1.086 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

elendige DPD elendige DPD

nu er jeg syg idag og sidder hjemme, og tilfældigvis skal der komme et dæk med dpd idag fra reifenversand, til held ser jeg at der holder en bil udenfor som er helt hvid, og tænker så at det er da underligt, han ikke har ringet på, da jeg så går ud på trappen er han på vej ud af døren, jeg når så at råbe på ham, det viser sig så at han allerede var på vej videre hvordi der ikke var nogen hjemme, han har så banket på lejligheden under mig, som er tom, så siger jeg så at det er mig der skal have pakken idag, MEN GU FANDME OM HAN IKKE ALLEREDE HAR SKREVET NAVN I DET FELDT HVOR JEG SKAL SKRIVE.................. grrrrrr

manden kunne ikke engang læse en adresse og banke på det rigtige sted, og så skriver han oveni købet SELV under

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  elendige DPD
  • #1   17. sep 2007 det er jo dokument falskning vis han skriver under.. der sker sku med mange fragtfolk er også sket ved GLS man burde køre en sag på dem, for det er sku noget svineri..

• #2   17. sep 2007 Tør dine øjne og tag en kiks..............

• #3   17. sep 2007 thomas, har du prøvet at få stjålet dine ting af fragtmanden og så få at vide man selv har skrevet under?

• #4   17. sep 2007 ja de gør

• #5   17. sep 2007 Slap da af 4balde din klovn hbvad fanden flegner du over din lort............. nu var der jo ingen der nævnte at dækket var ved at blive snuppet men kun at han var ved at køre igen, måske for senere levering ?

• #6   17. sep 2007 hvorfor har ahn så selv skrevet under?

den måtte han slette inden jeg kunne skrive under

• #7   17. sep 2007 Havde han skrever under med sit eget eller dit navn ?

• #8   17. sep 2007 thomas tror nok liiige du skal overveje dine talemåder der

der stod R...... ved ikke vhad de sidste tegn skulle forstille

• #10   17. sep 2007 Giver stof til eftertanke... Har du handlet der før uden problemer ?

• #11   17. sep 2007 ricki den kan jeg godt stikke, sad og ventede 50 minutter, hvor jeg så blev losset af deres system, ventede så yderligere 45 munitter på at komme igennem igen

jeg har vel modtaget pakker derfra en 15-20 gange
    og har de først været for at levere pakken, så er de ikke til at komme i tale med for at de skal levere den igen, og selvafhentning er IKKE en mulighed for dem, selvom det atger 5 minutter derud for mig

når de ikke akn levere pakken første gang er de fu..ing ligeglad med den rådne pakke

• #12   17. sep 2007 Jamen jeg undskylder til dig whelie for mit useriøse indlæg ,havde åbenbart ikke læst teksten ordentligt..........

og ja jeg har prøvet lignende ved en ebay handel der gik i lort rent fragtmæssigt endte med at troppe ved fragfirmaets adresse for at få varen udleveret.............

• #13   17. sep 2007 men sidste gang der var problemer, der blev jeg så hidsig at der en halv time efter jeg havde snakket med dem, stod en DPD bil hos min søster helt tom, kun med mine dæk i lasten, tror nok liiige jeg fik svinet en i den anden ende af røret, er ellers meget påpasselig med ikke at lade frustrationer gå ud over andre mennesker der ikke kan gøre noget ved det som er sket, MEN HENDE HER, hun var så flabet at sige at det kunne da være ligemeget om hvornår pakken kom, så måtte jeg forklare hende at jeg fakstisk driver et firma, og hvis de dæk ikke kom idag, så ville jeg lave et overslag på hvad jeg har tabt at fortjeneste og sende en regning til dem

Skal lige siges min søster havde T&T nummeret og kiggede på det om morgenen og kunne se det var kommet med bil igen, men kl 1200 der var det kommet tilbage på lageret, de kom bare aldrig

• #14   17. sep 2007 Ih hvor er jeg glad for at du var vågen... og så frisk at du opdagede bilen... ellers var jeg jo blevet meget ked at det for jeg skal jo gerne have et ordentligt dæk på så jeg kan kører resten af sæsonen....
    Du er en guttermand Ronnie - vi snakkes lige ved om "leveringstidspunkt"....

• #15   17. sep 2007 fik du hans navn? jeg ville godt nok gå videre med det hvis han har skrevet under med dit navn. Det ville jeg ikek finde mig i. Sådan en nar.

Ring evt til chefen. ham har jeg snakket med et par gange. Han er fin nok.

• #16   17. sep 2007 anyway, her i Odense der får man et postkort fra dem hvis de har forsøgt at levere pakken. med postkortet kan man gå ind på dpd-online og ændre leveringsadressen. Den bliver så leveret dagen efter på den adresse.

har selv haft total mange problemer med dem (forsvundne pakker, retursendte pakker osv osv osv), men efter deres postkort system, har der ikke været noget

• #17   17. sep 2007 selv med ders postkort system har de nosset i det, kortene kommer aldrig

• #21   17. sep 2007 Når DPD skal levere en pakke og der ikke er nogen hjemme, så sender de gud hjælpe mig et postkort, MED POSTEN.

Det betyder så osse lige at der 3-5 dage ekstra før man kan få sin pakke. Kald lige det for service en gang til.
    Jeg fik varer fra Hong-Kong sendt med UPS, der var service ud over alle grænser, seddel i postkassen samme dag og chaufføren ringede dagen efter for at sikre sig der var nogen til at tage i mod.
    Der kunne DPD lære en hel del.

• #23   17. sep 2007 uanset, så skal den idiot ikke forfalske en underskrift!!

Kommentér på:
elendige DPD

Annonce