{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  offroader valg
  • #1   7. okt 2007 Du skal køre langeture med kæresten og have et hardcore enduro jern, du må vælge.

• #2   7. okt 2007 har haft en Neger tvilling (læs african twin)
    og den kan køre grus den er "lidt" tung og den er en absolut en holdbar cykel måske en af de bedste...
    men med to på og ved accelerationer er den lidt træg, men den kan!
    men nøj hvor den kører godt!

• #3   7. okt 2007 Er helt enig i at Africa Twin er en super cykel ..
    syntes stadig den trækker udemærket med 2 på .. naturligvis får du ikke BlackBird-træk på sådan en cykel, men det er en god og stabil cykel .. har selv overvejet at købe en efter en uges prøvekørsel på en ferie engang.

Nåja .. så er det jo Honda = Fuldstændig holdbar!! smiley

• #4   7. okt 2007 Africa Twin er bare ikke optimal til enduro, den er da for tung

• #5   7. okt 2007 hvad med en yamaha tenere? tjek min profil

• #6   7. okt 2007 Du skal nok have noget 2 cylindret. Og du skal ikke regne med at finde noget der kan tage dig en tur i grusgraven, hvis den også skal være god til touring. Men African Twin, Trans Alp og XTZ750 Tenere er gode til dit formål. De encylindret bliver for svage.

• #7   7. okt 2007 KTM adventure. havde selv en i meget kort tid, den er skabt til længere ture, og har stadig kræfter til at skinde pelsen af en bjørn.

• #8   7. okt 2007 jesper, sådan noget vrøvl en cylinder ikke har kræfter nok,min 620 en stamper har masser af kræfter men langture ville jeg nødig ud på , men som simon skriver du kan nok ikke få begge dele ,for vil du have noget der kan køre lang ture , bliver den for tung,så lad kærsten blive hjemme og køb et hardcore enduro jern, du får masser af sjove stunder på sådan en

• #9   7. okt 2007 Michael: Læs nu hvad jeg skriver. Til touring med 2 personer er en 1 cylindret for svag. Men ja, hvis det bare er til leg og grusgrav er en en stamper rigeligt.

• #10   7. okt 2007 jesper jeg har læst hvad du har skrevet , en enstamper der er potent har rigligt kræfter til at trække 2 personer feks min har nu ca 55hk til 130 kg, topfarten er ca 170 men dårlig comfort ,sådan er det ca på 95% af alle de sjove offroader ,så kan man jo vælge det du er inde på men de duer ikke til offroad kørsel , og offroad kørsel ,er faktisk noget af det sjoveste man kan gøre på 2 hjul

Kommentér på:
offroader valg

Annonce