{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sv 650 Vs gsr 600 ?
  • #1   16. aug 2007 sv650 . pga det lækre bundtræk og de lave omdr som er skønt ved længere ture .
    og så ser den også bedre ud . sorry jer der har en gsr !!


  • #2   16. aug 2007 Hvis det absolut skal være en Skruzuki, så vælg SV'eren

  • #3   16. aug 2007 Jeg vil foreslå den, du efter en prøvekørsel tiltaler dig mest, fordi du derfor har valgt mc ud fra dine egne kriterier.

    Derudover kan jeg anbefale SVeren. konen har en fra 2005 og jeg synes den er meget underholdene at køre på. Frisk acceleration op til 150 km/t og nem at ligge at køre frisk med på de små veje.
    I mine øjne har den 2 minusser. Affjedringen er blød og jeg får efter en times kørsel nærmest krampe i mine ben. Og jeg er 184 høj.


  • #4   16. aug 2007 Til MIT behov havde jeg taget gsr'eren. Tror på at den til hver en tid tryner en sv'er på de små veje! En sv'er ser rigtig fed ud med sin fuldkåbe også er det nok den eneste fuldkåbe v2'er i den prisklasse! Men det er 2 meget forskellige cykler i mine øjne... Du skal nok gøre mere op med dig selv hvad du vil... Jeg havde som sagt helt sikkert taget gsr'eren!

    Rasmus


  • #5   16. aug 2007 Har prøvet en SV-650'er.. Fed at køre på ingen tvivl, men har dog ikk' prøvet GSR'eren til sammenligning... Udseendemæssigt ville jeg dog helt klart som Rasmus også vælge GSR'eren.. Den er langt langt federe, og efter min mening er der efterhånden gået inflation i de SV'ere.. Alle kører jo rundt på dem.. Røv hamrende sygt hvis du spørger mig.. Derudover synes jeg at kåben ser alt for eftermonteret ud... SV'eren gør sig ihf. bedst naked!... Sorry SV-ejere...

    Men nu er det jo ikk' mig der skal ha' ny cykel, så prøv dog dem begge, og ta' den du bedst kan li'!....

    /Søren


  • #6   16. aug 2007 Hvordan er lyden på en GSR 600?

  • #7   16. aug 2007 En GSR med anden udstødning lyder som en racer, det er trodsalt en droslet gsxr600 motor:)


  • #8   17. aug 2007 tja mine behov.. det bliver ik sådan noget med lange ture osv. bare sådanne hygge ture osv. smiley

  • #9   17. aug 2007 Designmæssigt bliver det ikke federe end GSR'en!

    Der kører én her i byen, og den lyder altså også rigtigt godt!

    Havde selv købt en GSR, hvis jeg havde råd!


Kommentér på:
Sv 650 Vs gsr 600 ?

Annonce