Flyvetur på 53 Meter {{forumTopicSubject}}
Den sidste Idiot er ikke født endnu.. Var ude og køre med min kammerat igår, hvor vi så på et tidspunkt kørte bag en bil med 2 unge fyre i, kørte ikke mere en ca.80kmt. Da min kammerat så overhalede, gav bilen et ryk ud til venstre hvor han ramter min kammerat så hans blink gik istykker det samme med bilens sidespejl.. så bagefter ville jeg trille op på siden af bilen for at lave nogle fakler men hvad han havde gang i. Men nåede kun op med forhjulet til hans bagskærm da han så laver et voldsomt ryk ud igen, velogmærke ud over midten af den modsatte kørebane. hvilket så resultere i at han enten rammer mig eller mit forhjul blokere, lidt uklart da det går stærkt. Men jeg får ihvertfald en ordenlig flyvetur på 53Meter og ender i en 1,5Meter dyb grøft. Cyklen ligger så knap så pæn 10 Meter Længere henne. Men som om det ikke er galt nok, SÅ STIKKER IDIOTEN AF. Men jeg er så heldigvis rimeligt hurtigt oppe af grøften godt omtumlet og med stjerner for øjnene, hvor jeg så får sendt en stoppet bil efter ham. men vi fik ham da også, men han havde jo ikke set noget.Men fik også fat i politiet som skrev rapport , og jeg har tre vidner der så det hele. Men cyklen kommer nok ikke ud og trille det næste stykke tid. Men jeg er ellers ok. godt øm gul og blå dårlig arm og de blå mærker kommer stadigt:-) Men er meget glad for jeg havde alt udstyr på, for tøjet er godt revet i stykker, så husk det når i køre.. sender nogle billeder ind af cyklen når jeg får taget nogle(nok inden weekend) SÅ PAS PÅ DERUDE, der er åbenbart nogle der er direkte SINDSYGE.. er der foresten nogle der ved om det går per automatik med at få ham dømt for noget, eller skal jeg anmelde ham for det også..
apr 2004
Følger: 1 MC-er: 2 Emner: 8 Svar: 11
jan 2004
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 19
apr 2004
Følger: 1 MC-er: 2 Emner: 8 Svar: 11
dec 2003
Følger: 14 Følgere: 13 MC-er: 4 Emner: 79 Svar: 1.092
apr 2004
Følger: 1 Svar: 3
Men HVORFOR kører du op på siden af en bilist, der en gang har lavet en underlige manøvre ?
Den slags bilister skal tages udenom i en STOR bue !
Allan R.
PS: Godt der ikke skete dig / jer noget.
feb 2004
Følger: 35 Følgere: 34 MC-er: 1 Emner: 89 Svar: 2.745
Du er godtnok heldig at du kan gå fra sådan en tur.
maj 2004
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 11
Men det var godt der ikke skete noget alvorligt med dig, det går sku let galt når man sidder på sådan en cykel.
maj 2004
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 9
mar 2004
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 29
god bedring med både dig og din kværn...
og pas på de billester. vi ska passe på dem, for de passer sq ikk en skid på os...
Judas
/OuT
mar 2004
Følger: 1 MC-er: 2 Emner: 8 Svar: 76
godt der ik skete dig noget..
feb 2004
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 4
jan 2004
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 27
mar 2004
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 29
ja kender godt de spader af bilister og især busserne er sgu syge i hovedet .... Jeg var ude og køre med min ex, hvor jeg sad bag på, da en bus ud af det blå ( næsten ) kom ud fra en side vej. Skønt føren kunne sagtens se os, men brallerede lige ud foran os .. Hvor vi kommer med en meget pæn hastighed, da vi i den tro, HUN holder igen for os.. ( hun havde vigepligt ). Gudskelov havde min ex gode reflekser, og cbr´ern havde gode bremser ... Men hun fik også fingeren kan du tro ...
med venlig hilsen Tina.. Afsenderens søster ( køre selv MC )
maj 2004
Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 5
Kobojt
maj 2004
Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 5
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=576
jun 2004
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Svar: 5
Er Politiet kommet ud af starthullerne?
Lidt selvtægt: Hvis du vil samle et tæskehold melder du bare mig til!
jan 2004
jul 2004
Følger: 15 Følgere: 14 MC-er: 2 Emner: 78 Svar: 807
Jeg vil også helt klart sige at han skal anmeldes (men det har du vist også gjort?).
Alligevel vildt at du flyver 53m ved at ryge af cyklen i en fart af 80 km/t - det er stof til eftertanke.
jan 2004
jul 2004
Følger: 15 Følgere: 14 MC-er: 2 Emner: 78 Svar: 807
Flyvetur på 53 Meter