831 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Lars D
Lars D
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Hvor langt tør man gå? Hvor langt tør man gå?

Hej der.
Jeg har besluttet mig for ,at den gamle ged skal have en ordentlig ombygning. Men hvor langt tør man gå mht. syn og dem med de blå blink.Har bla tænkt på at konvertere til en-arms bagsvinger, USD gaffel og lettere modifikationer af stellet ( ved godt at det er ulovligt ) for tilpasning af en anden bagende. Hvordan er lige med det nærlys, er det tilladt at køre med to nærlys?. Lad jeres vise ord udvide min horisont.
MVH.
Lars

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte spejl og hylde op 400 kr.
  • Rengøring af hus 1.100 kr.
  • Ophængning af fladskærmstv og stort spejl 900 kr.
  • Ophæng af spejl med lys 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor langt tør man gå?
  • #1   27. jun 2005 min har da 2 nærlys som standard ... :_) Brian

• #2   27. jun 2005 Er det lavet ordentligt opdager de det ikke. Min bror har fået en gammel mc fra 1974 synet med skivebremse bagpå. anden forgallel med 2 skivebremsere og der var svejset i stellet.. Hans udstødning have et hul nedenunder på størrelse med en 20kr plus en hjemmelavet "bøllepotte"... og larmede rimlig meget... De syntes det var en fin gammel mc i synshallen... hehe vi grinede sku bagefter:) Tog dem længere tid at lave papirarbejdet end at syne den.

• #3   27. jun 2005 Mener kun der må være ET nærlys tændt - men det vist et lille problem. har to på gixxx. det siger de ikke noget til!
    Det er kun stellet du ikke må ændre. med mindre du har bolt-on sudframe på, kan man godt få godkendte til ombygning.
    Du må godt skifte forgaffel og bagsvinger, men ikke ændre akselafstanden. (selvføgelig ikke hjemmefusk, som at skær den til)
    bremserne er afgiftpligtige, og du skal også kunne dok. at de må bruges på din model.

(Det er hvad min kammerat og jeg har fået oplyset ved told & skat, samt synshal)

• #4   27. jun 2005 Hvilken GED har du da!!!

• Lars D
    Lars D Tilmeldt:
    jun 2005

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #5   27. jun 2005 "Geden" er en Yamaha FZ 750

Kommentér på:
Hvor langt tør man gå?

Annonce