{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
809 visninger | Oprettet:

Forbandede lort {{forumTopicSubject}}

Argh, så skete det, jeg var på vej til Rømø for at få en is, tager et højresving og sender kawa'en afsted. Jeg skifter gear, den giver et underligt hop og vupti, den vil ikke skifte gear mere, hverken op eller ned.
Så nu står jeg tilbage med en cykel der måtte listes hjem i 3. eller 4.
Jeg nåede ikke til Rømø, og når formentligt heller ikke andet da motoren skal ud og jeg skal kigge en kasse gear igennem for fejl, satans lort, det er jo lige til at blive depri af.

Lidt fra min dag, håber da inderligt at jeres dag har været bedre.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forbandede lort
  • #1   19. jun 2005 hehe, jeg oplevede nærmest det samme for lidt siden med kreidleren (min knallert), gearet er ret slidt så da jeg pludselig skulle geare ned, lød der er smæld, så var der en akse der var knækket, fandme noget lort

• #2   19. jun 2005 Æv... Kender det næsten selv. Stemplerne satte sig på min i sidste uge p.g.a. dårlig smørring. Men jeg har heldigvis fået den løs nu !! Men jeg aner ik' om den kommer til at køre ordentligt igen, da jeg mangler 2 pakninger.

• #3   19. jun 2005 Hmm, nu er problemet da fundet og løst. Det var en fjeder på skifteakselen der var sprunget pga metaltræthed, så nu skal jeg bare have fat på noget olie i morgen, og så skulle jeg være kørende igen. smiley
    Straks ser det hele meget lysere ud, nu sidder jeg sådan set bare og er glad for at jeg ikke flåede blokken ud med det samme, men derimod ventede lidt, og istedet tjekkede gearet, del for del.

Kommentér på:
Forbandede lort

Annonce