{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Igen Fælles tur Aalborg
  • #1   9. jun 2005 Skal desværre arbejde...... er netop kommet hjem efter en fin tur med små veje, "på landet" støvring, suldrup, bislev og nibe. Dejligt smiley God tur.

• #2   9. jun 2005 Jeg prøver at se om jeg kan nå at kigge ud forbi - er nemlig i Aalborg iaften efter bike'en. Kan dog nok ikke nå at komme med ud og køre, da jeg lige har modtaget en ny knastkæde strammer og tonet kåbeglas fra USA, jeg gerne skal ha monteret iaften.

• #3   9. jun 2005 Øv ingen igen gider ikke tage initivet mere det lykkedes jo aldrig ..........

Mig og en kammy kører fra Skalborg klokken ca 19 . vi kører lige forbi kajen og der om der er nogen og derefter direkte videre nordpå ,, kridt svinget skal indviges med nye dæk *S*

• #4   9. jun 2005 Jeg "bor" også i Skalborg lige nu - skal lige have aftensmad nu her, og så montere det kåbeglas, så ser jeg om nogen af jer er inde på kajen lidt over 19 smiley

• Jesper R
    Jesper R Tilmeldt:
    okt 2004

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 97
    #5   9. jun 2005 jeg kunne ikke lige iaften men er kalr imorgen. Honør kajen er det der ved seaport og hvad er kridt svinget for noget?

• #6   9. jun 2005 jesper - jeg mener honør kajen er lidt længere henne end seaport, derover omkring hvor der er en stor grus parkeringsplads.

- jeg nåede desværre ikke derind, er ikke køreklar endnu smiley

• #7   9. jun 2005 Jan, var det din Fighter jeg så kørende forbi Q8 i Skalborg ved 21 tiden, sammen med en anden?

Jeg var lige inde og fylde luft i mit fordæk, efter Metax's luftpumpe havde drænet det ned til 20psi ... nøj det var ubehageligt at køre med.

Utroligt nok du ikke fik mere fremmøde til dit fællestur - der var dælme mange bikes inde i Aalborg her til aften.

• #8   9. jun 2005 Yes det var min Tuono der kom buldrende turen blev til lidt øster hurup m.v.

Kommentér på:
Igen Fælles tur Aalborg

Annonce