1.159 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Useriøs køber :o/ Useriøs køber :o/

Ja så har man jo også prøvet det. Man tror man har fundet en køber og så sidder man bare hele dagen og venter forgæves. Mage til klaphatte. Men på den anden side er jeg nu ogsaå lettet, for jeg belv ringet op sent igår og køber talte som om hun var på et eller andet, og var faktisk lidt utålelig at høre på. Virkede meget meget hooked på at det absolut skulle være min mc, men ville ikke betale nær det jeg forlangte. men blev ringet op igen få minutter efter at køber bare måtte have den, så prisen kom da lidt op og der blev lavet aftale om at den ville blive hentet idag, enda meget tidligt og jeg ville komme og hente køber ved stationen, de skulle bare ringe . Tænkte fint nok at få den solgt meeen, der var et eller andet ved køber der gjorde mig lidt utryg på den måde der blev talt på, men tænkte det nok bare var mig der havde paranoia. :o) så jeg stod tidligt op og gjorde papir klar og så gav jeg mig til at vente. Forgæves.
Der er sikkert andre end mig der også har oplevet at vente forgæves. mega træls.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 250 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Samler en kontigent seng manuel 300 kr.
  • Montering af baderumslampe 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Useriøs køber :o/
  • Bue K
    Bue K Tilmeldt:
    apr 2006

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 61
    #1   26. aug 2007 Det må da være ret træls.
    Jeg har været tæt på at sælge min bil og købe en motorcykel istedet. Men har da hver gang haft kontaktet sælger og sagt når det ikke har blevet til noget.

• #3   26. aug 2007 jeg kender det alt for godt, har selv prøvet noget lignende et par gange. Godt nok med en bilhandel men det gør nu ingen forskel. Har også været udsat for folk der kommer og kigger og prøver men så har de sgu ingen penge når det kommer til stykket.

-så jeg føler med dig

• #4   26. aug 2007 ja det er sku dårlig stil smiley

• #5   26. aug 2007 Derfor siger jeg ALTID til køber der ringer, RING hvis det ikke bliver til noget, så jeg ved det, for jeg gider ikke side og vente... Det plejer folk så at gøre, men det sker da stadig...

Samme med den 2v jeg har til salg i kbh s. Der ringer folk også for at side vi kommer og kigger, men gør alt rent, klart, køber lidt frugt m.m. og stiller frem. så alt er klart, og så kommer der ingen... pisse irerterende

• #6   26. aug 2007 Ja det må jeg også huske hvis der bliver en næste gang, at bede dem give besked hvis de kke vil. Utroligt at de så bare var så febrislke nærmest, for at købe den. Men har sku nok bare været fuldemands snak.

Havde også gjordt alt klart.

kunne ikke engang selv kontake dem, da det var med hemmeligt nummer der blev ringet.

• #8   26. aug 2007 Det sker desvære tit. Især vist det er en bil man skal sælge. Det er som om folk ikke tænker på at mand faktisk sætter tid af til at vente på dem. Og så er der for mange der bare vil prøve og ikke har penge alligevel men bare skal kunne sige til vennerne at de skal se på sådan en bil eller lign.

Når jeg selv skal købe noget ringer jeg til sælger bare jeg er en halv time forsinket så de ved hvorfor man ikke er der til tiden. Har man aftalt en tid så holder man det eller oplyser vist det bliver senere.

Men har på den anden side også skulle købe en bil og aftale tid og når man kom var sælger ikke hjemme og tog ikke sin mobil.. Træls at have kørt 150km for det pjat :S

• #11   26. aug 2007 Nej nej uha da da det er ikke min honda der er til salg. :o)
    Ja det er sidst på dagen gggg :o)

• #12   26. aug 2007 Ja, jeg har prøvet det modsatte.. køret fra Odense til Ålborg for at se på en Aprilia en lørdag. Havde snakket med forhandleren om torsdagen og aftalt at vi kom lørdag kl.10 og hvis han solgte den inden SKULLE HAN RINGE, da der er pænt langt til Ålborg herfra (især når man har været til Fraugde-træf fredag aften/nat).. anyway, jeg får sparket min mand op klokken snot lørdag morgen og afsted vi kører.. da vi rammer Ålborg ringer jeg til forhandleren for lige at få en korrekt vejbeskrivelse..og hvad tror du så, der sker!?! Ja.. idioten havde solgt den om fredagen og havde SØREME ikke liiiige tænkt på at ringe til nu meget hidsige lille mig.. puha, en masse grimme ting jeg kunne sige på MEGET kort tid. Så det kan også gå den anden vej... ;o)

• #13   27. aug 2007 Useriøse købere er der mange af, men en der tillader sig at køre en 2 timers prøvetur med folks MC og til sidst sige, at jeg vil se om jeg selv kan importere denne model osv. er meget fræk. Eller den der kommer, kører en tur, er meget overrasket og tilfreds med maskinen, MEN uden at snakke pris siger ”De er mange penge at ofre for en MC”. Private sælgere har ikke den ressource til at stille frit tilgængelig for andre. For guds skyld tænk dig grundig inden du forstyr folk. Et opkald betyder ikke noget. Men husk, at man kan bruge sin tid og ressourcer på andre fornuftige måder end stille dem frit tilgængelig for "dig".

Beklager brokket, men det skulle bare ud på et tidspunkt.

vh
    Siavash T.

• Claus F
    Claus F Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Svar: 7
    #14   27. aug 2007 Christina: Jeg har prøvet noget lignende, men i endnu værre grad. Skulle købe en bil i Berlin, og havde aftalt det hele med sælger. Jeg kørte afsted. Ringede inden jeg tog færgen til Tyskland for at sikre mig at han var der. Det var han naturligvis. Da jeg ankom til Berlin kunne han pludselig fortælle mig at han havde solgt bilen aftenen forinden.

Tror du jeg blev helt blå i hovedet af raseri?

Jeg tror desværre at det sker tit begge veje. Både at køber og sælger ikke holder aftalerne.

Hvis jeg selv kigger rundt for at finde ud af hvilken model der er den rigtige kunne jeg heller ikke drømme om at bruge privates tid på det. Så er det hos forhandlerne der skal tages nogle prøveture i stedet.

• #15   27. aug 2007 Claus F: wauv, jeg vil slet ikke tænke på, hvordan jeg ville reagere.. for jeg blev virkeligt rødglødende af min lille tur til Ålborg, men hetl til Berlin..uha, det havde kostet hoveder!! ;o)

• #16   27. aug 2007 Siavash T - Fuck jeg var tændt af så :S

Kommentér på:
Useriøs køber :o/

Annonce