{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
866 visninger | Oprettet:

Lakering af SV 650 S {{forumTopicSubject}}

Hej alle..

Da jeg har smadret min kåbe på min SV 650 S K6, har jeg bestilt en ny; (link fjernet)

Den skal jo selvfølgelig lakeres, men nu tror jeg jeg vil prøve noget nyt.. Jeg kan rigtig godt lide sort og gul, og tænker på en lakering noget lignende nogle af disse;

(link fjernet)
http://images.sportrider.com/bikes/146_2006_06_z+2006_suzuki_gsxr750+yellow_static.jpg
http://www.totalmotorcycle.com/photos/2006models/2006-Yamaha-YZF-R6-50tha-small.jpg

Andre forslag modtages selvfølgelig også gerne..

MEN, så var det jeg tænkte - hvem kan lige klare sådan et job, så det kommer til at se professionelt ud? Og hvordan finder man ud af præcis hvordan den skal lakeres? For kåben, tanken osv. er jo ikke helt den samme som på ovenstående billeder..

Er der nogen som har nogle ideer?

På forhånd tak!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lakering af SV 650 S
  • #1   6. sep 2007 FIN IDE... og fed kåbe.

min mening: Du skal vælge en af de to første suzuki lakeringer... og tilpasse den til netop din kåbe... tegn lidt på den, for linjerne skal jo passe sammen. Personligt synes jeg den der er mest gul, er flottest og mest speciel..

men det er op til dig..

held og lykke med projektet.
    /AK

• #2   6. sep 2007 Tak for forslaget..

Ja, den øverst linkede Suzuki, er også den lakering jeg finder flottest, men kåben er jo meget anderledes på den, end den jeg har bestilt..
    Tegne siger du...... den havde jeg overvejet - men hvordan? Printe den ud, og tegne i hånden, eller ? Har prøvet med photoshop, det bliver ikke særlig godt.. hehe..

Men mange tak!

• #3   6. sep 2007 Hej..
    www.dream-machine.co.uk i englang laver disse ting..
    kig på deres hjemmeside.. hvis du finder noget interessant, kan du tage kontakt til Frank hos frankies mccenter i randers. det var der jeg fik lavet min sv650s K1.

Kommentér på:
Lakering af SV 650 S

Annonce