{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.158 visninger | Oprettet:

Alpinestars kendere... {{forumTopicSubject}}

... kan i hjælpe ?

Jeg kigger på to forskellige modeller, som jeg er i tvivl om, hvad der er det bedste køb.

1) Først og fremmest model "Octane", som vist er en 2007 model. Denne er dog med "ventilationshuller" i læderet foran på jakken og bukserne, hvilket jeg ikke nødvendigvis kan se gør ret meget for sikkerheden. Nogen erfaringer med, om den slags holder fint nok?

2) Dernæst model "GPU", som skulle være en model ældre end 2007. Jeg har læst en anmeldelse af den på en amerikansk hjemmeside. Der gik så vidt jeg kunne se på et billede på siden hul på læderet ved styrt med 80 mph - er det normalt?

Er der nogen der ved, om den ene dragt er et bedre køb end den anden, eller om man bare skal springe ud i det, og købe den man synes bedst om (selvom de ligner hinanden, som mange Alpinestars gør).

Der er i begge tilfælde tale om en todelt dragt.

Personlige erfaringer med dragterne er ligeledes meget velkomne :]

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alpinestars kendere...
  • #1   23. aug 2007 Mange tak for det du. Det er bl.a. der jeg kigger, men har ingen erfaring med at handle der. Kan se der både er gode priser på dragter og handsker, så kan sagtens blive der jeg handler.

Har du handlet der ? :]

• #2   23. aug 2007 - Kwak -:

Har godt set dem, men vil gerne have en alpinestars, dainese eller berik/arlen, da jeg gerne vil ha en dragt, der matcher andre cykler end den jeg har nu, hvis den skal skiftes næste sæson :]

Og skal man ha en sort/hvid dragt, så er det lidt mange penge at smide for en sådan, når man kigger på priserne over grænsen.

• #3   23. aug 2007 Kan godt følge dig. Har prøvet et par Dainese dragter, der mildt sagt sad skidt. Til gengæld sidder min Dainese textil jakke perfekt. Det er ikke altid nemt lige at regne ud, men har prøvet en Berik jakke der sad perfekt (uden bukser), og senest en Alpinestars todelt, som sad intet mindre end rigtigt godt. Så godt at man havde lyst til at smide sig op på cyklen og vride øret. :]

Kan det blive bedre endnu, så ville det være værd at overveje i en fremtidig dragt, men lige pt. tror jeg sagtens jeg kan blive tilfreds med en standard dragt.

• #4   24. aug 2007 Jacob Steen:

Lyder godt at det er et fornuftigt sted at handle. Takker for infoen :]

- Kwak -:

Sådan er det desværre også tilfældet for mig, og nok for langt de fleste. Skal nok finde et eller andet :]

• #5   24. aug 2007 Ud fra mine erfaringer med alpinestars (2 dragt, 3 par handsker, 3 par støvler og rygbeskytter). Kan jeg kun sige: den fedste design på markedet, men kvaliteten lever ikke op til prisen. Held og lykke hvis du skal du have byttet/rep noget på garantien. Har opgivet til sidst at ringe til importøren. Alpinestars er ligeglade er reklamationer....

• #6   24. aug 2007 Hm, lyder ikke for godt. Hvilke problemer har der været med tingene ?

• #7   24. aug 2007 Defekt lynlås i støvler, bukser og jakke. Velcro i rygbeskytteren. Sygninger holdt ikke i den ene par bukser og handsker. PLUS den hvide farve bliver hutrigt slidt af....

• #8   24. aug 2007 Damn. Lyder ikke som et hit. Defekte lynlåser gider jeg bare 0 gange. Så tør jeg umiddelbart ikke købe Alp.

Har du haft bedre erfaringer med et andet mærke ?

• #9   24. aug 2007 Kører kun med støvler og handsker fra Alpinestar. De er prima kvalitet. Har handlet hos www.mlol.de - ingen problemer - hurtig levering. Kører med Spyke 2-delt læder. Super lækkert.

Kommentér på:
Alpinestars kendere...

Annonce