Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kawasaki ZXR 750
  • #1   16. jun 2005 jeg har lige købt min mc og det første jeg kiggede efter var om stellet eller forgafflen var skæv. fordi man kan somregl købe alt inde i motoren, men nok lidt sværre at skaffe et helt stel eller en forgaffel smiley

mvh Rune

• henrik r
    henrik r Tilmeldt:
    feb 2004

Følger: 1 Emner: 25 Svar: 56
    #2   16. jun 2005 nok et dumt spørgsmål, men hvordan kan man se om stellet eller forgafflen er skæv?
    jeg kan nok ikke rigtig prøve den,da jeg lige er begyndt at tage mc kortet

• #3   16. jun 2005 jeg ville såden prøve og kigge lidt på baggafflen da det stortset er det eneste du kan se og så kigge på dens forgaffel fra sider og lige på for at se om der skulle være nogle skævheder smiley

evt prøve at tage forbremsen og så skub dyret frem ad for at mærker efter slør i forgafflen og lige ledes med baggafflen smiley

men husk jeg fik min mc for en uge siden ca så der er nok mere man skal kigge efter smiley og så selvfølgelig skal man da prøve en lille tur på den for at høre om det lyder som det skal og virker som det skat det hele smiley

• #5   16. jun 2005 Det lidt en chance at købe uden at have prøvet den. især hvis du ikke synes du har den helt store forstand på mc'er endnu. En prøvetur er den bedste måde at mærke om det hele er som det skal være. og så bagefter kikke den efter. så har du jo en ide' om hvad du skal undersøge fx. bremser, forgaffel... osv.

Hvis du mistanke om den er skæv. kan du prøve at trække den på et underlag, hvor du kan se hjulsporene, og se om den spore rigtigt.

Kommentér på:
Kawasaki ZXR 750

Annonce