1.528 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

hjælp med oversættelse af tysk (dele) hjælp med oversættelse af tysk (dele)

hejsa,

Står og skal meget snart til at renovere min mc, og jeg skal derfor ud og have flg:

1. klistermærker til hele cyklen (også afdækningsklistermærker tror jeg det står beskrevet som)
2. nyt kåbeglas
3. nye spejle
4. muligvis et nyt fodhvilersæt.
5. skuer til montering af kåben.

http://www.gimbel-motorradtechnik.de/umbau/umbau.html
Her er hjemmesiden jeg skal købe dele på. Jeg fatter bare HAT tysk, og ville derfor lige høre om der var nogle der kunne udpeje PRÆCIST hvad jeg skulle købe og hvor meget, for ligesom at have det hele.

I må meget gerne kopiere teksten og priserne, og så forklare mig, hvad det er. Jeg har været igang med google translate og de andre translate programmer, men jeg er sq stadigvæk ikke helt sikker, og for at sige det mildt oversætter de gratis oversætnings sider af helved til for at sige det mildt.

Håber nogle gider at hjælpe mig med denne "lidt større" opgave smiley

På forhånd tak.

mvh

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.
  • Handyman til opsætning af brusesæt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp med oversættelse af tysk (dele)
  • #1   17. okt 2007 sorry. i skal vælge suzuki gs 500 e ude i den der konlonne ting.

• #2   17. okt 2007 Hej Jakob.

Stor opgave du har fremsat. Jeg har fået det oversat til engelsk så godt som muligt - håber det giver lidt forståelse, hvis ikke, så se bort fra dette:

--------------------------------------------------------------------

FULL LINING "RGV 250 REPLICA" Lining bowl GRP, two-piece, handlaminates; Owner set; Plexiglass disk smoke colors sounded; Blinleuchten with owner and cable; RGV H-4 integral headlight; 2 Vataloni sport mirror "California"; Screw set etc.. (price unlacquered) for the assembly a stub steering wheel is needed. We recommend the assembly of the Telefix professional Stummellenker to you. 589. - Lacquer finish in series color 399. - FORMULA 1 MIRROR in place of California in black or knows /Aufpreis: 10. - Hue addition for color. Plexiglass disk (black/yellow/blue/pink/red/green/brown/tuerkis or orange) 7.67 STUB STEERING WHEELS TELEFIX PROFESSIONAL chrome/black 149.95 HALF SHELL WITH DOUBLE HEADLIGHT PLANT Lining bowl GRP, handlaminates; Owner set black plastic-coated; Plexiglass disk smoke colors sounded; Screw set and H-4/H-1 double headlight plant with housing; Relay, H-1 lamp etc.. The half shell can be driven with the series steering wheel or the Superbike Hochlenker. 499. - Lacquer finish in series color 229. - SPOILER DISK /Aufpreis: 7.67 hue addition for color. Plexiglass disk (black/yellow/blue/pink/red/green/brown/tuerkis or orange) 7.67 INTERIOR BOWL black dyed for half shell; covers the visible range over the headlights. Planned for the admission of 2 auxiliary instruments (see Accesoires) 55. - LAMP LINING SUITABLY THE SERIES HEADLIGHT Lining bowl GRP, handlaminates; Owner set black plastic-coated; Plexiglass disk smoke colors sounded and screw set. 229. - Lacquer finish in series color 99. - SPOILER DISK /Aufpreis: 7.67 hue addition for color. Plexiglass disk (black/yellow/blue/pink/red/green/brown/tuerkis or orange) 7.67 BUGSPOILER GRP, handlaminates with owner set. 189. - Lacquer finish in series color 99. - RACING PEAK "KEVIN SCHWANTZ REPLICA" 279. - Lacquer finish in series color 149. - MORE VARIOHOECKER GRP, handlaminates with owner set and upholstered seat. (price unlacquered) the peak is exchanged simply against the series seat. Pad black. 219. - Lacquer finish in series color 89. - Upholstered seats colored referred/surcharge: 20. - SUPERBIKE STEERING WHEEL/MIRROR ARTICLE PRICE/EURO HIGH STEERING WHEEL CONVERSION KIT with aluminum Superbike steering wheels (silver or black anodized) inclusive Stahlflex brake hose and steering wheel spreading peg for the assembly of the standard steering wheel weights. 149. - when desired: Aluminum steering wheel colored anodizes/surcharge Eloxalfarben: red/blue/gold/lila 5. - STUB STEERING WHEEL TELEFIX PROFESSIONAL chrome/black 149.95 MIRRORS "FORMULA 1" Extremely more easily plastic mirrors with colored anodized aluminum linkage, as well as Superbikehaltearm. The haltearm and the linkage can be supplied also to different colors. Eloxalfarben: red/blue/PUR-POLARIZE/silver/black - MIRROR "FORMULA 1" - housings black/piece of 57.80 MIRRORS "FORMULA 1" - housing carbon/piece of 88.45 MIRRORS "FORMULA 1"/REPLICA Optics like "formula 1", however in a lower-priced execution. Linkage from plastic black. - MIRROR "FORMULA 1" Replica - housings black/sentence 49. - MIRROR "FORMULA 1" Replica - housings carbon Look/sentence 49. - CHASSIS/SHOCK ABSORBER/BRAKES ARTICLE PRICE/EURO FORK FEATHER/SPRING SET TECHNOFLEX/WILBERS Suitably for the series fork. Progressively wound feather/spring provides for more comfort within the upper range and for more hardness within the lower range. 90. - Fork oil 1 litre of 12. - BRAKE HOSES Stahlflexgewebeumantelter teflon brake hose set (please specifying whether stub or series steering wheel is installed.) - front wheel set 56.95 rear wheel set 51.95 connections colored anodizes/surcharge 4. - FOOT SLOT PLANT SET BACK FOOT SLOT PLANTS ARTICLE PRICE/EURO Clearance, optimal seating position and maintenance-free functionality are criteria, at which we measure our foot slot plant. Optimally co-ordinated with the gs 500 E and technically perfectly in the last detail are them the optimal addition for your sport Tourer. From the full milled lever are slidingstored and maintenance-free. Against a small surcharge the baseplates are anodized by us polished and colored. That results in a noble matt resplendent gloss and is at the same time a outstanding Korrossionsschutz. Complete scope of supply with all necessary attachments is delbstverstaendlich. 204. - PARTNER SLOT EXTENSION WITH ALU SLOTS/sentence 69. - when desired: Folding joint partner slots/surcharge sentence 35. - BASEPLATES POLISHED AND COLORED ANODIZES /AUFPREIS 25. - Indicate please color desire. Eloxalfarben: black/silver/red/blue/gold or lila - BASEPLATES AND LEVER HIGHLY POLISHED 75. - ACCESSORY ARTICLE PRICE/EURO ALUMINUM-SCREW-CORRODE - for crankshaft housing covers/sentence 56. - for crankshaft housing covers and oil pan/sentence 74. - Gas cap set 13.50 oil filler plug 18.50 aluminum screws for disk etc.. (M5x16/5x20/6x16/6x20)/piece of 1.80 for all screw-corrodes please color desire indicates: red/lau/violet/gold or silver - WHEEL RUN FLANGE FOREMEN 120. - RIMS ART OFF COATING (all ral colours)/piece of 100. - AUXILIARY INSTRUMENTS (to the installation into the interior bowl) - QUARTZ CLOCK 59. - OIL THERMOMETER 41. - TEMPERATURE TRANSMITTER WITH DUST SHIELD CAP Installation in place of oil drain plug) 16.85 LUCKY STRIKE DEKORE All signatures, as well as black and golden strips. Circle with adhesive film for circle lacquer finish. 179. - SINGLE SIGNATURES All signatures computer-cut with Aplikationsfolie: - LUCKY STRIKE (knows) 16. - CIRCLE (gold/black) with foil for circle lacquer finish 51. - TEAM LUCKY STRIKE GIMBEL (all colors) 12. - SUZUKI (all colors) 5. - 500 (all colors) 7.50 STRIPS GOLD - 12mm broad, 10m-Rolle 14.90 STRIPS BLACK - 6mm broad, 10m-Rolle 14,90 EXHAUST SYSTEMS WITH ABE ARTICLE PRICE/EURO LASER 2-IN-1 complete plants. - K1 - High-grade steel/ALU 621. - Per d'or - high-grade steel/carbon Style 695. - SITO Muffler with connecting tube - absorber and pipe black enamel with high-grade steel screen (list price 309. -) 159. - REMUS - innovation - muffler with connecting tube, absorber aluminum-polishes 358. - Innovation - mufflers with connecting tube, absorber CARBON 438. - Innovation - 2-in-1 complete plant, absorber aluminum-polishes 518. - Innovation - 2-in-1 complete plant, absorber CARBON 598. - RACING EXHAUST SYSTEMS ON REQUEST. - WHEELS/TIRE ARTICLE PRICE/EURO TIRE RELEASES Doing V appraisals for specified down tire-corrode, when ordering please vehicle Ident No. indicate. 60. - MICHELIN REAR SPORT RADIAL - 110/70 ZR17 TX11/150/70 ZR17 TX23 - WHEEL WITH SPOKES SET in front 3.0 x 17"/in the back 3.5 x of 17" inclusive drive absorbers for the assembly of the series tyre and/or special tyre. Special price: -766. -

Jakob

• #3   17. okt 2007 smid en besked så skal jeg hjælpe

• #4   17. okt 2007 besked er sendt smiley

• #5   17. okt 2007 tak jakob, lidt bedre oversættelse end de sider jeg har brugt. Hvad hed den side du brugte?

• #6   17. okt 2007 Hvis du vil have nogle alternativer til klistermærker til hele cyklen, så faldt jeg lige over denne her side idag.
    (link fjernet)

• #7   17. okt 2007 Tak brian har set den side før.. kunne være meget fedt at adde lidt mere på den, så den blev unik smiley (mere end den er i forvejen hehe)

• #8   17. okt 2007 du kan også bruge dette link til at oversætte.
    http://babelfish.altavista.com/

• #9   17. okt 2007 Michael (MC Gammelnok) H Jeg har set en engelsk til dansk et sted mener jeg, jeg kan bare ikke huske linket. Tror ikke dansk er så udbredt ligesom engelsk :P, hvilket det jo ikke er. men det findes.

• #10   18. okt 2007 Jakob S:

Samme som skagbo S.

Michael (MC Hammelnok) H: Lytter lige med, men tror det ikke, ellers ville den vel have været oppe indtil flere gange - men vi får se.

Jakob

Kommentér på:
hjælp med oversættelse af tysk (dele)

Annonce