1.447 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Larme udstødning i tyskland..... Larme udstødning i tyskland.....

Vi sidder nogle gutter sammen og er ved at planlægge en go og lang herretur "ala Wild hogs" til sommer.
Men vi har hørt at de tyske pansere slår meget hårdt ned på larme udst.
Vi har dog aldrig hørt om nogen som er blevet stoppet.
Kender du evt. nogen som er blevet stoppet. og hvad skete der.
Er der nogen som ved hvad konsekvenserne evt kunne være ved køre i vores naboland med bulder udst.
På forhånd tak
Jesper

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.
  • Fastmontere stik bag indbygget ovn - skal udføres af elektriker 750 kr.
  • Reparation carportlåge 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Larme udstødning i tyskland.....
  • #1   7. dec 2007 Jeg kørte i sommeren 2006 1800 km tysk Autobahn omkring Berlin og Dresden på min SV 1000 med Akrapovic og pipercross og jeg mødte flere politibiler som ikke overhovedet gad at stoppe mig selv om jeg kørte 160-220 km/t......

Ligeledes så har jeg været i gennem Tyskland på min tur til Assen for at se MotoGP og heller ikke her er jeg blevet stoppet én eneste gang !

Jeg har selv hørt rygtet men mener selv at det er netop det: Ét rygte !

• #2   7. dec 2007 Altså 160-220 km/t de steder hvor det er tilladt jo smiley

• #3   7. dec 2007 Kender 2 der sidste år kørte til GP i Holland, og de blev begge stoppet og skulle betale en bøde for at køre videre.
    Kan ikke huske bødestørrelsen, men du kan spørge ham her:
    http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=1273

• #4   7. dec 2007 Det afhænger meget af din opførsel overfor Tysk politi.
    Er du lidt ydmyg og undskyldende og spiller en smule uvidende får du højst sandsynligt kun en bøde o størrelsen 50 euro.
    Men spille du "karl-smart" som en af mine kammerater gjorde, så køre du ikke videre før fejlen er rettet. Og det kan godt være svært lørdag eftermiddag.
    Så er en spadsertur hjem fra Dresden med cykel på slæb ikke sjov

• #5   7. dec 2007 Jeg har kørt en del nede i Harzen de sidste sæsonner og det er så kun landevejskørsel... Møder tit Polizen, men hvis man respekterer deres fartgrenser inde i byerne og ellers kører nogenlunde fornuftigt når man passerer dem (op i 5gear og lidt roligt på gassen) ja så har vi bare fået lov at passe sig selv... Nu jeg har fået min triple med Arrows Racecan på, er jeg sku selv lidt nervøs... for bliver man stoppet og de tilbageholder en der nede, ja så er den ferie jo ligesom slut.... Jeg har originaludstødningerne, men motoren er jo mappet til den Arrows og så lyder og ser den jo bare så lækker ud smiley Hmmm jeg tror sku jeg tager chancen her til sommer med den Arrows .......

Kommentér på:
Larme udstødning i tyskland.....

Annonce