Anbefalning af Dinmc.dk {{forumTopicSubject}}
Nu hører man jo så meget dårligt om forhandlere, men sidder og keder mig så vil lige komme med en positiv oplevelse med Dinmc.dk
Fandt mit crossudstyr og bestilte det søndag,
Der er gratis porto ved beløb over 3500kr så det slap jeg for at betale, kom bagefter i tanke om at jeg havde glemt at bestille en ting, så jeg måtte igennem proceduren igen, men pga. deres system måtte jeg betale for porto for den glemte ting, sådan er systemet indrettet, så betalte de 69kr og skrev at den glemte ting bare skulle smides i den første ordre og om jeg kunne få refunderet porton jeg havde betalt.
En time eller to efter jeg havde betalt & bestilt, fik jeg en sms om at forhandleren godt lige ville vide min livvidde for at sikre sig at jeg fik den rette størrelse bukser han spurgte også om jeg var klar over at jeg havde bestilt en trøje der ikke matchede bukser og handsker i farve (pga den var billigere i en anden farve).
Hjelmen jeg havde bestilt var desværre udgået
Men hvis han beholdt de 69 kr som jeg havde betalt for meget til porto, fik jeg en nyere model af hjelmen der kostede 100 kr mere + en matchende trøje til 50 kr ekstra.
Syntes det var en god service at jeg fik sms'er for at finde ud af den rigtige størrelse og endda 150 krs værdi for 69 kr. Pakken kom også som lovet 2 dage senere, kæmpe pakke på 21 kg. hvor alt var pakket forsvarligt med flamingo kugler osv. men blev forsinket på postcentralen, men det var jo ikke forhandlers skyld.
Så en god oplevelse hos www.dinmc.dk
sep 2004
Følger: 14 Følgere: 14 MC-er: 2 Emner: 119 Svar: 1.470
okt 2006
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 167 Svar: 3.629
Ligesom folk der siger , "ja hvis du kan købe en maskine til 150 K så har du ihvertfald også råd til 10 K til noget beskyttelse"
Øh hvis man nu "kun" havde 150 K så er det nok svært lige at trylle 10 K op af lommen.
Ikke møntet på dig Lund, men generelt syntes jeg det er en underlig talemåde som mange benytter.
jul 2005
Følger: 11 Følgere: 20 MC-er: 2 Emner: 14 Svar: 1.453
DinMC er fin. Har osse kun gode erfaringer med dem ...
Anbefalning af Dinmc.dk