1.460 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

MC blev afvist på MotorcykelGallery.dk MC blev afvist på MotorcykelGallery.dk

Jeg har tudekiks nok, så undlad at sende flere ...

Men jeg oprettede en mc, bruge godt tid på at skrive en masse. 1/2 time senere ligger der 2 email.

"Der er kommet ny kommentar"

Og dernæst

"Din MC er desværre blevet afvist på MotorcykelGalleri"

med nogle generelle forslag.

Dvs jeg nåede ikke at læse kommentaren inden mc'en blev slettet og den mail der fortæller at mit galleriindlæg ikke er god nok siger egenligt intet om hvorfor det er slettet ...

Så gider jeg egenligt ikke spilde tid på at forsøge at oprette den igen ....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MC blev afvist på MotorcykelGallery.dk
  • #1   16. jun 2005 nu har jeg ikke set dit inlag men forbavser mig ikke at din cykel er blevet afvist.
    mit råd er da at prøve igen.
    hilsen rené c

• #2   16. jun 2005 Prøv igen mester! smiley Eneste mulighed jo..

• #3   16. jun 2005 Jeg afviste den da du kun havde et billede og kun lidt info. Hvis du sætter mere af begge dele på skal du nok kome ind

• #4   16. jun 2005 >Jeg afviste den da du kun havde et billede og kun lidt >info.

Tjae - Der var nu ligeså meget info på den som en del andre jeg har set herinde.. Jeg havde fortalt cyklens historie (måske lidt kort) og nævnt hvad der var af ekstraudstyr. Det mest interessante af det er nu nok McCoi kædesmøreren. En microprocessorstyret pumpe der doserer baseret på kørt distance og hvorvidt det er regnvejr eller ej.

Måske det bare er mig, men der er da vel ingen grund til at remse alle standard dele op på den. Hvor interessant er det at den kører på standard 18" og 21" alu fælge. De er begge godt tærede af alder og danske vintre.

Jeg havde skrevet lidt om motoren - der ikke er standard - men det er også korrekt at jeg ikke har skrevet noget om hverken tuning, fælge, dæk eller styling - da den der er helt standard ...

Og ja jeg lagde kun et billede op til at starte med Nej gider spilde tid på at forsøge igen på at komme ind i en åbenbart meget lukket "klub"

Jeg vil istedet anbefale (link fjernet) hvor der ikke er så meget censur !

• #5   16. jun 2005 Yup, det er jo et mc-GALLERI, så lidt flere fotos og lidt mere info vil garanteret hjælpe..
    Om igen !

• #6   16. jun 2005 >sådan er det tude fjæs det står der også

Det jeg forsøger at argumentere for er at med så subjektive kriterier for "godt nok" er det mindste man kan gøre til et galleriindlæg er at skrive hvad der ikke er godt nok.

Nogen af jer udover marck der nåede at se indlægget ?
    Hvilken info manglede der ?

Eller var det bare fordi der kun var et billede af det ikke var godt nok ?

Et forslag kunne også være at proceduren ændres så man får en chance til at tilrette et galleriindlæg hvis det ikke er godt nok første gang, istedet for blot at slette det. Det virker lidt tåbeligt at man skal er nødt til at skrive de samme informationer ind igen og igen indtil "nogen" synes at det er godt nok ...

• #7   16. jun 2005 Hej.
    Nu har jeg ikke set din mc søge optagelse, men hvis der kun var et billed, så kan du rolig regne med at det har været hovedårsagen til afvisningen. Synes du ikke at navnet Motorcykelgalleri ligesom indikerer at det har noget med billeder at gøre? Og hvad angår det du skrev med at det var en meget lukket klub, så er vi altså efterhånden over 2000 mc-ejere herinde. Så jeg ved sq ikke lige hvor lukket det er.....
    Det med at du nu er nødt til at skrive de samme infoer igen, det er jo ikke noget os menige herinde kan gøre ved, det må du tale med webmasteren om.
    Men hvor stort et problem er det i grunden? Du har sq da allerede skrevet betydelig mere herinde pga afvisningen, end du ville komme til hvis du søgte optagelse igen.....
    Mvh Michael

• #8   16. jun 2005 Der er sq ikke nogen som er kommet ind med ét billede tror jeg ikke... Så det er jo ikke noget personligt... Ind med nogle flere! :o)

Krille

• #9   16. jun 2005 Enig med dig Michael, istedet for at spilde din tid her med at "brokke" dig, så opret istedet din scooter igen, og se hvad der sker.
    >>>Martin

• Rene I
    Rene I Tilmeldt:
    jun 2005

Følger: 1 Svar: 3
    #10   16. jun 2005 kan nemt følge jer i at det er et galleri og der skal flere end et billede på, men har nu brugt lidt tid på at kigge nogle maskiner ..... det er samme billede hvor man er gået to skridt til siden, men der er 10 billeder, ville det et eller andet sted ikke være bedre at holde det til et billede af den side af maskinen i stedet for 3 billeder af samme side i forskellig vinkel, det vil da belaste serveren noget mindre .... ??

• #11   16. jun 2005 Anders du skal ikke give op så let..................

Prøv igen..................................

så lukket er kredsen ikke.....................

gad vide om jeg bare var heldig?????????????

• Rene I
    Rene I Tilmeldt:
    jun 2005

#12   16. jun 2005 har desuden selv prøvet at oprette en mc hvor den første kommentar der kom var flere billeder ... fair nok .... inden jeg havde været nede ved maskinen og tilbage ved pc´en var min mc slettet, og uanset hvor meget eller lidt jeg har skrevet om den er det da helt tosset man ikke får et døgn eller noget til at rette på sin ugerneng.... ved da i hvert fald jeg ikke på nogen måde kunne nå at lægge flere ind ... men gider ikke sysle med det lige nu, måske om et par måneder smiley

• #13   16. jun 2005 Rene I, jeg tror du skal spørge anders m om nogen af hans tudekiks..
    jeg har på fornemmelsen at han RIGELIGT.. HE HE HE

• Rene I
    Rene I Tilmeldt:
    jun 2005

#14   16. jun 2005 peter ......... rager mig en høstblomst ..... ikke livet om at gøre for mig at få min mc med i forummet her, det var nu mest for at når jeg lurer på andres kunne de lure på min, og den er ens fra begge sider bortset fra udstødningen smiley der er ikke nogle vilde detaljer der bare må vises frem, den er ganske standart ... men som jeg sagde, jeg skal nok lægge noget mere på en dag hvor jeg gider rode med det smiley

Kommentér på:
MC blev afvist på MotorcykelGallery.dk

Annonce