{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.216 visninger | Oprettet:

Shoei X-spirit crap! {{forumTopicSubject}}

Ja lidt mere brok fra mig smiley

Efter skiftet fra kåbecykel med turbulent vind omkring hjelmen til en naked bike, hvor vinden bare suser lige forbi fjæset på en, ja så ville jeg også have en anden hjelm.


Så købte en Shoei X-spirit en hjelm der skulle være en af de bedste og udiklet bl.a bl.a bl.a koster omkring 6000kr

Jeg kører normalt med en ældre SHOEI model XR-900 som jeg har været rigtig godt tilfreds med. Det er en mellemklasse hjelm fra SHOEI, der minder om XR1000 (bare modellen inden XR1000). Den kostede omkring 3k for 3 år siden


Desværre er det sådan at vindstøjen i X-spiriten er MEGET værre end i XR-900´eren. På XR-900 hører jeg ingen vind og kan stort set kører uden ørepropper uanset fart (men har dem nu alligevel i hvis jeg skal køre i et lidt længere stræk)

Det kan jeg ikke på X-spiriten. Der er det ørepropper så snart jeg runder de 70km/t! Dvs selv på små sjove ture er der for meget vindstøj

Når man køber en hjelm til 6k så regner man også med at man får en bedre hjelm end den af samme fabrikat til 3000kr. Det var så bare ikke tilfældet her smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Shoei X-spirit crap!
Kommentér på:
Shoei X-spirit crap!

Annonce