handle hos LOUIS handle hos LOUIS
Har tænkt mig at købe sådan en intelligent lader hos LOUIS. Er ikke en djævel til tysk men indtil videre har jeg gjordt det at man skulle skrive sit navn og adresse i noget der hedder MYlouis. Efter hvad jeg har forstået kommer der noget pin kode med posten. Er det det som folk snakker om er et rabat kort man kan bruge eller hvad? Skal jeg så vente med at handle til det kommer med posten, hvis der da kommer noget med posten :o) Sådan læste jeg det ihvertfald. Har modtaget noget kundenummer på email.
Og så vil jeg lige høre hvilken mc garage der er udmærket da jeg mangler en til min honda og hvis det er billigere måske at bestille den derfra.?
God Weekend :o)
apr 2007
Følger: 9 Følgere: 9 MC-er: 3 Emner: 58 Svar: 193
Læser først igennem hvad jeg har skrevet, efter jeg har sendt.
måske man ikke lige ved hvad jeg mener angående pin kode. Altså så vidt jeg kan forstå på tysk, så kommer pinkoden med posten i løbet af nogen dage. :o) Ser ud som om jeg skriver at jeg har læst at jeg skal vente med at handle før pinkode kommer. Men det er så et spørgsmål om det er det jeg skal :o) :o)
Fortsat god weekend.
Hilsen vrøvlehovedet
jun 2006
Følger: 38 Følgere: 36 MC-er: 1 Emner: 20 Svar: 172
der købte jeg min siste år kanon lader
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 136 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.203
Denne er afgjort den bedste - og dyreste, men det er sttadigvæk under halv pris af tilsvarende herhjemme.
Har aldrig oprettet en egentlig rabatkonto hos louis. Jeg har bare lagt det jeg ville købe i indkøbsvognen og så er jeg gået "zur Kasse", hvor jeg har opgivet diverse adressedetaljer og betalt med Mastercard.
Det kører på skinner
sep 2005
Følger: 9 Følgere: 12 Emner: 11 Svar: 233
Det her:
"Um nach Ihrer Registrierung als Louis-Kunde zusätzliche Funktionen im MyLouis-Bereich wie z.B. die Anzeige Ihres Kunden- oder LouisFunCard-Punktekontos nutzen zu können, benötigen Sie aus Sicherheitsgründen ausser Ihrer Kundennummer eine MyLouis-PIN. Diese können Sie gleich mit Ihrer Kundennummer anfordern. Ihre PIN wird Ihnen dann in den nächsten Tagen mit der Post zugestellt."
siger kort fortalt at du, efter at have registreret dig, kan bestille en PIN kode, som sendes til dig med posten, og at du kan bruge denne til at tilgå flere funktioner på din konto online. Dvs. som de skriver det skulle du kunne handle ind allerede nu. Du har bare ikke muligheden for styre så meget på din konto før du har PIN koden.
Det rabatkort du omtaler er sikkert det Louis kalder FunCard. Mange af deres varer giver et eller andet antal point på din FunCard konto hvis du tilmelder dig det. Når du har en ordentlig spandfuld af dem har du optjent et vist beløb.
Jeg regnede en gang på det og synes at det kun er peanuts kan kan spare via det system, så jeg har ikke selv tilmeldt mig.
Ellers kan Louis klart anbefales. Har snart handlet der mange gange. Aldrig noget bøvl med noget samt hurtig og billig levering.
jun 2007
Følger: 2 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 7 Svar: 118
Så det er faktisk ikke besværet værd.
apr 2006
Følger: 29 Følgere: 115 MC-er: 4 Annoncer: 2 Emner: 228 Svar: 2.700
Ud fra denne fremgangsmåde fik jeg lige 507 kr. rabat da jeg var i butikken i Kiel. Det er da godt nok. Ud over dette har lige fået opdateret mit Funkort til Guldkort hvor man får 45 øre rabat for hver Euro man handler for. Så det begynder at bliver sjovt.
Så alle der handler på Louis, Polo Motorrad eller HG: Få jer et bonuskort!
feb 2004
Følger: 19 Følgere: 18 Emner: 36 Svar: 749
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 136 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.203
det må I sgu undskylde, om det er tømmermænd, alder eller almindelig distraktion, det ved jeg ikke.
Skal selv bestille et par nye garager - muligvis derfor:-)
Det kunne være sådan en dimmer, men der er mange muligheder:
http://www.louis.de/_3022f12bc3f8a374803d8bf08ab042db7d/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=380&wgr=417&list_total=27&anzeige=0&page=0&artnr_gr=10003666
apr 2007
apr 2007
så fik jeg styr på det.
handle hos LOUIS