991 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
16 Svar
God køreskole søges God køreskole søges
Hey allesammen
Jeg er helt ny her og har lige et par spørgsmål som jeg håber i vil hjælpe med...
Er der nogen der kender en god billig køreskole i hovedstadsområdet??
Og hvordan er forsikringspriserne på MC iforhold til bil?? Jeg overvejer at købe en JinLun 250cc når jeg får kortet. Jeg har kun haft bil 1 år og har derfor ikke den helt store ancenitet, men hvad tror i cirka en ansvar vil koste???
0 synes godt om
jan 2007
Følger: 39 Følgere: 37 MC-er: 3 Emner: 30 Svar: 1.764
Jeg ville helt klart kontakte GF når det er ansvar alene.
Har dem selv med min cykel. Og prisen er til at betale.
Har 1 års anciennitet. Og bor i et "yderområde" så pris = 2200,-
Vil nok være en smule dyrere i hovedstadsområdet. Men stadig okay i pris!
jun 2006
Følger: 27 Følgere: 26 MC-er: 1 Emner: 33 Svar: 166
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 90 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.498
Selvom der findes mange fordomme mod kinesiske motorcykle, så er der mange tilfredse kunder. Alternativet hedder Honda CMX 250.
TipTop Trafik kan anbefales herfra. Ligger på Fr.Berg
jun 2005
Følger: 95 Følgere: 93 MC-er: 1 Emner: 141 Svar: 3.388
okt 2007
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
Jesper > Jeg er nok mest til JinLun fordi at den er billig og langsom... Dvs at jeg ikke slår mig ihjel lige så hurtigt som på en racer... Hvis jeg vil køre hurtigt tager jeg bilen hvor sikkerheden er lidt bedre eller venter til jeg har erfaring med MC
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 90 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.498
jan 2007
Jeg selv var meget glad for min GS500.
Har også været ude og prøve en Honda CB-1. Også en lækker cykel uden for mange heste. Men alligevel kan den godt rykke sig lidt.
De koster måske en smule mere. Men jeg ville ikke betænke mig over de ekstra penge.
Er-5 sku også være et godt alternativ fra Kawasaki's side hvis du vil starte blødt ud - Uden at ha for stor en cykel her i starten.
De er også stadig til at forsikre for menneskepenge skal det lige siges. Anyways. Det er bare for måske at sætte lidt tanker igang hos dig. Men du vælger jo selv hva du vil køre på i sidste ende. Og jeg vil ikke mene du er en ringere motorcyklist end os andre fordi du kører Kineser. Du har bare prioriteret anderledes end os andre. Men du skal altid være velkommen her til at sparke lidt dæk alligevel..
okt 2007
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
jan 2007
Bare vær opmærksom på at du kan risikere at det går dig i blodet. Og finder du pludselig en cykel hvor du bare tænker "FUCK - Det er bare mig" så kan det blive dyrt. :=)
Men det er det hele værd når man er ude og køre og smilet bare bliver større og større jo mere man river og flår i gassen!
jan 2007
Han ku spare 1000 kr på at vælge den første kørelærer. Men da han havde skiftet. Der fik han et chok over hvor lidt han egentlig havde lært i forhold til hva han havde betalt allerede!
Nu har han erfaret at de ca. 1000 - 1500 kr ekstra er givet godt ud i sidste ende!
jan 2007
jan 2007
Tør slet ikke tænke på hvor meget jeg har brugt på benz på kværnen i år.. :S
12.000 km og et gennemsnitsforbrug lige omkring 15km på literen.. :S Det løber sku op.
aug 2005
Følger: 29 Følgere: 32 MC-er: 3 Emner: 59 Svar: 248
Har selv god erfaring med http://www.dktrafik.dk/ i Albertslund Centeret.
apr 2007
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 51 Svar: 1.633
Undervisningen var helt i top.
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 136 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.203
Der er masser af køreelever, der oplever noglehelt urimeligt dårligt tilrettelagte forløb rent tidsmæssigt.
Dels er ikke alle kørelærere lige smarte og dels er der nogle politikredse, der er meget ramt af politiets overarbejdsbyrde, så der er lange ventetider på teori- og køreprøver.
Der er sikkert ange, der fungerer. Som eksempel har min datter lige afsluttet til båe bil og MC. Hun gik hos ASK i greve. Ikke verdens billigste, men undervisningen var fin og alt blev afviklet godt. Her foregik prøverne i Køge, hvor der ikke var urimelige ventetider.
maj 2007
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 10
Glemmer at fortaelle at de ikke har kurser med 2 ugentlige teori, glemmer lige at fortaelle at de ikke selv har en koerelaerer der har tid, og at du derfor skal fise ud til Vigerslev for at faa undervisning.
Glemmer at betale den koerelaerer som de har udliciteret til. Saa han paa et tidspunkt naegter at koere med dig, med mindre du selv betaler for timerne.
Er ganske uforstaaende over at man klager og vil have refunderet nogle af sine penge.
God køreskole søges