{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Størrelser på "Falco" støvler??
  • #1   11. sep 2007 jeg købte nogle brugt, de var godt nok et nummer for små i forhold til hvad jeg normalt bruger, men jeg tog chancen, da jeg kunne levere dem tilbage... Det viste sig at de passede perfekt på min fod smiley

Håber du kan bruge det itl noget.. hvis ikke, vil jeg ikke hænges op på dit forkerte støvlevalg smiley

• #2   11. sep 2007 Jeg har som udgangspunkt rigtig god erfaring med mærket. Havde dog et problem med en støvle, hvor lynlåsen blev defekt efter ret kort tid og de ville ikke dække den.

De kom frem med en fornuftig løsning, så problemet blev løst på en god og sober måde.

Jeg vil stadigvæk klart anbefale dem, da jeg har været yders tilfreds, både med service og kvalitet.

Ang. størrelsen, så synes jeg de er meget "standard". Jeg bruger normalt st. 42 i Lloyd og asics og der passede størrelsen fra Falco "lige over".

• #3   11. sep 2007 de er sku fine, og mht størrelsen , er det første gang jeg har kunne mase min fede fod i en str 44, bruger 43 i normale sko

• #4   11. sep 2007 Jeg er nu på mit andet par Falco ECO støvler. Det første par holdte en 8 - 10 år og jeg var tilfreds nok med dem til at det blev samme mærke og model igen.

Der findes da sikkert bedre og mere lækre støvler, men til pengene synes jeg nu at de er rigtig fine.

Bruger normalt 43 i sko, men 44 i Falco støvler.

• #5   11. sep 2007 1 nummer større end normal . har normal 46 men i falco 47

Kommentér på:
Størrelser på "Falco" støvler??

Annonce