{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.770 visninger | Oprettet:

MC overdækning!?? {{forumTopicSubject}}

Hey Foks'!!

Jeg har sådan en billig mc garage til 130kr. Det har jeg så fundet ud af ikke kan betale sig....ridser i lakken og den er ikke just helt vandtæt :o( Jeg har så set lidt om at man kan få nogle der er "forret" på indersiden og helt vandtætte på bla. Louis.de. er der nogle der kan anbefale nogle derfra eller andre? Prislejet må jo ligge
på 400+ da det nok er der man får kvali?? Den skal selvfølgelig passe til min rf'er som er fuldvoksen, (højden bagpå må gerne værer omkring 150+ da den så dækker bremseskive også :o)

Håber I kan hjælpe, på forhånd tak!

-Bjarne

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MC overdækning!??
  • #1   20. sep 2007 Der skulle self. stå HEY FOLKS'!!!!! og ikke Foks :o)

• #2   20. sep 2007 Steffen> Det avr også dem jeg havde kigget på... men fatter NADA af det tysk..på trods af jeg er født tysker :o) Men de er belagt med sådan noget blødere noget istedetfor det f*ndens pvc?? :o)

• #3   20. sep 2007 jeg har et ultra guard til min goldwing, det fungerer godt, rigtig mange gw bruger det. bigbikes.com tror jeg det hedder der hvor du kan købe det

• #4   20. sep 2007 Ok tak for alle svarene..det jo ikke sådan når den skal stå udenfor i det triste vejr :o(

Men tror jeg prøver den grønne fra louis så.... Tak allesammen :o)

• #5   20. sep 2007 Det er over 400,- men desværre også en del over, men så slipper du også for både regn og ridser:

http://www.thebikebarn.net/

Jeg har snakket emd et par amerikanere som benytter dem, og de virker som de skal.

• #6   20. sep 2007 Jonas F> Det link har jeg faktisk ledt efter :O) Meeeen den er nok lidt dyr da jeg har vinteropbevaring til den, men den er smart det er den da .

Lento: Hvilken en har du bestilt af dem? Small eller xl? Og dækker den din cykel 100%, altså går helt ned til jorden, og hvad er målene evt. på din cykel?

På forhånd tak :o)

• #7   20. sep 2007 Ok, hopper nok på den...Hvor meget slap du i alt med levering og det hele? Ved lommeregneren er opfundet men nu var man her alligevel :o) Og hvor lang leveringstid var der på den?

• #8   20. sep 2007 Jeg har lige bestilt den så nu må vi se...Jeg siger mange tak til jer alle for den super hjælp I giver herinde til en ny mcist :o)

• #9   21. sep 2007 Jeg har den grå fra Louis, den virker fint.

Dog er jeg for doven til at lade cyklen køle af, så udstødningen har brændt et par huller i dækkenet. Derudover kan der godt komme lidt brændt dækken på udstødningen lige ved udgangen fra motoren, men det kan nemt tages af med lidt ståluld.

Men den går ikke helt ned til jorden, skal den det?

• #10   21. sep 2007 Det her med, at de kan ridse, er ret let at undgå, slå en snor om. Derimod vil jeg ikke anbefale at lægge lagner eller lignende under. Der skal være mulighed for at fordampe kondensvand, og det hæmme saf lagner ell. lignende.

Det er også vigtigt, at der er ordentlig udluftning øverst og nederst i MC-garagen, så det er faktisk en fordel, at den ikke når helt ned til jorden. Kan din MC-s hjul og dæk ikke tåle skiftende vejr, så har du under alle omstændigheder et problem smiley

• #11   21. sep 2007 thomas... nej ikke ståluld da... fy føj.. det må kunne gøres med en normal skrubbe svamp hvis ikke det kan gøres ved at varme motoren op og der efter polerer... jeg fik lidt mc-garage på min udstødning og det var sådan jeg fik det af..

• #12   21. sep 2007 Jonas:

Eni de her fastsmaltede ting er lette at fjerne, hvis man kører lortet rigtig varm og derefter hælder en ordentlig sjat petroleum/lanpeolie/tændvæske(der er det samme) og intet andet på en BOMULDSKLUD, der er lagt sammen flere gange. Så "vasker man med hurtige lette bevægelser det smeltede fnadder væk. Giver ingen ridser.

Husk at stå udendørs og pas på nallerne!

• #13   21. sep 2007 Næææ det ikke fordi dækkende ikke kan tåle det, meeen boltene skil skiverne bliver sådan en ulækker brun farve..jeg tror det kaldes RUST!!! ;o)

Kommentér på:
MC overdækning!??

Annonce