbart er en mekanikere der har været så fræk at vidersælge defekte hovedcylindre.
Skal selv lige ud til min og kigge om den har fået skiftet cylinderen, prøvede at kontakte min lokale suzuki hvor jeg købte min maskine (08 gsx-r1000), men der var intet svar fra dem, så ved sq ikke lige hvem man ellers skal kontakte for at få afvide om den er blevet udskiftet på garanti, er heller ikke sikkert det gælder i Danmark ?
https://www.bennetts.co.uk/bikesocial/news-and-views/news/2019/january/ebay-seller-prosecuted-for-selling-dangerous-bike-parts
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.715
En makker fik ny master til sin rimeligt udtjente baneged forrige år - og det er en 1000 K6...
Cyklen er solgt i Sverige fra ny, men den blev skiftet af en dansk forhandler uden beregning.
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 10 MC-er: 3 Svar: 4
Var ude og tjekke min igår og kunne se den ikke er skiftet. Var idag forbi en forhandler og har fået en tid hvor den bliver skiftet på garantien, så det er bare afsted.
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 47 Svar: 4.777
apr 2019
Følgere: 1 Svar: 15
Må tage fat i Enghave imorgen og få bestilt tid
Suzuki Bremsemaster recall