Alpinestars kendere... {{forumTopicSubject}}
... kan i hjælpe ?
Jeg kigger på to forskellige modeller, som jeg er i tvivl om, hvad der er det bedste køb.
1) Først og fremmest model "Octane", som vist er en 2007 model. Denne er dog med "ventilationshuller" i læderet foran på jakken og bukserne, hvilket jeg ikke nødvendigvis kan se gør ret meget for sikkerheden. Nogen erfaringer med, om den slags holder fint nok?
2) Dernæst model "GPU", som skulle være en model ældre end 2007. Jeg har læst en anmeldelse af den på en amerikansk hjemmeside. Der gik så vidt jeg kunne se på et billede på siden hul på læderet ved styrt med 80 mph - er det normalt?
Er der nogen der ved, om den ene dragt er et bedre køb end den anden, eller om man bare skal springe ud i det, og købe den man synes bedst om (selvom de ligner hinanden, som mange Alpinestars gør).
Der er i begge tilfælde tale om en todelt dragt.
Personlige erfaringer med dragterne er ligeledes meget velkomne :]
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 25 Emner: 26 Svar: 1.325
Har du handlet der ? :]
feb 2007
Har godt set dem, men vil gerne have en alpinestars, dainese eller berik/arlen, da jeg gerne vil ha en dragt, der matcher andre cykler end den jeg har nu, hvis den skal skiftes næste sæson :]
Og skal man ha en sort/hvid dragt, så er det lidt mange penge at smide for en sådan, når man kigger på priserne over grænsen.
feb 2007
Kan det blive bedre endnu, så ville det være værd at overveje i en fremtidig dragt, men lige pt. tror jeg sagtens jeg kan blive tilfreds med en standard dragt.
feb 2007
Lyder godt at det er et fornuftigt sted at handle. Takker for infoen :]
- Kwak -:
Sådan er det desværre også tilfældet for mig, og nok for langt de fleste. Skal nok finde et eller andet :]
feb 2005
Følger: 24 Følgere: 25 MC-er: 3 Emner: 3 Svar: 70
feb 2007
feb 2005
Følger: 24 Følgere: 25 MC-er: 3 Emner: 3 Svar: 70
feb 2007
Har du haft bedre erfaringer med et andet mærke ?
feb 2004
Følger: 19 Følgere: 18 Emner: 36 Svar: 751
Alpinestars kendere...