964 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

DD .
DD .
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3

"lille" supermotard... "lille" supermotard...

hej..

jeg er godt klar over at der er 1000'er af lignende indlæg, om hvilke cykler man skal begynde med og sådan..

men jeg HAr ledt nu, og finder ikk rigti et ordentligt svar :P..

jeg kigger lidt efter en mc, jeg kan spare op til, når jeg så fylder 18.. ku godt tænke mig noget supermotard lignende. kender i nogle pålidelige maskiner der findes nogle stykker af på brugtmarkedet, til en ordentlig pris, men en ordenlig kvalitet?

evt. er der nogen der tilfældigvis ved hvad det koster at tage motorcykel kort SAmtidig med bil?`

håber der er nogen der gider hjælpe smiley

DD

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Ophæng af lampe 350 kr.
  • Planlimning af kogeplade 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Overgang EL net 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "lille" supermotard...
  • #1   12. nov 2007 du kan altid købe en "ordentlig maskine" eks KTM og få den droslet til de lovlige 34 hk som den må have som begynder. Det var nok det jeg ville vælge.

Jeg vil tro at det koster ca 6K ekstra at tage mc-kort samtidig med bil, men ring til en kørelære og hør ad...

/Jan

• DD .
    DD . Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #2   12. nov 2007 -men er der grænser for hvor højt man skal op, før det blir noget værre pis at få drosslet ned?

jeg mener, det duer jo nok ikk at stoppe en bussa i alle hullerne til den kun kør 60?? smiley

• #3   12. nov 2007 #DD
    Jo du kan sagtens drosle en busa, men problemet ligger i vægten en busa med 34 hk ikke specielt sjov.
    Når men med kørekort tror jeg ende op i 18k med alt
    altså incl 2 stk læge erklæringer, bøger, første hjælps kursus (husk det skal være færdselsrelateret et fra teknisk på 30 timer er ikke godt nok :S) leje af bil til køreprøve osv.

Bestod begge kort på første forsøg, det kan godt være det var 17k
    Men ca. 16-18 k
    Mvh Rune

• #4   12. nov 2007 du kan jo hoppe på en Suzuki DR 350, den omkring de 30hk

• #5   12. nov 2007 Suzuki DRZ 400 er da oplagt og en pissefræk motard allerede ab fabrik
    den koster fra ny ca 70,000

• #6   12. nov 2007 Jeg fik begge kort for 13 eklusiv prøvegebyrer;>, så se om du ikke kan banke nogen tilbud af.

Kommentér på:
"lille" supermotard...

Annonce