{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.217 visninger | Oprettet:

Hvem savner sin Ninja 900 ?? {{forumTopicSubject}}

Jeg var oppe i træningscenteret i Vallensbæk idag, da der kommer 2 udlændinge hen med en rigtig smart attitude og spørger mig om jeg vil købe en stjålet MC de selv har nakket. Jeg spørger så hvad det er for en og han fortæller så at det er en Kawasaki Ninja 900. Så spørger jeg hvor den er stjålet fra og han ville kun sige at den var "her omkring fra"... Så kunne jeg ikke holde det ud længere og sagde at hvis jeg nogensinde hørte om stjålne MCere igen og han var i nærheden, så ville han få så mange tæv at ikke engang hans mor ville kunne holde ud at se på ham...

Det korte og det lange er, om der er nogen herinde som mangler en, eller kender nogen som kender nogen osv osv der savner sin cykel...

Kawasaki Ninja 900 (årgang og farve ukendt)
Stjålet her fra Vestegnen (Greve, Hundige, Ishøj, Vallensbæk, Brøndby strand)

Jeg vil ikke melde dem til politiet (til at starte med) da jeg synes at det kunne være lidt sjovere at ejermanden selv lige kunne møde de 2 mennesker der har nakket MCen...
De træner typisk om onsdagen og fredagen i Vallensbæk FitnessDK, og jeg kan sagtens pege dem ud hvis det skulle være. Det er nogle små rollinger på 17-19års alderen... Nærmere beskrivelse kan jeg sende til rette vedkommende over PM eller mail...

mvh -Boxe-


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvem savner sin Ninja 900 ??
Kommentér på:
Hvem savner sin Ninja 900 ??

Annonce