Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kurser på Padborg Park
  • #1   27. aug 2007 Hvis du IKKE har kørt bane før så er det efter min mening spild af penge.

Racing4fun arrangementer er vejen at gå hvis du vil lære at køre STÆRKT på bane, men er der tale om at du vil blive en bedre mc-ist på landevejen er det mestersvinger kurser du skal have fat i.

• #2   27. aug 2007 har du nogle link man ka gå ind på kim ??

• #3   27. aug 2007 http://www.mestersvinger.dk/

• #4   27. aug 2007 er jo ret ny som kører men det går fint og ingen problemer overhovedet
    har bar hørt at det ka vær okay træning at ta derned en tur og som begynder er det rart at få lidt erfarring

• #5   27. aug 2007 Jeg kan kun anbefale køretekniske kurser. Jeg har selv været på mestersvinger og selvom jeg har kørt på mc i 14 år ikke på nogen måde kører stærkt, så har det kursus gjort mig langt mere tryg på min mc.

• #6   27. aug 2007 var lige netop det jeg håbede man ku bli

er jo fartdjævel og et legebarn men har ikk den erfarring på mc som I der har kørt i flere år og det ku måske gi en nogle gode teknikker

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.914
    #7   27. aug 2007 Jeg har også været på mestersvinger iår som er min første seriøse MC sæson.

Det har givet rigtigt meget, da du lærer egne og ikke mindst cyklens grænser at kende. Det giver dig muligheden for at køre med større og større fejlmargin i trafikken...

• #9   27. aug 2007 hvem gir en omgang hvis jeg tropper op med goldwingen til mestersvinger... og samler i ind til et tilskud til nye fodhvilere smiley de kan sagtens lave en god skraber på vejene

• #10   27. aug 2007 Hehe, jeg er selv en FRYSER! Så jeg skal helt klar osse prøve et mestersvinger kursus engang når jeg får "tid" smiley

• #11   27. aug 2007 (link fjernet)

• #12   27. aug 2007 Hej Sanne.

Nu er det desværre slut for i år på ring djurs men så til næste sæson er det bestemt noget jeg kan anbefale, der får man teori før det første pas og mellem hvert pas, der er mulighed for special undervisning hvis det ønskes.

Jeg har været der 2 gange i år, dog ikke til undervisning men bare for at køre race og har der set hvordan de bliver undervist i de langsomme klasser og hvor langsomt de køre først på dagen til hvor hurtigt de køre sidst på dagen, så det kan varmt anbefales.

(link fjernet)

Padborg park har jeg været på 3 gange i år og er ikke noget jeg kan anbefale til nybegynder der vil lære noget, det skal kun være hvis man bare har lyst til at prøve banekørsel, der er ingen teori og ikke meget hjælp at hente hvis man ikke kan tysk da køremødet om morgenen forgår på tysk smiley

• #13   27. aug 2007 (link fjernet)

• #14   27. aug 2007 Nu bliver der jo ikke skrevet at Sanne vil køre race, men gerne lære cyklen bedre at kende etc.

Jeg ville mene at et DMC "Bronze kursus" ville være et godt bud, hvis du ønsker at lære at mestre cyklen i alle tænkelige situationer.

Jeg har kun hørt rosende ord om kurserne, som især banker rusten af erfarne kørere og giver en opfrisker på hvordan man bremser, undviger og håndterer cyklen i alle de mærkelige situationer man kan komme ud for i trafikken..

se det på: http://www.dmc-kursus.dk/

Men misforstår jeg noget og det er på bane du vil køre, ville jeg også anbefale en Racing4Fun banedag, i grøn klasse. Der lærer du gradvist at køre hurtigere og hurtigere, og det er med instrøktører på hele dagen. Mestersvinger er også et godt alternativ.

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.914
    #15   27. aug 2007 Mestersvinger kurset og Racing4fun i grøn klasse, er samme instruktører og samme kvalitet af undervisningen. smiley

• #16   27. aug 2007 hej birgitte
    tager osse så mange turer med sving som muligt og synes det er spas men det ka vel ikk skade med lidt proff. instruktion smiley

• #17   27. aug 2007 Kan kun anbefale banekørsel. Der er INGEN modkørende.
    Har kørt ambulance og lægeambulance i 27 år.........

• #18   27. aug 2007 lige gyldigt hvor længe man har kørt ka man aldrig blive rutineret nok og det gælder sq vist alle smiley

• #19   27. aug 2007 @Sanne: Jeg er enig i stort set alt det ovenfor bekrevne, DOG med den væsentlige undtagelse at jeg mener du vil kunne få MEGET ud af en dag på Padborg:
    Der er masser af kørere på forskellige færdighedsniveauer, og da alle samtidig er utroligt hjælpsomme og villige til at dele ud af såvel deres mc- samt køre-erfaring er det en yderst udbytterig oplevelse.

Jeg kender således adskillige "grønne" mc'ister (herunder min svoger), der har udviklet sig helt vildt rent køreteknisk blot ved at "tulle rundt" med rundt på Padborg i slipvinden af de lidt mere rutinerede piloter.

NB: For 950,- kan du komme med på et af årets sidste arrangementer på Padborg Park (d. 10 september) - go for it..:-)

(link fjernet)

• #20   27. aug 2007 må vil bar i lædertøjet og afsted så smiley

• #21   27. aug 2007 YESSØR - dat's da Spirit!

NB: Gruppe 1 er for de "knapt så rutinerede / hurtige", så det er nok den rigtige gruppe, hvis du gerne vil starte lidt forsigtigt op...

• #22   27. aug 2007 er ikk en piverik så jeg er klar på gas smiley

• #23   27. aug 2007 - nåmen, så ses vi da i Gruppe 3....;-D

• #24   27. aug 2007 aner ikk hva jeg går indtil men er klar på en udfordring en gang ved lejlighed :-))))

• #25   27. aug 2007 - the simple answer: Du går ind til noget der pissesjovt, afsindigt lærerigt og mere vanedannende end ryge-heroin...:-P

• #26   27. aug 2007 SANNE!

Det er ALLE pengene værd. Jeg har lige været på kursus for begyndere i Knutstorp med en kammerat. Det kostede 1350 kr. og det var SÅ fedt.

Kan ikke vwente til næste gang - man lærer rigtig meget

• #27   27. aug 2007 så skal al udstyr også væe i orden....det kan koste lidt også

Kommentér på:
Kurser på Padborg Park

Annonce