{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
890 visninger | Oprettet:

GSX-R 600, GSR 600, R1 eller en 4.? {{forumTopicSubject}}

Hey!

Jeg har kigget med herinde i en 40 dages tid, hvor jeg har kæmmet forummet for viden om motorcykler. Jeg har søgt på diverse indlæg i forummet om begynder MCs, og jeg er kommet frem til, at jeg formentligt er interesseret i følgende maskiner:

GSX-r 600 årgang '98+ ca.,
GSR 600 '06,
Yamaha R6 til ca. 80.000.

Mange anbefaler en SV 650, GS 500, GSF 650 (bandit) osv, men jeg har den opfattelse, at man hurtigt bliver trætte af disse cykler. Jeg kunne godt tænke mig en cykel, hvor man kan udvikle sig. Jeg har, som mange andre MC'er, ild i røven, men jeg kan sagtens begrænse mig. Jeg er bevidst om, at jeg er nybegynder. Jeg er tilhænger af en cykel med kåbe, hvilket jeg godt ved, at en GSR 600 ikke har, men jeg synes, at den har et pisse fedt design.

Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres tanker om ovenstående cykler til en nybegynder eller bare generelle kommentarer. Hvis I har et foreslag til en helt 4. MC, så må I endelig skrive! Lidt info om mig: 22 år, 1.85 høj, ca 86 kg, Jeg har et budget på op til 80.000 kr, men hvis man holder sig under 70, så passer det mig fint, hvilket også er grunden til, at jeg måske mest hælder til en GSX-R 600. Men hvis fun-faktoren er større på de andre, så er der penge at kaste efter en af dem.

På forhånd tak,
Mikkel

Ps. Jeg går nok først igang med kortet først i marts, men det er ikke for tidligt at begynde at drømme / spare sammen smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  GSX-R 600, GSR 600, R1 eller en 4.?
  • #1   6. okt 2007 Er selv startet på en R6, og det er nu gået fint. Kan godt anbefale det så længe man kan styre sin højre hånd smiley