1.264 visninger
|
Oprettet:
150 kubik til 125 kubik til A1 {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg går med tankerne om at købe mig en billig kina mc, som jeg kan style og male som jeg nu en gang lyster, uden at få dårlig samvittighed.
Problemet er dog, at de alle er 150 kubik. Dog koster en 125 cylinder små penge på Ebay.
Men så er spørgsmålet: Såfremt der en 125 kubik cylinder monteret, er det så lovligt at køre på mc'en med et A1 kørekort?
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 76 MC-er: 15 Emner: 47 Svar: 2.833
jul 2004
Følger: 10 Følgere: 16 MC-er: 6 Emner: 1 Svar: 200
maj 2011
Følger: 5 Følgere: 73 MC-er: 6 Emner: 47 Svar: 3.963
jun 2018
Følger: 23 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 6
2. Hvis jeg borer cylinderen op, må jeg vel også reducere den? En cylinder er vel ikke typegodkendt??
3. 125 cc kinesere er der ikke mange af i danmark, og dem der er out of budget
4. Registreringsafgiften såfremt den mister sin identitet vil vel være ingenting (eller meget lidt?)
maj 2011
Følger: 5 Følgere: 73 MC-er: 6 Emner: 47 Svar: 3.963
2. Nej, typegodkendelsen omhandler jo b.la. ccm
3. Jeg har set dem som "cruisere" og mere alm, cykler, f.eks. Hanloi, eller noget i den retning, er ikke så stærk i kinesisk
4. Om så du betaler en formue i afgift, er den stadig ikke typegodkendt, sååå!
Og hvis du ikke vil ofre mere end 1000kr. er det bare endnu en grund til at glemme det, det kommer aldrig til at ske! At loven så er idiotisk så unge mennesker overhovedet tænker de tanker som du gør, er vi slet ikke uenige om.
aug 2011
Følger: 9 Følgere: 101 MC-er: 2 Emner: 111 Svar: 3.692
aug 2006
Følger: 25 Følgere: 35 MC-er: 3 Emner: 5 Svar: 967
jan 2018
Følger: 13 Emner: 4 Svar: 75
jun 2012
Følger: 1 Følgere: 3 Emner: 6 Svar: 68
jun 2018
Følger: 23 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 6
Har en fin ''hverdags'' mc, se evt. min profil.
Gider ikke smide 10k efter en mc og så alligevel lave diverse horible modifikationer i form af sort spraymaling.
Men altid godt med lidt feedback, nu ved jeg da det ikke bliver nemt
150 kubik til 125 kubik til A1