991 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Brian L
Brian L
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3

God køreskole søges God køreskole søges

Hey allesammen

Jeg er helt ny her og har lige et par spørgsmål som jeg håber i vil hjælpe med...

Er der nogen der kender en god billig køreskole i hovedstadsområdet??

Og hvordan er forsikringspriserne på MC iforhold til bil?? Jeg overvejer at købe en JinLun 250cc når jeg får kortet. Jeg har kun haft bil 1 år og har derfor ikke den helt store ancenitet, men hvad tror i cirka en ansvar vil koste???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  God køreskole søges
  • #1   1. okt 2007 Brian L:

Jeg ville helt klart kontakte GF når det er ansvar alene.

Har dem selv med min cykel. Og prisen er til at betale.

Har 1 års anciennitet. Og bor i et "yderområde" så pris = 2200,-

Vil nok være en smule dyrere i hovedstadsområdet. Men stadig okay i pris!

• #2   1. okt 2007 Husk det er ikke prisen der er vigrig men indholdet af den undervisning det ender jo med du får et kort til mc og dette kort skulle gerne være et af god karakter ,det er nemlig tit sådan at det billigste bliver dyrest

• #3   1. okt 2007 ¨Hvis du er til den stil er en jinlun god værdi for pengene.
    Selvom der findes mange fordomme mod kinesiske motorcykle, så er der mange tilfredse kunder. Alternativet hedder Honda CMX 250.

TipTop Trafik kan anbefales herfra. Ligger på Fr.Berg

• #4   1. okt 2007 Ligesom Jesper vil jeg også anbefale TipTop trafik på Frederiksberg. De er utrolig søde og dygtige og har en ret lav dumpeprocent, så noget gør de rigtigt smiley

• Brian L
    Brian L Tilmeldt:
    okt 2007

#5   1. okt 2007 Duncker > Jeg ved godt at pris og kvalitet tit hænger sammen, men hvis der er en god lærer et sted som har jubilæumspris eller andet tilbud og kan anbefales er det jo fint

Jesper > Jeg er nok mest til JinLun fordi at den er billig og langsom... Dvs at jeg ikke slår mig ihjel lige så hurtigt som på en racer... Hvis jeg vil køre hurtigt tager jeg bilen hvor sikkerheden er lidt bedre eller venter til jeg har erfaring med MC

• #7   1. okt 2007 Brian: Også en god tanke. Og du får ligeså god erfaring på en MC til 15.000,- som på en til 50.000,-

• #8   1. okt 2007 Hmmm, ang. gode begynder MC'er findes der også andre alternativer end Jinlun.

Jeg selv var meget glad for min GS500.

Har også været ude og prøve en Honda CB-1. Også en lækker cykel uden for mange heste. Men alligevel kan den godt rykke sig lidt.
    De koster måske en smule mere. Men jeg ville ikke betænke mig over de ekstra penge.

Er-5 sku også være et godt alternativ fra Kawasaki's side hvis du vil starte blødt ud - Uden at ha for stor en cykel her i starten.
    De er også stadig til at forsikre for menneskepenge skal det lige siges. Anyways. Det er bare for måske at sætte lidt tanker igang hos dig. Men du vælger jo selv hva du vil køre på i sidste ende. Og jeg vil ikke mene du er en ringere motorcyklist end os andre fordi du kører Kineser. Du har bare prioriteret anderledes end os andre. Men du skal altid være velkommen her til at sparke lidt dæk alligevel.. smiley

• Brian L
    Brian L Tilmeldt:
    okt 2007

#9   1. okt 2007 Jeg takker mange gange for jeres svar og vil læse lidt om skolerne og div "langsomme og billige" cykler

• #11   1. okt 2007 Jamen det var da så lidt.

Bare vær opmærksom på at du kan risikere at det går dig i blodet. Og finder du pludselig en cykel hvor du bare tænker "FUCK - Det er bare mig" så kan det blive dyrt. :=)
    Men det er det hele værd når man er ude og køre og smilet bare bliver større og større jo mere man river og flår i gassen! smiley

• #12   1. okt 2007 camilla *vanløse* S: En af mine venner har faktisk lige haft samme erfaring.

Han ku spare 1000 kr på at vælge den første kørelærer. Men da han havde skiftet. Der fik han et chok over hvor lidt han egentlig havde lært i forhold til hva han havde betalt allerede!

Nu har han erfaret at de ca. 1000 - 1500 kr ekstra er givet godt ud i sidste ende!

• #14   1. okt 2007 SKO?!? De skal skuda bruges på cyklen! smiley

• #16   1. okt 2007 100,- på benz?

Tør slet ikke tænke på hvor meget jeg har brugt på benz på kværnen i år.. :S

12.000 km og et gennemsnitsforbrug lige omkring 15km på literen.. :S Det løber sku op.

• #18   2. okt 2007 Det kommer jo an på hvor henne i hovedstadsområdet du kommer fra....
    Har selv god erfaring med http://www.dktrafik.dk/ i Albertslund Centeret.

• #19   2. okt 2007 Jeg tog kortet hos Johnny ved www.kkpro.dk
    Undervisningen var helt i top.

• #20   2. okt 2007 Du skal være opmærksom på en ting mere end pris og kvalitet af undervisning.

Der er masser af køreelever, der oplever noglehelt urimeligt dårligt tilrettelagte forløb rent tidsmæssigt.

Dels er ikke alle kørelærere lige smarte og dels er der nogle politikredse, der er meget ramt af politiets overarbejdsbyrde, så der er lange ventetider på teori- og køreprøver.

Der er sikkert ange, der fungerer. Som eksempel har min datter lige afsluttet til båe bil og MC. Hun gik hos ASK i greve. Ikke verdens billigste, men undervisningen var fin og alt blev afviklet godt. Her foregik prøverne i Køge, hvor der ikke var urimelige ventetider.

• #21   4. okt 2007 Eksperternes paa Fr.b. kan ikke anbefales, de tager fusen paa dig hvis de kan.

Glemmer at fortaelle at de ikke har kurser med 2 ugentlige teori, glemmer lige at fortaelle at de ikke selv har en koerelaerer der har tid, og at du derfor skal fise ud til Vigerslev for at faa undervisning.

Glemmer at betale den koerelaerer som de har udliciteret til. Saa han paa et tidspunkt naegter at koere med dig, med mindre du selv betaler for timerne.

Er ganske uforstaaende over at man klager og vil have refunderet nogle af sine penge.

Kommentér på:
God køreskole søges

Annonce