stillet ventiler Pris {{forumTopicSubject}}
Skal meget snart have sænket mc, hævet styr, ordnet noget kronrørslejre og så stillet kabrator. Mc manden spurgte om der også skulle stilles ventiiler men det ved jeg jo ikke noget om, så sagde i første omgang nej, da det ikke er noget han har snakket om før at han ville tjekke. Det bliver da lidt halvt dyrt nok i forvejen, men vil i anbefale mig at få det gjordt? Hvad tror i det ivl koste, ved ikke hvordan det foregår, om han skal have skilt mc mere eller mindre ad. Om det så er en god ide at tjekke hvis han i forvejen har den skilt en del ad med det andet der skal ordnes. Syntes jeg har hørt det ikke er helt billigt at få stillet ventiler. Nogen der ved hvad det ca koster.
Aner ikke om den trænger til det. Har jeg desværre ikke forstand på at høre. Har ikke haft mc så længe og aner heller ikke hvornår den måske sidst har fået det gjordt, da der ikke lige var nogen papir på om der var ordnet noget.
Hilsen Mille :o)
okt 2005
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 96 Svar: 684
Han skal have ventildækslet af, det vil sige det øverste dæksel på motoren, før han kan komme til.
Men idet han allerede er ved at lave så meget, dvs han har jo nok den skildt ad rimelig meget, så ville det være "dumt" ikke at få det gjort, når man nu er igang, når karburatorene også bliver indstillet.
apr 2006
Følger: 61 Følgere: 63 MC-er: 4 Emner: 60 Svar: 991
okt 2005
Følger: 18 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 24 Svar: 436
Det ses tit at når Mc`er skal på værksted aflevere man den, og så bliver den lavet, og bagefter får man en prop når man ser regning, modsat når man har bilen til eftersyn så er pris aftalt på forhånd, og beløbet er meget tæt på det man har fået tilbudt.
Så jeg opfordre da alle til at få et tilbud, gerne på skrift, og aftale hvad der skal laves, og hvis der bliver fundet noget fejl skal der ringes. Så bliver man ikke overrasket når regning kommer
okt 2005
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 49 Svar: 816
apr 2007
Følger: 9 Følgere: 9 MC-er: 3 Emner: 58 Svar: 193
mc har kørt 78.000 km altså hvad jeg ved af. Det er ifølge hvad der står på den. Så mon ikke det er muligt det passer.
okt 2005
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 49 Svar: 816
apr 2007
Nogen der ved om min vfr er med hydrauliske ventiler? Ikke noget jeg har hørt om før, men er også lidt ny i faget:o)
nov 2005
Følger: 22 Følgere: 22 MC-er: 2 Emner: 73 Svar: 1.086
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 84 MC-er: 10 Emner: 240 Svar: 20.506
Lidt til sammenligning:
(link fjernet)
apr 2007
stillet ventiler Pris