{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.680 visninger | Oprettet:

Hvor meget kan man neddrosle? {{forumTopicSubject}}

Hey

Tiden nærmer sig jo hvor der skal ud og erhverves i den første mc smiley

Men tænkte hvad er det man tager ud fra når man snakker om hvor meget der kan neddrosles?

Overvejer nemlig om man ikke kan købe en ok stor kubik med en del gode heste gemt under kåberne, så den også kan bruges et godt stykke tid, når de 2 år med 34 heste er overstået smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor meget kan man neddrosle?
  • #1   24. jun 2005 jeg tror 2 år på en meget stor cykel medd 34 hk er alt for lang tid! :oD

• #2   24. jun 2005 I teorien kan alt vel neddrosles?
    Jeg har så hørt at skal der være noget ved cyklen bag efter, så skal den ikke have meget mere end en 60-65 stykker MAX...
    Men overvej lige en ekstra gang om den i det hele taget SKAL neddrosles? mange får dem synet til lille kort (neddroslet), og kører derefter direkte hjem og fjerner kittet. - Så står det i papirerne at den er neddroslet, panserne er glad, og du er glad!
    For at citere min mc-pusher: "Synsinspektøren kører selv mc, og han ved da godt folk gør det! - Det gør politiet i øvrigt også..."

• #3   24. jun 2005 Tjoeh, hvis man alligevel fjerner "begrænsninger" når man kommer hjem kunne det være man lige sq overveje En Yamaha R1 som begynder mc en gang til.. smiley

• #4   24. jun 2005 Hæ hæ... Så tror jeg sq nok de ville klø sig lidt i nakken på synshallen...
    Men da min mc-pusher´s søn blev 18 og fik kortet (kan virkelig ikke huske hvilken maskine han sagde det var, men det var da på den pæne side af de 80), havde synsinspektøren vist alligevel brokket sig lidt smiley - uforståeligt!

• #5   24. jun 2005 Hehe tjaeh.. smiley

Men ellers har jeg overvejet en bette Suzuki magen til din Tobias og så få den droslet..
    Eneste jeg bare ikke kan lide ved den er det at sæddet er så langt (Sq imo være delt op)
    Std. potten
    Og så de fire blinklys der hver ca er lige så store som forlygten.. smiley

• #6   24. jun 2005 Du har MEGET ret...
    Cyklen kan lige gå an til begyndere, men den skal også helst modificeres lidt før den ser rigtig godt ud smiley

• aaa H
    aaa H Tilmeldt:
    maj 2005

Følger: 1 Svar: 3
    #7   24. jun 2005 bare svejs nogle klatter ind i udstødningen

• #8   24. jun 2005 hmm, de der blinklys er vist et generelt problem på alle mc'er, i hvert fald standard!

• #9   24. jun 2005 Skal da lige siges, at hvis man er involveret i en ulykke og man burde have droslingkit på og man ikke har det - så er det tvivlsomt om forsikringen dækker smiley

Men kan da godt se det må være svært at køre 2 år med 34hk.... jeg er allerede" træt af" de 60hk min har, efter ½ år smiley Power rules...!

• #10   24. jun 2005 tja....i 1999-2000 kunne man få en Kawasaki ZX-6R leveret, neddroslet, ska' godt nok ikk' ku' sige om de kørte specielt godt, men tror det næppe!!

• #11   24. jun 2005 Det er jo godt 2/3 af efekten, man fjerner!!!

• #12   4. jul 2005 Her i morgen får jeg min nye Z750 leveret droslet... så kan jeg lige fortælle om den kører godt med det. Men efter sigende skulle det ikke være noget problem. Ved 'pæn' kørsel skulle der ikke væres så meget at mærke.. men det er klart at ved hårde accelerationer og topfart kan det mærkes. Men jeg skal ud og køre til, så det gør ikke mig så meget at den er droslet de første 1ooo km smiley

• #13   4. jul 2005 Ok. glæder mig til at høre din vurdering smiley

• #14   17. jul 2005 Okey.. nu har jeg kørt 1700 km på den som droslet fra 110 til ~34 hk. Selve droslingen er et stykke blik som gør at man ikke kan give fuld gas. Ingen skiver, plomber eller omprog. af styreboksen. Lækkert.. Men jeg må sige at jeg faktisk ikke har kunnet mærke at droslingen sidder på. For selv om man virkelig trykker cyklen af, så når jeg ikk at have håndtaget i bund, før jeg skal skifte gear igen.. smiley Og når der ikke er ændret på blandingsforhold osv osv., så må vi konstatere at der ingen skade sker ved at drosle denne cykel. Fik den synet med drosligen på før jeg kunne få plader på, for det er den føste Z750 i Dk som indregistreres som 25 kW, men jeg fatter det ikke... vil godt vædde med at den har mere end 34 hk på et rullefelt.. men det er jo ikke noget at klage over - det hele er godkendt til lille kørekort.

• #15   19. jul 2005 Du kan jo blive nødt til at få den på et rullefelt så vi kan få et svar på effekten!!!

Kommentér på:
Hvor meget kan man neddrosle?

Annonce