{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Afgift på min r6
  • #1   28. nov 2007 Ja, finde en synsmand der vil bedømme den til under middel.
    Men det er nok ikke let ;o)

• #2   28. nov 2007 tag sidekåberene af og vikkel ophængene ind i gaffa så bliver afgiften ikke lavere, mvh TJM

• #3   28. nov 2007 ja alternativt kan du jo også vente et par år mere... hehe... ellers må du jo ud og smide den i gruset så den kan komme til at se lidt brugt ud... så vil de måske vurdere den til under middel... der skal jo lige som være lidt sammenhæng med tingene...

mvh Offslow

• #4   28. nov 2007 flyt til sverige......

• #5   28. nov 2007 der er sku så lidt forskel på hvad de bliver vurderet til

• #6   28. nov 2007 tja find et par billige kåbedele og sæt på
    smid den i indkørslen og hop lidt på den.
    så er du vist sikker på at få den under middel.. hæhæ

hilsen esben.

• #7   28. nov 2007 Vurderingen hos toldsynet ( synsmanden ) middel mm , er det min erfaring at ovre hos SKAT er de fuldstændig ligeglade med det. De har ligesom deres egen dagsorden, og det er åbenbart at få stoppet alle disse importer af mc, forholdsvis af ældre datoer, da de ude i EU koster væsentlig mindre og derfor bliver udsk. hurtigere. Vi er derfor EU´s skraldespand. MEN der er nogle regler for reg.afgift som de skal følge. REglen er i grove træk at du skal betale ca 55 - 60 % af en tilsvarende model i DK hos en forhandler. Du skal derfor nøje følge priserne evt på dba i en længere periode, for at dokumentere dette. Tag også kopier af deres egne afgørelser inde på SKAT ( for din model.)
    Du skal ikke gå ud fra at de har disse oplysninger oppe hos SKAT. Hermed undgår du at skulle betale for meget. Hvis du skal betale mindre end norm afgiften skal den være " væsentligt" skadet. Dvs en skade der hos en forhandler koster måske over 30k at rep. Så vil reg.afgiten blive tilsvarende sat ned. Jeg siger selvfølgelig ikke, at du skal finde lidt skadede dele at sætte på...................
    Har selv reg. min i år d. 7.3.07 med en "ægte" skade til 35k.
    Ovenstående er min erfaring med SKAT.

Kommentér på:
Afgift på min r6

Annonce