1.460 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
14 Svar
MC blev afvist på MotorcykelGallery.dk MC blev afvist på MotorcykelGallery.dk
Jeg har tudekiks nok, så undlad at sende flere ...
Men jeg oprettede en mc, bruge godt tid på at skrive en masse. 1/2 time senere ligger der 2 email.
"Der er kommet ny kommentar"
Og dernæst
"Din MC er desværre blevet afvist på MotorcykelGalleri"
med nogle generelle forslag.
Dvs jeg nåede ikke at læse kommentaren inden mc'en blev slettet og den mail der fortæller at mit galleriindlæg ikke er god nok siger egenligt intet om hvorfor det er slettet ...
Så gider jeg egenligt ikke spilde tid på at forsøge at oprette den igen ....
0 synes godt om
aug 2004
Følger: 34 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 64 Svar: 391
mit råd er da at prøve igen.
hilsen rené c
aug 2004
Følger: 52 Følgere: 49 MC-er: 1 Emner: 291 Svar: 3.015
okt 2004
Følger: 23 Følgere: 27 MC-er: 4 Emner: 64 Svar: 987
jun 2005
Følger: 4 Følgere: 2 MC-er: 3 Emner: 2 Svar: 30
Tjae - Der var nu ligeså meget info på den som en del andre jeg har set herinde.. Jeg havde fortalt cyklens historie (måske lidt kort) og nævnt hvad der var af ekstraudstyr. Det mest interessante af det er nu nok McCoi kædesmøreren. En microprocessorstyret pumpe der doserer baseret på kørt distance og hvorvidt det er regnvejr eller ej.
Måske det bare er mig, men der er da vel ingen grund til at remse alle standard dele op på den. Hvor interessant er det at den kører på standard 18" og 21" alu fælge. De er begge godt tærede af alder og danske vintre.
Jeg havde skrevet lidt om motoren - der ikke er standard - men det er også korrekt at jeg ikke har skrevet noget om hverken tuning, fælge, dæk eller styling - da den der er helt standard ...
Og ja jeg lagde kun et billede op til at starte med Nej gider spilde tid på at forsøge igen på at komme ind i en åbenbart meget lukket "klub"
Jeg vil istedet anbefale (link fjernet) hvor der ikke er så meget censur !
apr 2005
Følger: 2 MC-er: 1 Emner: 8 Svar: 65
Om igen !
jun 2005
Følger: 4 Følgere: 2 MC-er: 3 Emner: 2 Svar: 30
Det jeg forsøger at argumentere for er at med så subjektive kriterier for "godt nok" er det mindste man kan gøre til et galleriindlæg er at skrive hvad der ikke er godt nok.
Nogen af jer udover marck der nåede at se indlægget ?
Hvilken info manglede der ?
Eller var det bare fordi der kun var et billede af det ikke var godt nok ?
Et forslag kunne også være at proceduren ændres så man får en chance til at tilrette et galleriindlæg hvis det ikke er godt nok første gang, istedet for blot at slette det. Det virker lidt tåbeligt at man skal er nødt til at skrive de samme informationer ind igen og igen indtil "nogen" synes at det er godt nok ...
dec 2004
Følger: 11 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 177 Svar: 1.232
Nu har jeg ikke set din mc søge optagelse, men hvis der kun var et billed, så kan du rolig regne med at det har været hovedårsagen til afvisningen. Synes du ikke at navnet Motorcykelgalleri ligesom indikerer at det har noget med billeder at gøre? Og hvad angår det du skrev med at det var en meget lukket klub, så er vi altså efterhånden over 2000 mc-ejere herinde. Så jeg ved sq ikke lige hvor lukket det er.....
Det med at du nu er nødt til at skrive de samme infoer igen, det er jo ikke noget os menige herinde kan gøre ved, det må du tale med webmasteren om.
Men hvor stort et problem er det i grunden? Du har sq da allerede skrevet betydelig mere herinde pga afvisningen, end du ville komme til hvis du søgte optagelse igen.....
Mvh Michael
jan 2004
Følger: 15 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 53 Svar: 172
Krille
dec 2003
Følger: 14 Følgere: 13 MC-er: 4 Emner: 79 Svar: 1.092
>>>Martin
jun 2005
Følger: 1 Svar: 3
apr 2005
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 15 Svar: 148
Prøv igen..................................
så lukket er kredsen ikke.....................
gad vide om jeg bare var heldig?????????????
jun 2005
apr 2005
Følger: 2 MC-er: 1 Emner: 8 Svar: 65
jeg har på fornemmelsen at han RIGELIGT.. HE HE HE
jun 2005
MC blev afvist på MotorcykelGallery.dk