For dårlig For dårlig
Hejsa
Jeg har nu igennem et par uger fuldt lidt med i, hvad og hvordan folk giver point og er kommet frem til at der faktisk er folk der bare spreder om sig med 7 taller nok i håbet om selv at få et det er skú da ringe, det er da feder at få en stemmer som er oprigtig.
Hvis man giver en cykel 4 eller 5 så får man vupti også et 4 eller 5 tal tilbage, selvom vedkommen har givet cykler som ser ens ud højre point, da de også har givet højre point.
Stem da som i syntes og ikke efter hvad andre har givet jer, hvis ikke man kan lide en cykel så lad være at stemme på den eller skriv en kommentar til hvorfor man har gjort som man har.
MVH HHR
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 275 MC-er: 5 Emner: 130 Svar: 4.951
dec 2003
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 13 Svar: 341
Jeg kan lide hvad jeg kører på, så må andre egentlig synes hvad de vil. Bliver da self glad for gode point:-)
Sommetider er det vel også bare lettere at give en høj karakter så man slipper for at skulle forklare ejeren hvorfor man ikke lige synes hans cykel er ihhh og åhhh så skøn.
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 275 MC-er: 5 Emner: 130 Svar: 4.951
Nemlig Ja !
dec 2003
Følger: 14 Følgere: 13 MC-er: 4 Emner: 79 Svar: 1.092
Hvad angår min mc, så ved jeg godt den ikke er verdens fedeste, men det er nu engang det jeg har råd til, og den er betalt kontant. Derfor er den meget værd i mine øjne, men selvfølgelig ikke i mange andres øjne.
Når én med en rigtig fed mc giver min cykel 5 el. 7, så tror jeg det sker ofte med en bevidsthed om, at cyklen netop betyder meget for mig, og jeg tror også ofte det har noget at gøre med, at man måske 'taler'(skriver) til hinanden herinde ofte, og man måske derfor giver cyklen en god karaktér. Jeg ved sgu ikke om det giver mening, det jeg lige har skrevet, men fuck det, jeg har lige overstået min sidste eksamen i dag, og nu venter sommerferien, med alt det EM-bold, Tour de France og OL den kan ta´. Ja tak
Mvh
Martin
dec 2003
Følger: 14 Følgere: 13 MC-er: 4 Emner: 79 Svar: 1.092
Mvh
Martin
For dårlig