{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.973 visninger | Oprettet:

Stop det piveri {{forumTopicSubject}}

Ja jeg havde aldrig troet det skulle komme til dette, at jeg oprettede en tude-tråd.
Mne der har sgu' været så meget piveri, fra folk som mener de skal bestemme over andres ret på MCG.

MCG er et site for folk med interesse i MC'er.
Det kan komme til udtryk ved, at man udstiller sin egen mc.
At man benytter sig af forum, for at blive klogere.
At man benytter sig af køb/salg muligheden i markedet.

Man kan benytte de funktioner man vil, uafhængigt af hinanden. Den ene funktion forudsætter ikke den anden.
Men brugerne herinde er sgu' begyndt at lave sine egne regler for hvad man må og ikke må. Oftes uden sammenhæng med realiteterne eller brugerbetingelserne.
Feks. er det ikke unormalt, at hvis der er en mc interesseret der spørger om noget vedrørende sin egen mc, men ikke har den oprettet på MCG, er første svar altid: "opret din mc"
Hvad fanden er den af?
Skal man kun være behjælpelig overfor dem der har deres MC oprettet på MCG??
Frygter den dag jeg står i vejkanten med en genstridig MC, og en med-mc'ist standser for at tilbyde hjælp, men kører igen fordi den mc jeg kører på ikke er på MCG...

Senest har der også været et par diskussioner om hvilke mc'er der er berettiget til at være på MCG. bla med argumenter med, at en crosser ikke er en "rigtig" mc, for den kan ikke indregistrers. Men med det in mente, hvad fanden er det så for nogle køretøjer jeg ser på eurosport om søndagen, med kørere som pedrosa og rossi? Det kan da ikke være motorcykler, for de kan ikke indregistreres...

Senest falder der en tråd her til aften, hvor en bruger af nyere dage, er utilfreds med nogle pocketbikes der er oprettet før hans tid, før brugerbetingelsernes tid og før indstemnings-systemets tid.
Og hvor en HA'er endda opfordrer til at sende udstemmer på de pågældende profiler, der intet galt har gjort på MCG...
Sørgeligt.

Men det væste jeg endnu har set på dette site er denne
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=21092
En fuldt ud berettiget bruger, der får udstemmer, fordi han sætter en MC til salg han ikke har oprettet en profil på....
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=21092

Tror da lige der er nogen der trænger til at bruge tid på deres egne MC'er. Så der kan blive mindre tuderi.
Inkl. mig selv.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stop det piveri
Kommentér på:
Stop det piveri

Annonce