721 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
Overskrift..dette er en.. Overskrift..dette er en..
Kan ikke lade være....:).
Som jeg sikkert har skrevet før, og gerne gentager. Lad nu være med, at som det første at klandre andre for ikke at være så så gode til at lave en overskrift, der ligesom "lorten trækker fluer til".
Svar da på spørgsmål , eller klap hesten(kæften), evt. derefter i gøre opmærksom på en i "dine" øjne "forkert" overskrift.
Se evt her: http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=54695 stakkels mand, håber da ikke han har mistet gejsten til at spørge en anden gang
0 synes godt om
okt 2005
Følger: 77 Følgere: 75 MC-er: 5 Emner: 187 Svar: 2.904
jun 2006
Følger: 76 Følgere: 74 MC-er: 3 Emner: 69 Svar: 573
okt 2005
Følger: 18 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 24 Svar: 436
Selvfølge kan man blive "skuffet" over en overskrit der ikke holder hvad den lover, men så kan man jo sejle videre.
At fordi man ikke formulere sig korrekt, burde jo ikke afskære èn for at få hjælp.
okt 2005
Følger: 18 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 24 Svar: 436
mar 2007
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 5 Emner: 184 Svar: 4.928
Det kan vel ikke være så svært? der står i reglerne
Et indlægs overskrift skal sige noget om indlæggets indhold. Et eksempel kan være: Du søger en prisvurdering af din MC og en god overskrift vil være: “Hvad er min MC værd”. Hvis du har fået nye billeder, så skriv f.eks.: “Der er kommet nye billeder af min MC”.
Vi forbeholder os retten til at ændre intetsigende overskrifter som f.eks. “Se her”, “hjælp” og lignende til en mere sigende overskrift, efter skøn fra hjælpe-administratorerne.
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 17
Jeg er vist lidt for udisciplineret til at kunne fare i flint over, at der er en person der ikke har den HELT rigtige overskrift på sit indlæg.
Bevares... jeg har da også åbnet og læst indlæg, der ikke indfriede mine forventninger.
Skulle jeg fare i flint over det?
Næ,- jeg har såmænd bare trykket på "tilbageknappen".
Og egentlig har jeg brugt for meget tid på dette intetsigende indlæg.
Skulle jeg fare i flint over det? Næ...
Skal i?
Er det nu jeres tur til at trykke på "tilbageknappen"?
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 136 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.203
Jeg er helt enig med dig.
Regler, kotume eller ej. Dette er et åbent forum, ikke alle håndterer det danske sprog lige let i skrift. Ikke alle kan skrive efter en AIDA-model.
Lidt tolerance og høflighed koster ingen penge!
Overskrift..dette er en..