MCG stemmesystem forslag! {{forumTopicSubject}}
Hej.
Jeg sad og tænkte på et forslag til admin om et nyt stemmesystem der faktisk ville kunne virke, men jeg ville lige høre jeres mening.
Hvad nu hvis man kunne give fra 0-10 point til en MC man har lyst til at fremhæve/belønne. Og man samtidigt er begrænset af at man kun kan give 200 eller 300 point i alt. Men stadigt som i dag kan man ændre sin point der er givet.
På den måde kan man ikke give negative point, som i dag, hvor en lav eller middel stemme kan flytte en MC meget langt ned.
Udregningen er så efterfølgende simpel da det bare er den der har flest point er fedest.
Man kan også lave det sådan at det er en % af de stemmer der er givet, men så er der igen samme problem som i dag.
Så jeg ville så foreslå at det er en total sammenlægning af point. hvert hele eller halve år bliver point så resat, og der bliver offentligt gjort en top 10 eller 100 eller hvad der nu kan lade sig gøre.
De kan så bliver liggende, så man kan se dem tilbage i tiden og sammenligne stillinger.
Hvis det er et total tal er det nød til at blive resat en gang imellem, da MCér der har været her fra starten ville have et for lang forspring efter et år i forhold til nyankommende.
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 84 MC-er: 10 Emner: 240 Svar: 20.504
mar 2007
Følger: 23 Følgere: 24 MC-er: 3 Emner: 109 Svar: 840
De ønsker heller ikke det nuværrende system gjort annonymt, da det ville gøre det endnu nemmere at give dårlige hade stemmer.
Men de var åbne for forslag til forbedring af systemet.
mar 2007
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 137 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.267
Dog synes jeg at et system med anonym tilkendelgivels er at foretrække. Så kom man nok ud over lidt af det tuderi, der ligger omkring stemmerne
mar 2007
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 5 Emner: 184 Svar: 4.936
Når folk skriver mails til en som, hvorfor stemme, når du ikke kan give bedre end mellem eller lav.. og dernæst får venner til at stemme lavt på ens mc, griner jeg sgu, min cykel kører lige godt af den grund, og jeg tvivler på at der er nogen der kan bruge de stemmer til noget
Afskaf det!
/Jesper
mar 2007
Jeg har eks. en tudemarie der blev sur under HD diskusitionen jeg startede for en tid siden. Så han slettede hans HD fra galleriet og smed en Lav stemme på min Nimbus.
Jeg opdagede dette for nyeligt, og spurgte efter en forklaing på stemmen.
Selvom at jeg ikke går op i det, så er det da irriterende alligevel at man så lige kan blive flytte 3 sider bagud ved en søgning på bedst bedømte, bare pga. et 77 årig pattebarn (eller HD snop) eller hvad han nu er.
mar 2007
For alle steder foregår det med Tude beskeder, hade stemmer og mange der skider på systemet og bare bliver negative hver gang der er nogen der skriver stemmesystem.
jun 2006
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 73 Svar: 1.152
Eller også afskaf systemet helt. Sådan som det er idag, er jo helt til grin. Folk giver en "høj" og forventer at få en "høj" igen. Hvis jeg så giver en "middel" så er der had i luften. Det ville ikke ske med anonyme stemmer. Så kan man endelig stemme ærligt.
dec 2005
Følger: 190 Følgere: 182 MC-er: 3 Emner: 203 Svar: 4.589
aug 2006
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 57 Svar: 231
Ellers et godt initiativ Flemming og det ville være en klar forbedring af det vi har i dag.
Line:
Hvis du kun har et begrænset antal point at dele ud af ville du jo ikke stemme på hver eneste mc - derfor ville alle point være positive.
Skulle du forresten ikke have flyttet din Honda til Scootergalleriet? Høhø...
dec 2005
Følger: 12 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 15 Svar: 1.810
aug 2006
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 57 Svar: 231
dec 2005
Følger: 59 Følgere: 59 MC-er: 1 Emner: 111 Svar: 1.592
maj 2005
Følger: 38 Følgere: 103 MC-er: 1 Emner: 39 Svar: 2.398
Det samme med at det er os/brugerne som skal stemme nye ind. Og det kan vi jo se ikke virker en skid.
UD med det stemme pis og UD med det med at stemme folk ind. ENS regler for alle. Det kan ikke passe en mc kommer ind med mega mange mangler (billeder og info) men fordi det er en cykler mange kan lide så kommer den ind. Men en kina"-knallert" kommer ikke ind. Bare fordi den kan man jo ikke lige lide. det er noget pjat og det SKAL VÆK.
mar 2007
Igen afskaf lortet, så slipper vi på alle de diskussioner
mar 2007
Så det er usaglig deltagelse i forum, afskaf det. LOL
Og der er her ikke tale om ind og udstemmer, men et forslag til hvordan vores stemme system kan blive bedre uden alle de hade stemmer, og folk der er lige glad fordi det er et pis system osv.
mar 2007
/Jesper
MCG stemmesystem forslag!