{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det kan da ikke være rigtigt!!
  • #1   9. okt 2007 Han ser da glad ud ;o)

  • #2   9. okt 2007 hmm...er sq egentlig efterhånden ligeglad med at hidse mig op over de mangelfulde billeder..-og tekster...
    MEN det var aldrig´gået med en chopper....!!!!


  • #4   9. okt 2007 Det er ikke personen, jeg klandrer. Det er sg alle dem, der har stemt ham ind!!

  • #5   9. okt 2007 Det burde ikke være jo ikke komme an på om man køber en cykel til 40 milliarder eller 40 kr, men den profil man opretter...


  • #6   9. okt 2007 Og en Kinesercykel havde fået 50 afvisere hurtigere end du kan sige....MC diskrimination......
    KIM.


  • #7   9. okt 2007 feeeed cykel... men ja der står jo at man helst skal oploade 5 billeder..

  • #8   9. okt 2007 Jeg har da lige stemt på den. Hvis han keder sig en dag kan det da godt være at han lægger nogle flere billeder ind.

  • #9   9. okt 2007 Og hvis man ikke keder sig....så la`man da bare være.IKK....

  • #10   9. okt 2007 Jeg synes han er en frækkert, og ville stemme ham ind, om der så kun var et billede af ham på et bjørneskindstæppe foran en pejs smiley I det mindste har han da oprettet sin cykel, hvilket man ikke kan sige om så mange andre på dette såkaldte galleri.

  • #11   9. okt 2007 Nu vil jeg også stemme den ind.

  • #12   9. okt 2007 KiRaMoto ( Vig ) .
    Jo og hva så?


  • #14   9. okt 2007 Jabbekot: Få dig en hobby..

  • #15   9. okt 2007 Hans,,,

    "står der ingen steder, at der skal være mere end et billede...."


    Nææ, det har du ret i, Men hvad skal jeg bruge et sløret billede af 1,5 mc og en person/mur til ??

    Det er ikke et mcgalleri !!

    Bo


  • #17   9. okt 2007 avvv,,, du sagde føelser !!!!!!!!!!

    jeg er en barsk og hård og sej bikerfyr , so dont mess with me,,, og hvor lagde jeg nu min sut, ihhh altså Hans, du forstyrrer mig,,, nu bliver jeg nødt til at løbe til Lalandia...



  • #19   9. okt 2007 Ok Hans. Detg er ikke et spørgsmål om rigtigt og forkert,,, Det er bare "Tyndt" , sårn ligesom ligemeget om man kan se den bike eller ej, når det visuelle kunne være så meget bedre af en (ja fed) bike.

    smiley


  • #20   9. okt 2007
    ;-),,, lyder lidt moderne "blød og,,," smiley


  • #21   9. okt 2007 Underligt surt opstød af en, der ikke engang har oprettet en mc selv. Det er måske deraf det sure kommer. smiley
    Jeg har ikke stemt ham ind, men ville til hver en tid ha' gjort det, hvis jeg havde set det.
    Det er en MEGET fed cykel og Alex er en fin fyr, der driver et lille seriøst værksted, som jeg kun kan anbefale.




  • #22   9. okt 2007 Michael,,,,,,,,,,,,,,

    citat "Uha en bandit bare det ikke smitter
    hvis skoene klemmer så"



    ,

    Hold kæft, en dumsmat bemærkning,,,



  • #23   9. okt 2007 Jan,,


    Helt ærligt,,,,,,,,,,,

    Det handler da ikke om hviklen "super duper fin fyr" han er med sine kammersjukker/bekendte.

    Det handler om alle herinde der sidder og ser på et billede af ,,, jaa mc + omgivelse...

    drop de "helte" komentarer om at forsvarer folk,,,


  • #24   9. okt 2007 ÆhhhØhhUhmmm ??? Ole H ??


  • #25   9. okt 2007 ;-))

    Do do,,, har een af knægtenes cykler som jeg kan placere ved siden af græsslåmaskinen,,,

    2 hjul + motor,,, så må den være i vinkel

    Hi hi


  • #26   9. okt 2007 Shitttt,,,

    "MCG betjentene herinde"

    Og jeg er ikke engang uddannet,,,

    Har jeg så møvet mig ind på andres territorie ??


  • #27   9. okt 2007 aahhh ok, han må have slettet sin kommentar, for den kan ikke ses mere

  • #28   9. okt 2007 phyyha,,, kan jeg få et sæt nye øjne,, lol

  • #29   9. okt 2007 Alfa hanner,,, Findes der så de der der stadig testes ?? (Beta-hunner)

    ;-))


  • #30   9. okt 2007 Bare lige for at få terminologien på plads, så betyder "Galleri" altså ikke nødvendigvis noget med billeder/fotografier, og slet ikke noget med et vist antal billeder... Det kunne lige så godt være et galleri af informationer.. Fx. de informationer der skrives ved en oprettet cykel... smiley

  • #31   9. okt 2007 Ja,, og her er en hel masse informationer,, "l.kmzsnbd.fnbzkfbgv.,msdf.kvjsdb,fjk,szfnbgcmsbdlk.f,vj nsælkjg.ksjdv.gk sælfkgns. dlfn gælsdngælkskndelgkjhmaerlksenh"


    Soter selv...


  • #32   9. okt 2007 Har man en fed cykel, som alex´, men ikke ret mange billeder af den, hvorfor er der så noget galt i det?

    Det vigtigste er vel man viser hvad man køre på og ikke hvor mange billeder der er af den. Vil man se en daytona er der vel også andre der har oprettet en her inde.

    Personligt byder jeg ALTID folk velkommen, hvis de vil vise deres kære eje, så kan der jo altid komme flere billeder senere. Hellere det end alle dem der ikke har oprettet nogen overhovedet.


  • #33   9. okt 2007 Xander> Stå fast alt det du vil, men slå det selv op, hvis du vil overbevises smiley

    Du kan lige få et par eksempler på andre typer gallerier end et billedgalleri:

    Kunstgalleri med skulpturer og andet "ikke 2D", Fonetisk galleri/Lydgalleri (et udpluk/samling lydværker), digtgalleri, Teatergalleri, mad/kulinarisk galleri.

    Et galleri er kort og godt en samling af "noget", der udstilles til skue og oplevelse for dine sanser.. Det er et meget vidt begreb! smiley


  • #34   10. okt 2007 Hva´Jabbekot hvad fanden laver du egentilgt herinde???

    Din "Galleriprofil" viser en andens motorcykel!!!

    Med andre ord: Luk røven og fej foran din egen dør først!!!

    Alex´ Velkommen til... smiley

    Håber vi når et par ture mere i år, så jeg når at se mere til din nye fede mc.

    Jannik...


  • #35   10. okt 2007 Jeg bliver bare så træt i masken af at høre på dem der tuder ørene fulde på os andre, når de selv falder helt ud for kategori...



  • #36   10. okt 2007 hvad fanden er problemet med at han kun har uploadet ét billede ?? er det ikke federe at der er et billede, end at der slet ikke er nogen ?
    jeg tror i alle sammen er pisse misundelige på hans mega fede bike smiley


  • #37   10. okt 2007 Nemlig Magnus H.
    Misundelse er en grim ting.
    Jeg hilser Alex velkommen. Der er ikke for mange seriøse folk her på galleriet. Antallet af fotos er mig ligegyldigt, bare det er ens egen man viser, og man i øvrigt bidrager positivt til portalen.
    Grunden til at jeg er her er:
    a) For at lære noget af jer andre.
    b) For at kunne hjælpe andre.
    c) For at deltage i de ture, der arrangeres og møde nye interessante mennesker.
    Mvh.
    Jan L


  • #38   10. okt 2007 Velkommen Alex! Fed cykel...

    Kan ikke lade være med at få lidt brækfornemmelser over at folk afviser MC'er - ikke fordi at de i jurisisk forstand ikke er MC'er men fordi at man ikke kan lide mc'ens type (cross, chopper, kinøjser, "scooter"). Samme gælder for seriøse brugere som ikke har "nok" billeder af deres MC...

    Come on!


  • #39   10. okt 2007 Cyklen blev stemt ind i går aftes Morten smiley

  • #40   10. okt 2007 Hmm konsekvensen af denne og andre, må blive en hvis grad af ligegyldighed, både ved ind og udstemmer fra nu af, fra min side..

    Så bare smid cyklen med græsslåmaskine på, stemmer alt ind fra nu af, når folk mener det ikke virker latterligt at oprette en mc, i et mc galleri. MED kun 1 billede, eller dem der opretter med masser af billeder, men ingen tekst. og den slags, gider ikke konsentreer mig om dette mere, sænker i mine øjne fornøjelsen ved at svømme rundt i folks profiler og nyde billederne af deres dejlige motorcykler. når der nu ikke er nogen.
    MEN skidt pyt.

    Fortsat god dag til alle.

    Fjernede mit indlæg i pågældende persons motorcykel kommentar, da det ikke så så pænt ud, når nu han på et tidspunkt får billeder på, og jeg har glemt alt om dette!!

    Fortsat god sommer. (jeg kan da ihvertfald ikke mærke forskel fra i sommers på vejret!)

    Jesper


  • #41   10. okt 2007 Galleri
    Fra Wikipedia, den frie encyklopedi


    Galleria Vittorio Emanuele II° i MilanoOrdet galleri kan brukes i forskjellige betydninger:

    Galleri er et langsmalt rom eller en korridor. I praktbygninger er galleriet ofte rikt dekoret og brukes ofte til en kunstsamling, et kunstgalleri
    Ordet galleri brukes også om lokale for selve utstillingen som stiller ut og ofte selger bilder. I nyere tid blir ordet også brukt om nettsider som viser frem bilder.
    Et galleri er en gang i en bygning som er åpen på den ene langsiden. Galleriet kan være brukt i en kirke i stedet for, eller i tillegg til et triforium.
    En utvendig gang på hus eller festningsverk blir også kaldt et galleri, og betegnelsen brukes også om plasser øverst i et teater.
    Et galleri er også forretningslokaler der små butikker ligger side om side som f. eks i Galleria Vittorio Emanuele II° i Milano.


    ___________


    Hmm når jeg læser dette, er der i den sammenhæng vi her omtaler, nemlig mcg, kun et af de punkter jegsyntes passer. Undskyld det var den Norske udgave, men dækker nok det samme.
    I nyere tid blir ordet også brukt om nettsider som viser frem bilder.......................................

    Så diskussionen om et galleri er et forum eller hvad??

    gider jeg ikke kommenterer på anden måde!! MEN der kan helt sikkert findes andre hjemme sider der påstår at et galleri I DENNE SAMMENHÆNG er et godt brugt toilet, for folk der brokker sig for meget eller noget i den stil smiley

    Fortsat god dag.


  • #42   10. okt 2007 MHT misundelse, JA jeg er ville da gerne have cyklen, men misundelig?? slap af en gang, vi er voksne mennesker, ikke børn, lad du børnene være misundelige på hinandens ting, din er større end min og alt det pjat, tror de fleste herinde er for gamle til det. MEN derfor kan man jo godt ønske man havde den. MEN det er ikke lig misundelse.

    Farvel


  • #43   10. okt 2007 --> Morten
    *Danser overlegent rundt og skråler at jeg er god og mægtig og observant* *Og bagefter smiler jeg frækt og ruller lidt rundt på gulvet af grin med min røv i laser*


  • #44   10. okt 2007 Jannik, den cykel på min profil var min egen (havde selv hentet den i Tyskland) indtil Mads købte den og styrtede på den.. Den kunne ikke laves og eksisterer ikke længere.. Så luk klappen og undersøg hvad du snakker om, inden du smider omkring dig med det ingenting du tilsyneladende har mellem ørerne..

  • #45   10. okt 2007 Jeg forstår ikke hvorfor i ikke bare undlader, at stemme hvis i ikke bryder jer om cyklen eller profilen.

    For det ER en motorcykel -og der ER billede af cyklen-og der ER beskrivelse af cyklen.

    No problems!!!




  • #46   10. okt 2007 Der er da alt for mange der bruger tid på at tjekke andre, fatter ikke hvor det lige er, det gør så ondt på jer....??? Sikke noget at bruge sin fritid på, at i gider....

  • #47   10. okt 2007 Alex B - er enig

    jeg kunne også tænke mig at se flere billeder - og de
    kommer sikkert også - men det er op til Alex

    der er ingen tvinger en til at se profilener!

    eneste grund til at reglen er der er for at man ikke kan tage et salgs billede fra en forhandler og oprette en MC

    Jabbekot - om så du har lavet bike from scratch - du har ik nøglerne = du har ingen MC
    jeg vil hellere se en med et enkelt billede af ejers mc end en bike der ikke findes

    men bare flame mig!


  • #48   10. okt 2007 Jesper A skriver: "Slap af en gang, vi er voksne mennesker, ikke børn, lad du børnene være misundelige på hinandens ting."
    Desværre vidner denne tråd og flere indlæg om, at du har uret.
    Jantelov, misundelse og barnlig opførsel behøver man ikke lede længe efter herinde.
    DESVÆRRE.
    Mvh.
    Jan L


  • #49   10. okt 2007 Jamen ideen er med et Galleri er vel vise sin bike frem?? Det gør man jo ikke ordentligt med et bilede...
    Og om jeg aktuelt selv HAR en cykel eller ej, kunne der jo være en forklaring på.. Nemlig at vi er ved at flytte til Malmö. Hvem gider købe en cykel til x antal kroner, når man kan få den til en tredjedel i Sverige??


  • #50   10. okt 2007 I bund og grund vil man jo bare gerne kunne belure og beundre andres maskiner! Derfor synes jeg at en ide kunne være, at det var et KRAV, at man skulle have mindst 5 billeder af sin kværn på. Altså at man, rent praktisk, ikke kunne oprette en profil uden x atal billeder..

  • #52   10. okt 2007 Det kan jo ikke være så svært at smide nogle flere billeder ind... Men fuck det, for folk tager det sg snart ikke særligt seriøst herinde alligevel..

  • #53   10. okt 2007 Og ja jeg skal nok snuppe en tudekiks!! ;o)

  • #54   10. okt 2007 Over & Out

  • #56   10. okt 2007 Enig med Jan(nie) L

    Om der skal et billede eller 7.000.000 til at vise sin cykel frem er vel ejers skøn.



  • #57   10. okt 2007 Hvor står det at man SKAL have mere end 1 billede???
    Svar: INGEN STEDER.

    Det her er et galleri ja men det betyder vel ikke at hver enkelt bruger skal have et galleri. Det betyder vel at en masse folk tilsammen har et galleri med billeder...



  • #58   10. okt 2007 Her kan du ændre eller indsætte flere billeder af samme MC.

    VIGTIGT: Det anbefales at oprette mindst 5 billeder, for at blive stemt ind. Der er nu oprettet * billeder.

    kig selv når i tilføjer billeder af jeres mc


  • #59   10. okt 2007 Præcis Blz, ingen krav om at der skal være et minimum af antallet af billeder.

  • #61   10. okt 2007 Måske det var en idé for nogen af jer, at finde noget andet at bruge jeres fritid på, i stedet for at lege paragrafryttere herinde.
    Det er da pisse irriterende at forumet skal spammes med ligegyldige tråde som denne.

    Det ville sgu være rart hvis det blev lavet sådan at andre brugere ikke skulle stemme cykler ind. Det skulle bare ændres til at der skal skrives noget i alle rubrikker. og så skal der et billede eller to med.

    Så slipper vi andre også for at høre på alle de fjolser der laver en tråd med en intetsigende overskrift, hvor de hyler over de cykler der kommer ind eller ej.


  • #62   10. okt 2007 #Xander
    Hvor skriver jeg at der ingen billeder skal være?
    Hvorfor er mit indlæg intetsigende? Jeg kommer med et forslag til hvordan det kan ændres!

    IMen det er jo tydeligt at det eneste fra mit indlæg du reagerer på er ordene "intetsigende" og "fjolser". Det siger vist mere om dig end om mig.

    Læs det nu lige igen og svar så på de to ovenstående spørgsmål.

    Og endnu et spørgsmål. Hvis overskriften på denne tråd ikke er intetsigende, hvad vil du så kalde den? Informativ? smiley nej vel...


  • #64   10. okt 2007 Det korte af det lange er.....Hvis det havde været en Kinøjser,mz eller en anden " ikke cool"
    cykel,så var den sgu nok ikke stemt ind.
    Sådan ER det bare herinde......SKIDE MC racister.


  • #65   10. okt 2007 KiRaMoto ( Vig ) : Lige min pointe!!
    Og til Jensen Danmark (skjern) kan jeg kun sige at der er små 900 der har læst denne tråd, så helt intetsigende jan den vel ikke være????


  • #66   10. okt 2007 Jabbekot:

    Hvad er det du ikke forstår???

    Din profil er fortsat oprettet med en cykel som du ikke ejer, som oven i købet er smadret og ikke findes mere!

    Den eneste af Alex og dig selv som ikke overholder de spilleregler der er på MCG er dig, og så er sgu dig der står i hjørnet og tuder som en 4´årig der ikke må køre mere på sin 3-hjulede cykel.

    Jabbekot vågn op til virkeligheden og slet dine billeder af en mc du en gang har ejet, og giv plads til dem som har en rigtig grund til at være herinde.

    Jannik...


  • #67   11. okt 2007 Xander Du er da dagens morsomme indslag...

    Virkeligt fine agumenter du kommer med. ;-D




  • #68   11. okt 2007 Om det er hans eller ej har intet at sige nu..

    Hahahaha...


  • #69   11. okt 2007 Dine argumenter bliver ikke bedre af at du gentager dig selv... smiley

    Ang at følge med, så har du vist ikke helt forstået at vi forstod hvad du skriver/mener føste gang, men at vi stadigt morer os over dine udtalelser.


  • #70   11. okt 2007 Nå vi komme vist ikke videre ved at mundhugges, så tak for debatten for denne gang.
    Vil ikke ligefrem påstå den var så saglig her til sidst, men ok så gik tiden med det...


  • #71   11. okt 2007 KiRamoto (Vig) Og ja ret det har du.
    Tænk at folk kan komme i stødet af at en anden har oprettet sin MC med kun et enkelt billede. Det er jo ikke fordi der er et suspekt billede eller noget.


  • #72   11. okt 2007 #XANDER
    Lad være med at gå i dialog med mig uden at gøre det færdigt. Mangler stadig svar på spørgsmålene i mit sidste indlæg!

    #JABBEKOT
    Argumenter nu ordenligt for dine meninger. At mange har set denne tråd er ikke et argument. Det kan du da forhåbentligt også selv se.
    Jeg vil gerne komme med en stribe argumenter om hvorfor jeg mener det er en intetsigende overskrift, hvis det er eksempler du mangler.


  • #75   13. okt 2007 God tur Alex.
    Bare det var mig.
    smiley
    Jan L


  • #76   14. okt 2007 Mangler i alle sammen ikke noget at lave, siden i kan diskutere om et billede så længe smiley

  • #77   14. okt 2007 Haha sikkert. Men jeg synes det er sjovt i sig selv at det kan blive sådan en stor diskussion. Er det ikke lidt ligemeget hvor mange billeder der er på en profil ?
    Som en skrev et sted i tråden (har ikke læst den hele) er vi i dagligdagen et fællesskab og hjælper hinanden. Her kan der til tider virke lidt som om det er det modsatte smiley
    Nu skrider jeg i seng - efter en kanon Rammstein Jam.
    OPTUR


Kommentér på:
Det kan da ikke være rigtigt!!

Annonce