Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • sætte hylder op bad og køkken 3.000 kr.
  • Tilskæring af ca 14 have fliser 400 kr.
  • Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  cbr 1000
  • #1   18. okt 2007 fordi man i 89 pralede som en gal !!!!!

  • #2   18. okt 2007 det står i alle de tæst som man læser om den men det er måske lidt overdrevent

  • #3   18. okt 2007 Det er ikke meget langt fra. Aerodynamikken er god på den model, og det er årsagen til forklaringen. Accelerationen er også god. Der kan den sagtens følges med langt nyere maskiner.

  • #5   18. okt 2007 Jan L: Ja det er nu bare mere vægtangivelserne de lyver med !!!

    hul i det, de er stadig hurtige !!!


  • #6   18. okt 2007 opret dog din fantastiske raket!! smiley
    model 21 ???


  • #7   18. okt 2007 CBR100f sc21 for du ikke vidende (læs honda fanatikere)

  • #8   18. okt 2007 hehe Honda , Kawa , Suzuki og de fleste andre opgav ekstreme topfarter for datidens superbikes men de færreste af dem kunne vist kun køre 270 på papiret og speedo....


  • #9   18. okt 2007 i dag går de fleste jo over 300, - hvis du spørger folk, så træk 30-50 km/t fra så rammer vi nok noget nærmere den faktiske hastighed de kan præstere... smiley

    mvh Offslow


  • #10   18. okt 2007 CBR1000f SC21 rammer faktisk tæt på (og nogle gange over) de 270 i test fra dengang. Så den er skam god nok.

  • #11   18. okt 2007 ja iflg speedometer er den sikkert go nok men prøv en faktisk måling på sådan et gammelt øg

  • #12   18. okt 2007 Min har med en raslende knastkæde en mand på over 1,1 tons og en motor der generelt trænger til justering, kørt 240 GPS km/t

    Så jeg tror at den er god nok, hvis den er justeret ind og en knøs på 75 kg. i sædet, så skal den nok ramme de 275 den er oplyst til.


  • Peter G
    Peter G Tilmeldt:
    jun 2006

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 31
    #13   18. okt 2007 mener også de store fabrikker har en aftale om begrænsning ved 300 km/t derfor ville nogen af de nye maskiner måske kunne kører endnu hurtigere og dermed give den forskel du hentyder til imellem ny og gammel

  • #14   18. okt 2007 Min den gamle SC24, som er næsten identisk med, kunne lige snige sig til 285 på speedometeret... Så helt galt er det nok ikke....

  • #15   18. okt 2007 vil også gerne oprette den men fruen at vores drev skal virke for jeg kan ligge dem ind. jeg har ikke så meget computer kendskab.men der var en som sagde jeg bare kunne sætte usb stik i. har ikke lige prøvet

  • #16   18. okt 2007 det er en ældre årgang men man skal jo købe det man har råd til og syntes den kører godt

  • #17   18. okt 2007 Coke: Det er målt hastighed, ikke aflæst på speedometer.
    CBR1000f har det der skal til.


  • #18   18. okt 2007 ja med en japaner i 13 årig barn størrelse er meget muligt !!!

    Min sc 28 var fra ny opgivet til 265kmt og det blir satme med medvind og ned af bakke på en god dag....men viste uden problemer 295 på org. speedo.

    min sc44 viser 291 på begrænser og der viser den 274 på gps.........tænk sig at en cykelcomputer til 39.95 er mere præcis ????



  • #19   18. okt 2007 kim O
    tja det var jo så lidt ironisk....jeg har været en af flokken med honda på blokken....bigtime!
    Jeg synes bare det ville rart for "ikke frelste" at de også " så lyset" og gøre klart hvilken model der var tale om...
    også ville det sgu være dejligt at man kunne se "giraffen" (læs cykel" inden man indleder en debat

    men selvfølgelig bare min holdning!





  • #20   18. okt 2007 også ville det sgu være dejligt at man kunne se "giraffen" (læs cykel" inden man indleder en debat

    men selvfølgelig bare min holdning!


    ENIG !!


  • #21   18. okt 2007 Sådan en 21'er lægger i hvert fald godt fra land, uden tvivl. Den trækker som et godstog, har ikke svært ved at forestille mig, at den godt kunne ramme et stykke deroppe af de 270.

    Synes nu mere det er 0-100 tiderne man kan undre sig over. Er den ikke opgivet til 2.9 sek., og CBR 900 fra 92 opgivet til 2.7 sek., hvor CBR 1000 RR til sammenligning er opgivet til 3.0 sek. ?


  • #22   18. okt 2007 tror rent faktisk at de "gamle" supersportere er hurtigere til 100 end de nye da de nye simpelthen er utroligt svære at skyde afsted pga effekt og akselafstand......

    derimod er 0-200 tiderne faldet kraftigt de seneste år


  • #24   18. okt 2007 260 er vel også acceptabel efter så mange år smiley

    Kunne sagtens ske topfarten var faldt en smule over årene.


  • #27   14. dec 2007 Nu har jeg bladret alle mine CBR1000F tests og artikler igennem (og det er mange!!!) og den højest målte top hastighed på CBR1000F i USA er på 156 mp/h. Omregnet til km/h er det ca 250 "ægte" km/h hvilket selv efter nutidens målestok ikke er helt ringe...

    Hvad 0-100 tider angår, så fik Klavs Lyngfeldt i 1987 presset en CBR1000F SC21 ned på 2,7 sekundter. Dette er ikke en falsk fabrikstid, men en reel målt tid. Og Klavs Lyngfeldt hører vist ikke til den lette Rossi type...

    Bedste 1/4 mile tid på en CBR1000F der er blevet målt for en standard CBR er: 10,71 sek.

    Disse tider får en CBR1000F til at præsterer nogenlunde det samme som eksempelvis CBR900RR fra 95/96, ZX-7R fra 00, Triumph Daytona fra 98 og FJR1300 bare for at nævne nogle stykker...

    Så kort fortalt vil en standard CBR1000F aldrig komme til at kører "ægte" 270 km/t, men 0-100 tiderne er gode nok!!!

    Så nogen rumraket bliver den gamle CBR ikke, men den overrasker ofte og bryder sig ikke om at blive kaldt en sløv slæde af unge knægte, der ikke så sjældent endda får sig en lille overraskelse smiley





Kommentér på:
cbr 1000

Annonce