1.222 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 24 Svar

Det her kommer jeg til at fortryde.... Det her kommer jeg til at fortryde....

Jeg har nemlig lige sat min FZ1-N til salg. Hvorfor? Fordi jeg helt sikkert lider af "Multiple personality disorder" ;-))

Det her er den fedeste maskine jeg endnu har haft til dato, efter den er blevet lavet, som jeg ville have den. Men alligevel er der en anden personlighed oppe i mit hoved der siger "Prøv noget andet" Kender i det ? smiley

Jeg er ikke helt sikker på hvad jeg vil have endnu, men de 2 modeller jeg kigger på er i hver sin ende af skalaen. Og hvis jeg fortæller jeg om den ene, tror jeg at jeg bliver til grin ved mange af jer. Den anden er en R1/CBR1000RR Men de er kun sjove når det går sindsygt stærkt, syntes jeg. Og man kan heller ikke bare kaste dem rundt ligesom jeg kan på min FZ1'er. Alligevel syntes jeg at begge maskiner er fede og så alligevel ikke, de holder jo i hobetal på hvert træf. Nej nu går det allerede galt. nu er der 4 personer oppe i hovedet der er kommet op at tottes.

Jeg kan godt gi' et hint med den anden "type" model. Det er en 6 cylindret boxer og det er ikke en Goldwing. Den lyder som en hot-rod i tomgang og som en 911 når den bliver fyret af.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Det her kommer jeg til at fortryde....
Kommentér på:
Det her kommer jeg til at fortryde....

Annonce