888 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

kim l
kim l
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 20

Som i de gamle dage. Som i de gamle dage.

Ja var på vej hjem fra arbejde på Drz'en da SNAP. kæden smuttede smiley trælst. Nå så ville jeg jo lige ringe efter min kære fader.. NOOO mobilen var død for strøm..

Så trak jeg ind på en gård.. Var jo selvfølgelig ude på lars tyndskids mark smiley Ingen hjemme ARGH.. vente vente 2 timer. så kom der en bonde.. Lånte en traktor og fik kværnen sat op i vogn der til smiley fik hende kørt hjem WEE

afleveret traktoren og blev hentet af min søde far smiley

Så fik jeg monteret ny kæde smiley ALDRIG lad en københavner montere en kæde igen smiley idiot'en havde glemt klipsen ordentlig på X/ nu kører hun igen jubii smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Som i de gamle dage.
  • #1   16. nov 2007 Sejt at bonden lånte dig sin traktor :-D.. Var det en bonde du kender, eller lånte han dig den bare, sådan uden videre, på dit glatte ansigt?

PS: Sejt at du kan køre traktor smiley :-D ... Det må være en jyde ting smiley

• #2   16. nov 2007 Hvis man nu havde boet i Kbh. havde man ikke skulle sidde og vente i 2 timer, med kun trætte krager og lugtende gyldetanke, som selskab ;o)

• #3   16. nov 2007 Hvorfor bruger mekanikeren klipsled ? kører aldrig selv med klips har mistet èn kæde og det var rigeligt !
    få et nittet led monteret så det aldrig sker igen smiley næste gang kan det koste dyrt

hvorfor er din cykel ikke herinde ?????

• #4   16. nov 2007 hehe ja det er sku ikke nemt....

• kim l
    kim l Tilmeldt:
    apr 2007

#5   16. nov 2007 tja nu er et af de gamle led monteret smiley

Undskyld cyklen ikke er lagt ind smiley hun er ikke så pæn lige nu smiley skal nok få taget billeder smiley

Tjaa kender ham smiley derfor jeg fik lov / vi vidste hvem hinanden var osv smiley

• #6   16. nov 2007 Hvad er en Drz'????? flink bondeknold at låne dig sin traktor:)

• kim l
    kim l Tilmeldt:
    apr 2007

#7   16. nov 2007 Hekto (Ballogna) B

jeg laver normalt også tingene selv. Men da han er min nabo og skal lære lidt om maskiner troede jeg at noget så simoelt som at samle et kædeled burde være nemt nok smiley Men tror finder en gammel puch frem til københavneren og lærer ham det fra den næste gang smiley

Kommentér på:
Som i de gamle dage.

Annonce