Useriøs køber :o/ Useriøs køber :o/
Ja så har man jo også prøvet det. Man tror man har fundet en køber og så sidder man bare hele dagen og venter forgæves. Mage til klaphatte. Men på den anden side er jeg nu ogsaå lettet, for jeg belv ringet op sent igår og køber talte som om hun var på et eller andet, og var faktisk lidt utålelig at høre på. Virkede meget meget hooked på at det absolut skulle være min mc, men ville ikke betale nær det jeg forlangte. men blev ringet op igen få minutter efter at køber bare måtte have den, så prisen kom da lidt op og der blev lavet aftale om at den ville blive hentet idag, enda meget tidligt og jeg ville komme og hente køber ved stationen, de skulle bare ringe . Tænkte fint nok at få den solgt meeen, der var et eller andet ved køber der gjorde mig lidt utryg på den måde der blev talt på, men tænkte det nok bare var mig der havde paranoia. :o) så jeg stod tidligt op og gjorde papir klar og så gav jeg mig til at vente. Forgæves.
Der er sikkert andre end mig der også har oplevet at vente forgæves. mega træls.
apr 2006
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 61
Jeg har været tæt på at sælge min bil og købe en motorcykel istedet. Men har da hver gang haft kontaktet sælger og sagt når det ikke har blevet til noget.
sep 2006
Følger: 34 Følgere: 32 MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 304
-så jeg føler med dig
okt 2006
Følger: 32 Følgere: 31 MC-er: 2 Emner: 215 Svar: 556
mar 2007
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 5 Emner: 184 Svar: 4.928
Samme med den 2v jeg har til salg i kbh s. Der ringer folk også for at side vi kommer og kigger, men gør alt rent, klart, køber lidt frugt m.m. og stiller frem. så alt er klart, og så kommer der ingen... pisse irerterende
apr 2007
Følger: 9 Følgere: 9 MC-er: 3 Emner: 58 Svar: 193
Havde også gjordt alt klart.
kunne ikke engang selv kontake dem, da det var med hemmeligt nummer der blev ringet.
maj 2006
Følger: 29 Følgere: 26 MC-er: 3 Emner: 118 Svar: 630
Når jeg selv skal købe noget ringer jeg til sælger bare jeg er en halv time forsinket så de ved hvorfor man ikke er der til tiden. Har man aftalt en tid så holder man det eller oplyser vist det bliver senere.
Men har på den anden side også skulle købe en bil og aftale tid og når man kom var sælger ikke hjemme og tog ikke sin mobil.. Træls at have kørt 150km for det pjat :S
apr 2007
Følger: 9 Følgere: 9 MC-er: 3 Emner: 58 Svar: 193
Ja det er sidst på dagen gggg :o)
feb 2007
Følger: 51 Følgere: 52 MC-er: 3 Emner: 13 Svar: 153
maj 2006
Følger: 2 Følgere: 3 MC-er: 3 Emner: 42 Svar: 245
Beklager brokket, men det skulle bare ud på et tidspunkt.
vh
Siavash T.
jul 2007
Følger: 1 Svar: 7
Tror du jeg blev helt blå i hovedet af raseri?
Jeg tror desværre at det sker tit begge veje. Både at køber og sælger ikke holder aftalerne.
Hvis jeg selv kigger rundt for at finde ud af hvilken model der er den rigtige kunne jeg heller ikke drømme om at bruge privates tid på det. Så er det hos forhandlerne der skal tages nogle prøveture i stedet.
feb 2007
Følger: 51 Følgere: 52 MC-er: 3 Emner: 13 Svar: 153
maj 2006
Følger: 29 Følgere: 26 MC-er: 3 Emner: 118 Svar: 630
Useriøs køber :o/