{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.174 visninger | Oprettet:

ræs i hareskov, ballerup værløse?? {{forumTopicSubject}}

Hey

Var lige ude og køre her ved ½7-7 tiden, i bil (fik kørekortet igår hehe, altså til bil)
Anyways, jeg kommer kørene gennem hareskoven som ligger mellem ballerup og værløse, og pludselig kommer der en Mc'ist drønede forbi mig med MINDST 110 km/t, på en lille smal skovvej med masse af bakker og skarpe sving. Fik mig en ordentlig forskrækkelse første gang, og så begyndte der ellers bare at komme mc'ister kørende forbi mig i en laaaaaaaaang række med 110 i timen. Ikke nok med det var der en der var ved at blive kørt ned og ud i rabbatten i modsatte side fordi han havde så meget fart på, da han skulle overhale mig med 110 i timen igennem et sving der er beregnet til 40 km/t

Så det med at det oftest er bilister og andre der overser mc'ister er ikke altid rigtig (langt fra), jeg sys i hvert fald det var sygt at køre så stærkt, jeg ved ikke med jer smiley

Men det så fais meget fedt ud :D, var det nogle herinde fra? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ræs i hareskov, ballerup værløse??
  • #1   28. aug 2007 lyder som tirsdagsturen !! .

• #2   28. aug 2007 noget der sker hver tirsdag?

• #3   28. aug 2007 Åhh, så tænker man på, der burde man bare have været med, lyder lige som noget for undertegnet... Altså selvfølgelig kun med 80;) Eller......

• #4   28. aug 2007 Rasmus (Vildbjerg) H
    haha smiley der var ikke en eneste af dem der kørte under 80 :D, kørte selv 70-80 stykker nogle steder.

• #5   28. aug 2007 Der bliver kørt rimelig stærk på turene omkring kbh, nordsjælland smiley

• #6   28. aug 2007 hmm. fatter ikk i tør smiley måske er det rutine jeg skal have hehe.

• #7   28. aug 2007 dem der kører har kørt turen mange gange og kender de sving . og de kender også risikoen.
    men ja det er nok smart med lidt rutine inden du prøver at hænge på smiley .

• #8   28. aug 2007 tirdags træffet måske ja, er selv meget glad for den turen gennem hare skoven men var ikke med i dag,, , og spørgsmål.. hvis han skulle kører 110 for at passere dig i et sving, hvad kørte du så selv??

• #9   28. aug 2007 Daj72 : Din glorie må være ekstremt blank og skinnende...

• #10   28. aug 2007 Har også selv kørt turen nogle gange. Har dog også været ved at køre ind i en baghave, da jeg ikke kunne nå at få farten nok ned til svinget. Man sænker lige farten de næste par sving.....

• #11   28. aug 2007 okay men alligevel.. Der var folk der løb osv på vejen.

MOR jeg kørte en 50-60 gennem svingene (nogle af dem), de ræsede jo forbi mig.

• #12   28. aug 2007 Tirsdags tur, eller SV forummet (også på tirsdagstur) med ugangspunkt fra buddinge rundkørsel

Næste gang så tag motorcyklen, og ikke bilen.. så holder du ikke så meget i vejen smiley

• #13   28. aug 2007 Carsten

HAHAHA smiley

• #14   28. aug 2007 peter S
    hehe skal først op på næste fredag til køreprøven :D, var du med eller hva?

• #15   28. aug 2007 Jakob S: Du skal bare ud og have noget rutine og så med på turene næste år! så skal du nok få det sjovt smiley

• #16   28. aug 2007 tjae... tvivler på om maskine overhovedet kan følge med smiley

• #17   28. aug 2007 Jeg er så en af dem der ikke, som Christian; nåede at bremse helt ned - undskyldningen er officielt min højere vægt kontra en sportsbike og manglende varme i bagdækket smiley - og endte inde i Hareskoven.
    Der bliver kørt rimeligt tjept på den tur!

• #18   28. aug 2007 jacob s . jeg tror ikke du behøver at spørge om hvem der var med . jeg er ret sikker på at du ikkefår svar nemlig smiley
    der er jo den mulighed for at der "kigges med" og hvorfor udlevere sig selv .

• #19   28. aug 2007 (- : (leder efter ny racer årg 06-07) : nå ja hehe smiley self rigtig nok... Men der var nogle stykker der var bag mig da jeg var ude af skoven.. fais en del... Han kunne jo være blandt der og ha kørt pænt ikk smiley smiley

• #20   28. aug 2007 jo det har du da ret i smiley .

• #21   28. aug 2007 ja :D, og desuden ville det jo være påstand mod påstand, og politiet har jo ingen beviser for at de har været der smiley

• #22   28. aug 2007 jo jo men i "disse tider" med rat der bliver taget af i biler mens der køres . falske nr-plader i omløb osv .man læser en del om det i forum ,så tror jeg folk passer lidt på med af påråbe sig opmærksomhed alligevel .

• #23   28. aug 2007 Hareskoven er for lækker at køre en lille svingtur i, det eneste chok jeg har fået derude nogensinde var en bambi der skulle krydse vejen. men nåede da at holde tilbage. ellers er det sgu nogle lækre sving.....undrer mig måske bare over hvor i Hareskoven der er en baghave??... snakker vi i bunden af de 7 små?

• #24   28. aug 2007 jae... tror sq ikke de tjekker sådan nogle steder her... Hvorfor er alle knallerter på scootergalleri så ikke blevet hentet af politiet? dem med nr plade på og som er vist? smiley

• #25   28. aug 2007 det kan jeg ikke svare dig på uden det bliver en masse gætterier . jeg selv tvivler på at der bliver kigget med men jeg vil da ikke udelukke det eftersom pressen har fået øje på "gallerierne" .

• #26   28. aug 2007 Jakob S: Jeg tror ikke du skal være et sekund i tvivl om at der sidder folk og kigger i disse fora. Og det er både fra politi og presse. Det er der vist været rigligt med eksempler på den sidste tid...
    Det er jo ikke ulovligt at tune en knallert/scooter. Det er kun ulovligt at kører på offentlig vej med den i tunet tilstand.

• #27   28. aug 2007 tjae? Hvis jeg skal være ærlig tror jeg virkelig ikke politiet har recurser til at kigge på div fora. De har sq nok og lave med alt muligt andet.

• #28   28. aug 2007 rene, jeg kiggede på mit speedo og nogle af dem, ikke alle drønede forbi. man kan jo godt se forskel på om man bliver overhalet med 50 eller 20 km/t

• #29   28. aug 2007 Jakob S: Et eksempel...

(link fjernet)

• #30   28. aug 2007 Martin ja det har jeg set :=), men altså.. jeg har jo ingen beviser her ;), det der det er jo tydeligt bevis på at han køre uden rat da det blev filmet. Hvis det bare havde været oppe i et forum uden beviser kan de jo bare ha sagt det for at være "smarte".

• #31   28. aug 2007 - Kwak -: Det gjorde jeg heller ikke, men det var tæt på smiley

• #32   28. aug 2007 Det er selvfølgelig rigtigt. Men pointen i mine indlæg var bare at du skriver i et af dine tidligere indlæg at: Citat "jae... tror sq ikke de tjekker sådan nogle steder her" Citat slut. Så det handlede ikke så meget om beviser på div. ting men derimod om der er "andre" der kigger med...

• #33   28. aug 2007 nå ja.. altså jeg snakker om politiet her smiley
    Kan self ikk udlukke medierne smiley dem tror jeg skam også tjekker sådan nogle steder..

• #34   28. aug 2007 Det er skam fint at folk kører den tur med gpd fart osv smiley

Men det er sq da for dumt at forsøge at følge med hvis ikke man kan finde ud af det!

I må sq sige hvad i vil, og kalde folk gloriepudsere med mere, men det her:

"Ikke nok med det var der en der var ved at blive kørt ned og ud i rabbatten i modsatte side fordi han havde så meget fart på, da han skulle overhale mig med 110 i timen igennem et sving der er beregnet til 40 km/t"

Det er sq da ikke acceptabelt på nogen måde! Det håber jeg da ikke der er nogen der synes

• #35   28. aug 2007 sebastian, han fik godt nok også travlt med at bremse ned, altså inde i svinget, og så svinge ind foran mig lige før en modkørende bil kom kørende... det så virkelig ud som om han var ved at miste herredømmet.

• #36   28. aug 2007 ok, men sådan som du beskriver det er det sq for dumt.
    Kan sq ikke snuppe sådanne typer der ikke kan se udover egen næsetip, og kun piller i deres egen navle, når de færdes i trafikken.

Godt der ikke skete noget med dig og modkørende, ja og også ham. Håber da han har fået en lærestreg.

• #37   28. aug 2007 ja. set i bakspejlet så var det ret dumt af ham... Men der var sq også mange af de andre som overhalede gennem div sving, hvor der godt kunne være kommet modkørende eller cyklister.

• #38   28. aug 2007 Hvordan ser et sving ud, der er "beregnet til 40 km/t"?
    Går beregningen på fru Hansens Berlingo eller en sportsmc ført af en habil pilot?

• #39   28. aug 2007 Jan (Nordsjælland) L går vel efter de røde og hvide skilte som indikere et skarpt sving og et lille skildt hvor der står 40 km/t på? smiley

• #40   28. aug 2007 men du kan jo se hvor hurtigt du kan køre gennem et sving. og en bil drejer jo bedre end en mc smiley

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.701
    #41   28. aug 2007 Jeg vil da ikke lægge skjul på at jeg er en af dem der kører med på tirsdagsturen ret ofte.
    Jeg vil heller ikke lægge skjul på at der bliver kørt temmelig frisk til mange af de steder hvor turen går forbi - også i hareskoven.
    Jeg vil så heller ikke lægge skjul på at jeg var nummer 2 i rækken der overhalede dig (det ved jeg så nu) - men hastigheden må stå for din egen regning. smiley

Jeg kan jo så kun svare for mig selv med hensyn til kørestilen, men jeg vælger mine overhalingssteder og mit tempo meget nøje - for jeg er som MC'ist ca 100 gange så udsat som folk i biler, eller træer som har stået det samme sted mange år.

Hvad der så foregår bagved mig, kan jeg ikke forsvare og vil absolut heller ikke gøre det hvis det involverer folk der må springe for livet, eller biler der skal i grøften for at undgå kontakt. Den slags er sgu for dumt - for der skal være plads til os allesammen - og folk skal ikke køre med hvis ikke de har styr på hvad de laver...!

• Sajmon ™

#42   28. aug 2007 De firkantede skilte med rød kant er kun vejledende - ikke lovgivende. Hvis du lige har fået styrebrevet, burde du vide den slags. smiley

Om en standard "hr / fru jensen" personbil eller en sportsMC kommer hurtigst igennem et sving, er der ikke så meget tvivl om i min verden. Jeg har selv kørt masser af trackdays i bil, og det er helt sikkert at der skal temmelig god undervogn, temmelig gode dæk og en temmelig god pilot bag rattet før han kan gå hurtigere om hjørnerne end en MC.

Men det er da logisk at der ikke skal halvt så meget nedsat greb til i sving før en MC går i skoven. smiley

• #43   28. aug 2007 undskyld jeg siger det, men det lyder forkert at høre på dem der prøver at lyde som om det er ok at overskride fartgrænsen pga af at de er åhh så gode til at køre MC. Det er til at brække sig over. DER ER EN GRUND TIL AT DER ER EN FART GRÆNSE!!
    Det er jo ikke kun farten, det kunne jo også være oversigtsforhold osv der er grunden til en lavere fartgrænse. men når en mc kommer gemmen et sving med 50-100% for høj fart, hvor hurtig vil i kunne bremse eller ændre retning hvis der går en familie inde i siden, som i har skåret af for at køre i ideallinjen?
    Jeg bor selv ud til en vej som er meget populær for mc folket at køre stærkt på. Her må man kun køre 50km/t, men de fleste køre nok omkring 80-100, nogle langt over 150, kan sku sagtens forstå at mange hader mc folket...

• #44   28. aug 2007 jeg er ikke ved at brække mig over dem der overskrider fartgrænsen. Jeg er ved at brække mig over dem der mener der er ok, fordi at de er så skide gode til at køre. Måske vi skulle have en fartgrænse for den der er gode til at køre og en anden til dem der ikke er så gode...

Tja jeg overskrider også fartgrænsen nogle gange. Men ikke besvis for at få et fart fix...
    at blande tyveri og sprit kørsel ind i dette, det har da ikke noget med det at gøre... Selv om det lyder til at du mener det også er helt ok at gøre.

• #45   28. aug 2007 besvis= bevist

• #46   28. aug 2007 Selvfølgelig overholder alle ikke fartgrænserne.

Men for mig gælder regnestykket sådan her....
    Det er ok med mig at overskride disse sålænge man kører efter forholdene og IKKE sætter andres liv på spil.

Desværre er der ingen faste regler for dette og folk har forskellige grænser hvad angår forhold og hvad angår det at sætte andres lemmer på spil. Så det er svært at diskutere og komme til enighed om.

• #47   28. aug 2007 Sebastian [Odense] G
    meget diplomatisk indlæg smiley

• #48   28. aug 2007 KaiserZoze: Hvis og når du får en mc, finder du selv meget hurtigt ud hvor og meget du kan presse dig selv og cyklen. Sagen er at man ofte når man kører i flok presser sig selv lidt for meget for at følge med. Det er selvfølgelig forkert.

Når du engang får muligheden for at køre i flok eller en fælles tur, vil du hurtigt finde ud af der findes en selv justits og gælder en en del regler. Bla aftales der typisk at mc´erne ikke overhaler hinanden og at man kører stille gennem de små landsbyer.

Jeg hader f.eks. bil folket. De er sådan nogle fucking egoister og prøve alle at få mc´erne ud i rabatten. De fatter ikke at Mc´ister er bløde som smør hvis de kan knalder ind i os.

Der er altid dårlige mc´ister og billister, man skal passe på ikke at rede alle over én kam.

• Sajmon ™

#49   28. aug 2007 Jeg er ikke ved at brække mig over folk der pudser glorie som du gør, KaizerSoze - jeg gider nemlig slet ikke bruge tid på folk der ikke har indsigt nok til at bedømme det som tråden går ud på, og som kun mener verden er sort / hvid.

Uanset hvor meget du sidder og fnyser af raseri over MC'ister og deres kørsel, ændrer det ikke ret meget ved at folk gør hvad de mener er forsvarligt i trafikken. En gang imellem passer det hele sammen som fod i hose - og en gang imellem går det galt.

• #50   28. aug 2007 hmm. lyder som om den tirsdagstur kunne være sjov at ryge med på. selvom man vel ikke når over 3. gear hvis man skal holde tempoet smiley

• #51   28. aug 2007 Der er da ingen gloriepudsere her, der er folk der har en mening.

Lad nu være med at begynde at kalde folk alt muligt!
    Det er sq så typisk på det her galleri, at så snart der er en der har en mening, så får han et øgenavn eller kaldes diverse!

Tag da istedet at kom med et modspil og modargumentation.

Jens C, jeg gad sq også godt på duken. Tror bare ikek jeg vilel kunne følge med.

• #52   28. aug 2007 carsten, det er tit derfor det går galt herinde. Folk taler forbi hinanden! Eller folk får ikke skrevet deres pointe rigtigt i første omgang eller oflk læser ikk ehvad der bliver skrevet. Det ses dagligt
    Også derfor det er så skidevigtigt at modargumentere istedet for bare at kalde folk noget i en fart.

• #53   28. aug 2007 Sajmon. Jeg har da indrømmet at jeg også overskrider fartfrænsen, så hvad er det med en glorie? Men ellers har du ret i "En gang imellem passer det hele sammen som fod i hose - og en gang imellem går det galt."
    Men for det meste ved man da om det er forsvarligt at køre 80 gemmen et sving allerede før man går gemmen det, naturligvis bliver man nogle gange overrasket. Men så sætter man da farten ned næste gang man møder det sving. gør man ikke?

Brian (Kbh. S) N. helt enig med dig. Men jeg har da en mc, en som jeg er ved at sætte i stand. så den kan ikke køre lige nu smiley

Carsten ¤Nordjylland¤ O. lol, hvilken grund kommer du så med, for at det er ok at køre forhurtig? skulle det være mere forsvarligt end følge fartgrænsen... ej drop at svare, gider ikke bruge mere tid på dig.

• Sajmon ™

#54   29. aug 2007 <i>Men så sætter man da farten ned næste gang man møder det sving. gør man ikke?</i>

Det synes jeg du skal spørge mig om igen når du selv har kørt MC i 3 måneders tid. smiley

• #55   29. aug 2007 Nu er det jo sådan at fartgrænserne som så meget andet er fastsat med bil trafik som forbillede, da en MC max optager det halve af den plads på vejen som en bil gør, er der vel ikke noget galt i at køre mindst dobbelt så hurtigt som bilerne må?

Så Jakob S, hvis de MC'ere du blev overhalet af kun kørte op mod 110 på landevejene har de da kørt ganke pænt. smiley

• #56   29. aug 2007 De fleste hastighedsgrænser er fastlagt efter Margrethe Aukens evne til at styre sin 2CV.
    Dette er kraftigt medvirkende til, at folk overskrider grænserne, de steder hvor de er berrettiget.
    Enkelte steder er grænserne sat for højt, hvilket blot understreger myndighedernes manglende evner.

• #57   29. aug 2007 Carsten ¤Nordjylland¤ O. jammen, jeg skriver om at man skal holde sig inden for fartgrænsen, skriver samtidlig at man nogle gange kan komme til at ubevist overskride den, Det bliver du så sur over at læse, og jeg forstår dine indlæg som om at du mener det er ok at overskrive fart grænsen, ellers er der da ingen grund til at skrive de indlæg som du gør. Men du kommer jo ikke med nogle argumenter...

mener ikke at jeg er arrogant, men jeg mener ikke der komer nogle særlige gode indlæg fra dig. andet end du kalder mig for en gloriepudsere, som i øvrigt er et meget fint bevis for hvad man kan finde på at skrive når man ikke kan finde på andet...

• #58   29. aug 2007 Sajmon , tja det kan da godt være jeg ikke sætter farten ned i de samme sving, det er jo lidt svært at spå om fremtiden smiley Men en er rimelig sikkert, jeg sætter ikke farten op.

• #59   29. aug 2007 kaizerSoze I :

Langsomt ind i svinget, og hurtigt ud !! Det er opskriften

LOL

• #60   29. aug 2007 Helt ærligt-

Det her løber mig sgu lidt koldt ned ad ryggen.

Jeg kan sagtens forstå, at der er nogen, der gerne vil lufte dyret lidt - jeg kan også forstå, at man er villig til at eksperimentere med egne liv og lemmer....

Det her er et rekreativt område - med familieudflugter, børn, kondiløbere, søndagsbilister på udflugt en tirsdag aften... you name it!!

Gå lige lidt tilbage i strengen og læs Hektos indlæg igen!

Sådan en adfærd og de holdninger der nedskrives her hjælper os overhovedet ikke som trafikantgruppe - I kan være sikre på, at mindst en sulten journalist læser med - derefter er vi overladt til en eller anden redaktørs luner.

Jeg synes det er for dumt - beklager!!!!

• #61   29. aug 2007 peter S
    hm... jeg var ellers ved at forstå at det var. hurtig ind i svinget, og endnu hurtigere ud af svinget. LOL

• #62   29. aug 2007 Skøn sarkasme HEKTO smiley

.... men blver det overhovedet forstået????

• #63   29. aug 2007 Carsten ¤Nordjylland¤ O
    he he du giver ellers et godt grin, læs dit første indlæg. Der beskylder du mig for alt muligt samt kalder mig for en gloriepudser. godt nok mellem linjerne, men stadig.. Når du så fare frem mod mig som du gør, så forstår jeg dine indlæg som at du er uenig med mig.

om jeg køre bil, knallert, scooter eller mc betyder vel ikke noget, for man skal da stadig overholde fartgrænsen og køre efter forholdne. Jeg må nok indrømme at pt har jeg lidt svært at køre på min mc, da den ligger i 1000 stykker rundt om på mit værksted smiley

tja troværdighed, som jeg kan læse så har du vel lige så meget troværdighed som du selv mener jeg har...

Jeg tror du har læst mit indlæg, kunne godt se hvad min mening var. Men ville hellere have lidt sjov i gaden...

• #64   29. aug 2007 Carsten ¤Nordjylland¤ O skal vi ikke bare aftale at du holder dig fra mig, så holder jeg mig fra dig?

• #65   29. aug 2007 Carsten ¤Nordjylland¤ O, skal vi to ikke snart ud at køre en tur?
    Der er altid en affodring og en overnatning til rådighed, hvis du skulle vove dig over på djævleøen.
    Bare så du ikke tror, du står alene med dine synspunkter.
    smiley
    Jan L

• #66   29. aug 2007 hold da op smiley hehe..

Sajmon
    Ja jeg kørte i en sølvgrå mercedez stationcar. Jeg siger ikke alle kørte 110, men den første gjorde i hvert fald. Han gjorde det også på en lige strækning ligesom nr 2 (dig), og nogle af de efterfølgende. Men der var fandeme mange der lavede hazzarderede overhalinger derinde, og jeg mødte da en løbende person i min bane, som jeg ikke havde tid til at tage forfærdelig meget hensyn til fordi jeg havde travlt med at kigge efter overhalene mc'ister komme drønende forbi i svingene. Var sq også bange for at svinge ud foran en mc'ist da jeg skulle forbi om løberen, det skal man jo også tænke på når man køre.
    Ved godt man måtte køre 80 der men, det er næsten umuligt jo :O, jeg var højst oppe på 70 et par steder.
    Og fais så er et firkantet hvidt skildt med en rød cirkel inde i og en fartgrænse i midten det samme som det runde skildt som er rød i kanten og hvid i midten til din orintering smiley har en teoribog ved siden af mig, og der er kun kosmetiske forskelle på de to smiley

• Sajmon ™

#67   29. aug 2007 Jakob S - Til din orientering er det firkantede skilte med rød kant som står i flere af de sving. Ingen rød cirkel på dem.. smiley
    Så det er vejledning og ikke lovgivning...

Når det er sagt, vil jeg stadig ikke forsvare folk der gør dumme ting, ligesom jeg heller ikke mener det er sund fornuft at køre for stærkt på steder hvor der ikke er plads til det eller mulighed for det.

• #68   29. aug 2007 Ja det ved jeg godt det ikke er smiley
    Ved godt det er vejledende der, men jeg blev spurt hvad et sving i mine øjne var et sving, hvor man max måtte køre 40 km/t smiley
    Nej kan jeg godt forstå hehe, andet ville jo også være dumt smiley
    Havde også på fornæmmelsen støddæmperne blev trykket godt i bund nogle gange smiley

• #69   29. aug 2007 Kører også gerne en tur med dig Carsten O men det skal satan edderme ikke være sammen med Jan(nie) Han kører som en tøs Muahaha. Bare kom forbi så får vi en god tur. Vi kan jo altid vinke til den gode Jan(nie) når vi overhaler. fniiis

• #70   29. aug 2007 Carsten, vi kan da godt tage Nicolai med, hvis altså han må komme med ud at lege, og han altså kan starte.
    Der går jo længe i mellem, den er ude at køre den bovlamme V2'er.
    smiley
    Jan L

• #71   29. aug 2007 pff jan smiley :) smiley
    I R drenge aner slet ikke hvad morskab er smiley Det er en naked 1000ccm v2´ er smiley

Nej du kom du og tag en tur på SUperduken. Jeg vil vædde med du er solgt med det samme, selvom 2. gearet kun holder til 140km/t, at topfarten er 240km/t (hvor man er ved at blæse af) osv osv smiley Men sjovt det er det fandeme smiley

• #72   29. aug 2007 Sebastian, Jeg har intet mod V2, har selv været den meget lykkelige ejer af en Falco, som jeg ikke kan sige noget ondt om.
    Det er bare Nicolais' jeg ikke kan li', smiley :-) smiley , selvom jeg synes, det er synd for den, at den bliver luftet så sjældent. smiley
    Spøg til side, det kunne være sjovt at bytte til en tur på de små snoede eller en af de fine svenske baner. På den anden side risikerer du, at du får svært ved at bytte tilbage igen.
    smiley
    Jan L

• #73   29. aug 2007 ja jeg ved det smiley Det var også derfor der var smilier engros smiley

Jeg er med p en bytter.. med mc´en altså smiley

• #74   29. aug 2007 Man skal godt nok passe på med det bytteri.
    smiley

• #75   29. aug 2007 hehe jep smiley If U breake her U buy her... Nå nej.. it.. eller smiley

• #76   1. sep 2007 Fede bakker lige der ...... smiley

• #77   4. sep 2007 Vil nu også lige tilføje at det kunne være muligt at politiet sidder og læser her - meeen, selvom en skriver at der kom nogen forbi med mindst 200 km/t og en anden skriver at det var ham - Så kan politiet ikke bruge det til noget som helst. Der ligger jo ikke noget bevis for hvor hurtigt folk kører. Og selvom du ved de har kørt over 180 er det ikke godt nok...

Kommentér på:
ræs i hareskov, ballerup værløse??

Annonce