{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.855 visninger | Oprettet:

stillet ventiler Pris {{forumTopicSubject}}

Skal meget snart have sænket mc, hævet styr, ordnet noget kronrørslejre og så stillet kabrator. Mc manden spurgte om der også skulle stilles ventiiler men det ved jeg jo ikke noget om, så sagde i første omgang nej, da det ikke er noget han har snakket om før at han ville tjekke. Det bliver da lidt halvt dyrt nok i forvejen, men vil i anbefale mig at få det gjordt? Hvad tror i det ivl koste, ved ikke hvordan det foregår, om han skal have skilt mc mere eller mindre ad. Om det så er en god ide at tjekke hvis han i forvejen har den skilt en del ad med det andet der skal ordnes. Syntes jeg har hørt det ikke er helt billigt at få stillet ventiler. Nogen der ved hvad det ca koster.
Aner ikke om den trænger til det. Har jeg desværre ikke forstand på at høre. Har ikke haft mc så længe og aner heller ikke hvornår den måske sidst har fået det gjordt, da der ikke lige var nogen papir på om der var ordnet noget.

Hilsen Mille :o)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  stillet ventiler Pris
  • #2   22. aug 2007 Hvis motoren tikker lidt, så skal ventilerne stilles, men hvor langt har din motor gået?

Han skal have ventildækslet af, det vil sige det øverste dæksel på motoren, før han kan komme til.

Men idet han allerede er ved at lave så meget, dvs han har jo nok den skildt ad rimelig meget, så ville det være "dumt" ikke at få det gjort, når man nu er igang, når karburatorene også bliver indstillet.

• #3   22. aug 2007 jeg har lige fået lavet 12000km service hvor de har haft fat i ventilerne også og det kostede 2200kr med olie skift osv... 3 arbejds timer...

• #4   22. aug 2007 Som de andre nævner, men:
    Det ses tit at når Mc`er skal på værksted aflevere man den, og så bliver den lavet, og bagefter får man en prop når man ser regning, modsat når man har bilen til eftersyn så er pris aftalt på forhånd, og beløbet er meget tæt på det man har fået tilbudt.
    Så jeg opfordre da alle til at få et tilbud, gerne på skrift, og aftale hvad der skal laves, og hvis der bliver fundet noget fejl skal der ringes. Så bliver man ikke overrasket når regning kommer

• #5   22. aug 2007 Få stillet ventilerne, det er nødvendigt at få spillerummet kontrolleret, men det koster....vil tro 2 timer når det hele er skilt ad.

• #6   22. aug 2007 ok tak for svarene. Har i forvejen fået en pris på det andet dre skal laves som ligger mellem 4 og 6000. Kunne han ikke helt sige. så kan da godt være det måske ville være en god ide at få stillet ventiler må lige have hørt ham ad hvad han mener det vil koste.
    mc har kørt 78.000 km altså hvad jeg ved af. Det er ifølge hvad der står på den. Så mon ikke det er muligt det passer.

• #7   22. aug 2007 Er den iøvrigt ikke med hydrauliske ventil løftere, i så fald skal de ikke justeres.

• #8   22. aug 2007 uha Lars det har jeg ingen ide om. Men mc manden er selv vfr kørende, så det må han da forhåbentlig vide noget om. :o) Har jo ikke lige nogen vejledning til den. Men fik at vide af sælger man kunne købe en bog. Selvfølgelig kan jeg ikke huske hvad den bog hedder, men i den står der vidst lidt af hvert om vfr.

Nogen der ved om min vfr er med hydrauliske ventiler? Ikke noget jeg har hørt om før, men er også lidt ny i faget:o)

• #9   22. aug 2007 Lars: Du tænker på den nye VFR 800 med Vtec.... Den bruger olietrykket til og styre ventilerne... De gamle er så vidt jeg ved med Shim under Bucket, og bøvlet at stille, fordi kasterne skal ud...

• #11   22. aug 2007 Tjaeeee, en VFR som din skal have kontrolleret ventiler for hver 24.000km så hvis det ikke er holdt, så skal det gøres nu. Det koster nok 2-3 timer alt efter hvor meget erfaring værkstedet har med en VFR

Lidt til sammenligning:
    (link fjernet)

• #12   22. aug 2007 ok må nok hellere få snakket med ham om det så. Håber da han har tid til det også så, for han har vidst lidt travlt. tror vidst han har ret tjek på det. Han køre også selv vfr.

Kommentér på:
stillet ventiler Pris

Annonce